Hahaha mij ook. Maar ineindige missie met 4 katten. Vooral 1. Net alles schoon en dan gaat ze lekker op de poef liggen rollen en is ie weer harig
Hier was zoontje net heel hard en enthousiast aan het zingen en op dat moment ineens een hele drukke baby in de buik. Misschien gewoon toeval hoor. Of ze reageert ook al op zijn stem.
Mijn kleintje herkent volgens mij het geluid van een camera... Hij is heel vaak 'aan het verbouwen' daar binnen maar het moment dat ik met mijn gsm durf beginnen filmen, houdt hij zich ineens muisstil.... Al zo koppig als zijn grote broer Hier ook behoorlijk nestdrang... Maar ik heb vanaf kerst tot een grote maand geleden bijna niks kunnen doen in het huishouden door bloedingen en platte rust, dus ik zie overal nog dingen die ik in orde wil hebben. En ik ben ook gewoon te streng om het aan iemand anders over te laten...
Papa heeft een paar heerlijke broodjes gemaakt. Kind ook weer blij Met huisdieren blijf je inderdaad aan de gang, maar met kinderen ook. Voor jou dubbelop straks Zo herkenbaar, klein draak hier laat zich ook niet makkelijk filmen.
Hier heb ik ook al lang last van nesteldrang. K hou sowieso van een schoon huis maar zie steeds meer klusjes die gedaan moeten worden Gister Mn stofzuiger kapot gegaan en ik kan echt niet zonder dus vandaag maar een nieuwe gekocht!
@Diazz haha ja zeker spannend! Is wel heel vreemd om precies te weten wanneer ik haar voor het eerst ga zien, tenzij dit eigenwijsje natuurlijk bedenkt ineens eerder te komen @Wolfmother Zo herkenbaar! Met camera in de buurt is ze ineens muisstil terwijl ze normaal een hele circusact opvoert! Ik heb vandaag toch op mijn gemak het wiegje kunnen doen! Lekker zittend en in etappes maar hij is geverfd!
Vandaag zoals verwacht kapot.. Heb toch voor een uur geleden op de knietjes de tegeltjes van mn wc geboend.. goed idee? Nee! Mooi resultaat? Dat dan weer wel. Straks komt een vriendin langs. ♡ even ontspannen.
Hahahah, je bent al net zo goed voor jezelf als ik Ik wilde vandaag de bandjes van de kinderwagen oppompen/bijpompen. Nou dat word nog een feestje. Bij het tankstation kon niet, want als je dat ding erop zet drukt ie het ventiel in de band dus je kunt niet genoeg kracht zetten. Thuis had ik zo'n pomp met auto mondstukje maar die past niet.. Morgen maar ff langs de fietsenmaker.. kijken of die wat kan En dan nog hopen dat niet 1 vd 2 lek is
Kom net tot de realisatie dat tenzij ik behoorlijk over tijd ga lopen de vader van de baby dit jaar al zijn 1e vaderdag gaat hebben, en ik volgend jaar pas mn 1e moederdag. En eigenlijk vind ik dat heel stom.. en dat vind ik dan weer stom van mezelf..
Baby is weer hyper, ik weet zeker dat de kleine Uk nu een hamburger wil... @Lill, ik snap dat het je ergens steekt hoor. En nee, je hoeft jezelf hierom dus ook niet stom te vinden. Laten we hopen dat de kleine hem lekker onderplast en spuugt op zijn eerste vaderdag
Hahaha. Ik weet niet eens of ie hem wel ziet op vaderdag. Dat zullen we zien. Maar gok van wel. Als ie er dan is. Misschien loop ik wel tot 42 weken door
@Lill hier ook met de kinderwagen naar de fietsenmaker zo nu en dan lukt vast. En lekker band konden zij ook vervangen. En ik kan me dat gevoel over Vaderdag echt wel voorstellen!!! Indd, een flinke golf kots over m heen