Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Spannend!!!!

2. Ellie_x

Ellie_x Lid

13 jun 2017
    99
    119
    33
    Vrouw
    Spannend!! Hoop voor je dat het doorzet!

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Ellie_x : deze week ging jij ergens ingeleid worden toch? Spannend zeg, kan me voorstellen dat je de dagen aan het aftellen bent! Ergens ook fijn om te weten wanneer het gaat gebeuren, zodat je je daar inderdaad op voor kan bereiden.
    Wat betreft de verjaardag van je zoontje... Kan je het inderdaad in het klein vieren? Met bijv opa's en oma's, niet te lang, maar toch er bij stil staan op die manier. Hij is nog maar klein natuurlijk, dus zal voor hem niet heel veel uitmaken.

@Meiske2015 : alles goed met jou en jullie kleintje?

@Myhappyfamily : al een paar centimeter te pakken, fijn zeg! Jij gaat mij wel voor zijn denk ik ;) benieuwd of het strippen al iets voor je gedaan heeft en er nu iets in gang gezet is. Hoop het voor je!

Ik werd pas tegen 6 uur wakker om voor het eerst naar de wc te gaan... Normaal ben ik dan al een keer of 2/3 geweest, dus dat was best fijn, haha! Verder alles nog steeds rustig, dus ik ga maar weer eens genieten van een zonnige, frisse dag. Vanavond weer controle bij de vk.

Jess93 vindt dit leuk.
  4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja alles gaat goed hier :)
    E. is een heel tevreden meisje. Wel krampjes helaas. Maar ze groeit goed!
    We mogen ook al lekker naar buiten.

Mijn herstel loopt ook als een trein.
    Ik vloeide dag 3 al bijna niet meer, zit nog maar 2kg van mijn startgewicht af en ik doe het meeste in huis ook al weer zelf.

Het word voor jou ook spannend @Dreamer29!
    Wel fijn nog even een goede nachtrust.

Dreamer29 en Jess93 vinden dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Wauw wat goed! Lekker genieten zo, dus :)

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Goed geslapen dus @Dreamer29, heerlijk! Doe mij ook zo’n nacht :D Succes bij je controle vanavond

En @Myhappyfamily, heeft het strippen iets uitgehaald? :D

7. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Helaas dames ukkie zit er nog. Dat word vrijdag denk ik nog eens strippen. Wel merk ik als ik harde buiken krijg dat ze wat pijnlijker zijn. We gaan het zien ;)

Jess93 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  8. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Mag ik me hier nog aansluiten?

Ik ben 35 jaar en ben nu ruim 33 weken zwanger van onze derde en door sterk verkorte baarmoederhals en funneling (trechtervorming, baarmoedermond is al aan het verweken) is er een kans dat ons meisje een stuk eerder komt. Heb ook veel last gehad van pijnlijke harde buiken, maar de laatste twee dagen is het door veel rust een stuk rustiger geworden, dus ik heb nu weer hoop dat we het nog een aantal weken vol gaan houden..

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Tuurlijk, welkom! Hopelijk blijft jullie meisje nog lang zitten en mag je nog lang meekletsen! Fijn dat de rust je goed doet:thumup:

Elizia vindt dit leuk.
  10. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Dankjewel :)

11. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Elizia welkom. hopelijk blijft de kleine meid nog even lekker zitten. is nu nog wat vroeg!

12. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Dank je, dat hoop ik ook echt. Doordat het nu weer veel rustiger is qua harde buiken heb ik wel die hoop. Ik heb dit ook al een keer meegemaakt tijdens mijn eerste zwangerschap, toen vanaf 28 weken platte bedrust moeten houden en met 33 weken nog opgenomen geweest en weeënremmers en longrijping gehad. Uiteindelijk toen gelukkig bevallen met 38+5, maar het is toch weer spannend dit keer en van de week dacht ik echt dat ze al snel zou komen, doordat ik ‘s nachts wakker werd omdat ik om de paar minuten pijnlijke harde buiken had..

Hoe voel jij je? Ik heb niet zoveel terug gelezen, maar jouw uitgerekende datum is al over een paar dagen zie ik!

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Zo dat is wel spannend voor jou @Elizia!
    Wel fijn dat wat meer rust ook zorgt voor een rustigere buik.

Elizia vindt dit leuk.
  14. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat is inderdaad spannend inderdaad. Vooral als je bij de eerste dat al meegemaakt hebt.
    Gelukkig helpt de rust ook.

Hier os nog niks geboren. Ze hebben me gisteren gestript. Had al 2,5-3cm ontsluiting dus die heb ik al in de pocket. Mocht vrijdag niks geboren zijn strippen ze me nog eens.

Elizia vindt dit leuk.
  15. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113

Welkom! Spannend! Ik heb deze zwangerchap voor de 2e keer een verkorte baarmoedermond en ontsluiting,ook spannend dus... Al wastie nog 2cm op z'n kortst dus te overzien, bij m'n 1e was t 0.7 met 30 wk...
    Hopelijk plakken we er allebei nog een hoop weekjes aan!!

Elizia vindt dit leuk.
  16. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Elizia : welkom! Fijn dat het nu weer een stuk rustiger is in je buik. Hopelijk blijft de kleine nog een aantal weken heerlijk warm binnen.

Mijn controle was weer goed; bloeddruk netjes, hartslag baby goed. Volgende week weer terug als er nog geen baby is, en dan eventueel strippen als ik dat zou willen. Weet alleen nog niet zo goed wat ik daar van vind. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Elizia, Myhappyfamily en Meiske2015 vinden dit leuk.
  17. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hallo allemaal. Mag ik ook aansluiten? Morgen 30 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik ben 10 mei uitgerekend en het geslacht is nog een verrassing voor ons. Mijn zoontje C. Wordt eind april 3.
    Succes voor de dames die al bijna uigerekend of gestript zijn en gefeliciteerd voor de bevallen dames!

Myhappyfamily vindt dit leuk.
  18. Bolleke12

Bolleke12 Niet meer actief

Sorry, geen tijd om alles terug te lezen maar ik wilde even mededelen dat ik afgelopen zaterdag met 39 weken zwangerschap ben bevallen ( keizersnede ) van een kerngezond ventje. Ik lag al 2 dagen in het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk.
    Alles is goed gegaan en we zijn sinds gistermiddag weer thuis. Nu in een nieuw ritme komen :rolleyes:

Elizia, Jess93, Dreamer29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Gefeliciteerd!!! :) Gaat het goed met jullie?

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Jahoor, welkom! :)

Hoe gaat het? Wordt het al wat zwaarder allemaal? :)

Deel Deze Pagina