Bleh hik en flinke trappen tegelijk! Nou verpleegkundige kom maar we kunnen naar huis hoor ! Heel gek om ineens alle bewegingen aan de andere kant te voelen
Oh wat fijn dat het is gelukt zeg! Snap wel dat je daar even emotioneel van bent. En ik zou ook lekker liggen slapen als ik zo hard had moeten werken. Hahaha.
@HarleyQuinn Succes met leren! @spruitjes Wauw! Super dat het gelukt is!! Hier net controle gehad bij de VK. Ze ging het hartje luisteren en dat was goed, dus ik grapte ‘Nou, fijn te weten dat de baby het nog doet, heb het vandaag nog niet gevoeld’. Meteen de alarmbellen aan, ze wou me gelijk naar het ziekenhuis hebben . Maar ik mag gelukkig nog even thuis rustig liggen en proberen de baby te laten bewegen. Ook heeft ze getest of het vocht afscheiding of vruchtwater was, en dat bleek gewoon afscheiding te zijn Alleen zag ze ook dat ik een schimmelinfectie daar heb Verder geen klachten van, maar moet het wel behandelen omdat het anders spruw bij de baby kan veroorzaken als ik zou bevallen.. Toch gek, als ik die afscheiding niet had laten controleren dan had ik het gewoon niet eens geweten .
@spruitjes wat fijn joh!! Ik zou ook even flink huilen <3 Oke even tmi vanaf mijn kant ik had de hele zwangerschap geen zin meer om seks te hebben. En laatste weken voelde het ook niet fijn meer. Sinds deze week echt weer helemaal mezelf. Heerlijk dat die zwangerschapshormonen weg zijn en ik gewoon weer knetter verliefd ben op mijn lieve vriend en hele dag wel zou willen seksen. Helaas mag er nog niet zoveel haha dus dat is wel frustrerend maar ben zo blij dat ik wat meer mezelf ben. Ik kon zelfs niet altijd zijn kussen verdragen de laatste weken. Vond het zo sneu voor hem
@Paris91 maar goed dat ze ernaar gekeken heeft inderdaad. Dat weet je dan maar. Moet je nu zo'n canesten Gyno? Whahahaha @LizMe fijn dat dat zich ook weer heeft gesettled. Ik heb het met vlagen juist heel erg gehad tijdens de zwangerschap en geen vent om het op te botvieren Pff.. krijg me net nog even een appje van de vader van de baby. We hebben een gemeenschappelijke vriend, zo ken ik hem ook. (Het is 1 van zijn beste vrienden, en een vriend van mij in de zin van we kunnen goed praten en ik zie hem als ik uitga) Kennelijk hebben de 2 heren nu bonje en heeft hij dus tegen de vader van de baby gezegd "je moest eens weten hoe ik je heb verdedigd en bij wie". Kennelijk is mijn naam daar ook.bij genoemd. Ik heb het idd wel eens met de gemeenschappelijke vriend besproken. Maar zo heftig als hij het nu lijkt te maken heb ik het niet ervaren... sowieso, dit gezeik heb ik nu echt geen zin in. Maar de vader van de baby wil er nu ineens het fijne van weten...
Owh fijn dat jij daarin word genoemd @Lill Laat ze het zelf lekker oplossen. Haha ja dat hoor ik ook vaak hoor dat het juist meer word in de zwangerschap.
Oh wat een gedoe @Lill . Dat iedereen je ff met rust laat ofzo... Ik zou dat ook gewoon zeggen ! Op die manier @LizMe wat heerlijk voor je ! Ons libido is echt verdwenen. Van hem dus ook. Hopelijk herstel ik zoals het hoort en komen de vonken weer terug Nou ik heb wel heel erg m'n best gedaan met rustig aan doen. Heb werkelijk geen f#ck gedaan. Geslapen op de bank.. nu ff wat opruimen enzo. Ml is dl halen. Hopelijk vanavond geen gedoe bij het eten. Wat is dat deze week drama zeg! Gedoe begint al bij het handen wassen. En heb toch niet het idee dat we veel spanning laten merken bij haar..
Nou, zeg dat. Daarnaast is het ook niet 100% waar, want de gemeenschappelijke vriend heeft ook wel eens geuit dat hij in mijn geval zou eisen dat vader wat van zn leven maakt en anders geen omgang met t kind krijgt ivm voorbeeldfunctie enzo. Mgoed daar heb ik t toch ook niet over dan. Stomme kerels
Hahaha, allemaal opzouten, zo kan ik niet relaxt bevallen En ik denk dat je die spanning nog zo goed kunt willen verbergem maar dat die kleintjes dat gewoon feilloos oppikken en daarop reageren. Misschien gaat t nu beter nu de versie gelukt is enz
@Lill snappen ze nou werkelijk niet dat jij daar nu niet op zit te wachten.. gewoon lekker afkappen die ongein. @spruitjes wat lill ook al zei denk dat die kleintjes dat heeel goed aanvoelen. Hier net wakker van mn middagslaapje.. Ben echt niets waard vandaag.
Ach, niks mis mee toch? Zo'n dag heb ik ook. Vanmorgen op stal met moeite vooruit te krijgen. Eigenlijk geen zin om mn uitlaathond uit te laten. 2 uur geslapen net en nu voel ik me wel wat beter.
Ik voel me nog steeds echt uitgeput. Wou nasi maken maar mn groentes zijn niet goed meer. Dus ga strakd maar een snelle wrap maken. Komt me ook wel goed uit. Hoe is het nu met mama? Moet je nog altijd elke dag voor haar koken enzo?
@spruitjes herkenbaar hoor heeft mijn vriend ook. Hij lijkt dat gewoon uit te zetten dan zodat ik ook geen druk ervaarde. Heel lief maar van dat geen kussen had hij wel moeite mee. Voelde me ook echt een trut soms. Maar het komt dus goed !
Ja, koken doe ik nog steeds en boodschappen doen we samen en stofzuigen en dat soort dingen doe ik allemaal nog. Voor de rest kan ze het meeste zelf weer heb nu in elk geval elke dag tijd voor een overheerlijk dutje ❤
Fijn zeg dat ze al weer zoveel zelf kan! Ook fijn dat jij toch nog een beetje aan je rust toe komt zo vlak voor de bevalling.
@spruitjes wat fijn dat de versie gelukt is. Hopelijk is alles vandaag wat beter gegaan met het eten? @LizMe fijn dat je zin weer terug is. Ik heb de hele zwangerschap al een hoog libido, maar net als Lill geen man om het op te botvieren. Erg jammer Vanmorgen had ik een controle en aansluitend uitleg en rondleiding over de afdeling. Wow t is echt mooi daar zeg. Ze hebben 53 kamers. Allemaal 1 persoons kamers, mocht t nodig zijn dat een baby in een couveuse moet dan kan dat gewoon in de kamer zelf bv. Kindje gaat dus niet van de kamer af. Verder duidelijk dat, omdat we een medische indicatie hebben we gewoon in het zkh bevallen waar ik de hele zwangerschap al in behandeling ben. Had eens gehoord dat je terecht kunt waar er plek is, maar dat geldt alleen zo als je bij een vk zit zonder medische indicatie. Met mij en de baby verder alles goed. Ze is al een beetje ingedaald. 22 juni nieuwe afspraak. Dan gaan we met de auto, kan de pappa beetje oefenen met waar hij me afzet en de auto parkeren. We zitten in de stad namelijk Oh en wel fijn, geen muntjes voor de rolstoel
Jeej @spruitjes ! Wat fijn dat de versie gelukt is! Nu duimen dat ie zo blijft liggen en lekker gaat indalen, dan ben he van de onzekerheid af. En dat gedoe met eten van je dochter is denk ik echt de leeftijd in combinatie met de spanning die ze echt wel voelen. Onze dochter is bijna 3 en is ook echt een draak afgelopen 2 weken. Eigenlijk sinds bij mij de stress een betje toegeslagen was. Nu ik weer relaxter was/ben is se een stuk beter te spreken. Of ik, dat kan natuurlijk ook @Lill man, wat een vrouwen die mannen. Laat t ze lekker zelf oplossen lekker je telefoon uitzetten Vandaag een heerlijk dagje met m’n dochter gehad. Lekker naar de kapper geweest, badje in de tuin gezet en gepoedeld en rustig aan gedaan. Morgen weer verder met de babyspullen enzo