Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik ging mbv een krukje t bed in/uit :roflmao:
    Trouwens klossen onder t co sleeper wiegje, waarom heb ik daar niet aan gedacht!!

Anonise vindt dit leuk.
  2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Jut en Jul! :D

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Pff veel terug gelezen zeg. Wil wel eve reageren op het fluxus verhaal: hier bij de eerste ook gehad maar nu gelukkig niet. Kans op herhaling is wel groot maar hoeft dus niet. Ik duim voor jullie!
    Hier een kip kep woller fan: helpt super. Allemaal kopen dames en nee ik heb geen aandelen :roflmao:. De warmte valt reuze mee (niet te lang in de magnetron) en ook het gewicht helpt super bij krampjes.
    Welke druppels hadden jullie het over? Infacol hielp bij mn zoontje niet, nu wil ik t niet meer gebruiken omdat je zovaak hoort dat het niets doet.
    Krampjes zijn hier nog wel te doen maar blijft zo zielig he.. Sterkte @LizMe het wordt echt weer minder!
    Hier gaat het verder goed, ben alleen moe en kan weinig van mn man hebben. Peuter kan vreselijk dwars doen wat ook energie vreet en dan 9 (borst) voedingen per dag en alle drukte van baby, peuter en huishouden. Mn man hoeft snachts er nooit uit, ivm werken vind ik dat niet nodig. Tuurlijk hoort hij wel wat als ik eruit ga en bezig ben met de kleine maar hij kan vrijwel direct verder slapen en sowieso blijven liggen. plus hij heeft ze Nooit alleen ivm de borstvoeding en onregelmatig drinken nog. Verkondigt hij doodleuk net zo moe als mij te zijn want het is voor hem net zo druk.. o_O ik heb maar niets gezegd want het is geen wedstrijd maar manman wat irritant. Ok klaagstand uit, moest het even spuien:oops:

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    #5164 Lill, 10 jun 2018
    Laatst bewerkt: 10 jun 2018
    Zo, Diazz en ik zijn er even mee bezig geweest, maar als het goed is moet het zo werken.

Als jullie zo even onder de spoiler kijken staat er een link van de FB groep en kunnen jullie zelf een verzoek indienen om lid te worden. hiervoor zet ik de groep even op besloten. ik maak hem daarna weer geheim :)

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    hahaha, ja. en ik zeg wel zo leuk: de titel is nog te veranderen.. maar dat moet ik nog even opzoeken, want er staat nu een epische typo in :p

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wij gebruikte Sab Simplex, @joyce2086.
    Sterkte met de vermoeidheid. Het is ook heel intensief allemaal...

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Maak er wel wat spannends van:D

Lill vindt dit leuk.
  8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.254
    113
    @joyce2086 jaaa zo herkenbaar. Ik kan mn man dan wel slaan!! Of zeggen: maar ik werk!! omg. Neem ze allebei een dagje, DAT IS PAS WERKEN :roflmao:
    BEn ook ongeduldig naar hem toe merk ik. Dat gesteun en gepuf, hou op! En dan nog seks willen ook.. :|:roflmao: achja. Kan hij wel tegen, mijn buien ;)
    @krampjes. Hier was t heeel heftig. Nu eet ik koemelkvrij en echt enorm verbeterd!! Infacol en druppels van van hielpen m'n oudste niks, dus nu niet geprobeerd.

spruitjes en Mamaa6 vinden dit leuk.
  9. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @joyce2086 dat is een geruststelling!
    Oeh gevaarlijke opmerking van je man.

10. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Jeetje seks durf jij al? Ik nog lang niet hahaha

11. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.254
    113
    Ja ik durf wel weer ;) maar ik heb gewoon nog niet zoveel zin... Zodra ik m'n matras voel val ik in slaap :rolleyes: en als m'n man me er wakker voor maakt....:mad: doe normaal!!

spruitjes vindt dit leuk.
  12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.165
    17.178
    113
    #5172 Sado, 10 jun 2018
    Laatst bewerkt: 10 jun 2018
    Haha hier ook al een hele tijd weer hoor :p
    Was het droogstaan na 2,5 week wel weer zat:roflmao:

Ukkie1 vindt dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Whahaha als iemand me wakker zou durven maken voor seks maak ik hem af. Als ik slaap slaap ik :roflmao:

14. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Wauw wat een geklets weer.
    Leuk een fb groep! Ik heb me aangemeld. :oops:

Ik heb geen ervaring met inleiden, wel met kunstverlossingen en fluxus. Beiden geen pretje maar ach, wat moet dat moet. Maar heeft hier wel voor een extra spanning over aankomende bevalling gezorgd. Gelukkig hier goed met de vk over kunnen praten en specifieke dingen in bevalplan gezet zodat kk wellicht niet zo plompverloren na de bevalling thuis kom. Verder heb ik er wel vertrouwen in.

15. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    De : ik werk opmerking heeft hij gemaakt hoor :mad: ik zeg: de hele dag thuis met twee is ook werken hoor! Maar ik heb t er maar niet meer over: wordt echt ruzie dan Haha. En seks.. ik moet er echt nog niet aan denken maar goed, pas 3 weken geleden bevallen en ik vloei nog. Enige dat ik savonds wil is slapen! En ervoor wakker maken :eek::eek: is je man wel goed?!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  16. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ja ik ging hier idd ook met een trappetje het bed in. Jk ben niet mega klein (1,62) maar net klein genoeg om na een zware bevalling niet zelf het bed in en uit te kunnen :roflmao:

Anonise vindt dit leuk.
  17. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.404
    1.181
    113
    Leuk die groep! Heb me al lid gemaakt.. Nu nog uitvogelen wie wie is. En sorry dames kan het soms echt niet bijhouden hier. Slaap gemiddeld nog maar 3 of 4 uur dus ben zie de wereld tegenwoordig aan voor een krentenbol :eek:

Lill en spruitjes vinden dit leuk.
  18. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ook een verzoekje ingediend voor fb leuk! Je kan een vastgezet bericht maken straks met wie wie is. Wel zo handig. :p Hoe je dat doet heb ik overigens geen enkel idee van.

Lill vindt dit leuk.
  19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.892
    2.565
    113
    Hahah dames jullie zijn geweldig.
    Seks wil ik wel weer graag maar ik bloed nog en hechtingen zijn nog niet allemaal opgelost. Bloedden jullie niet meer?

Ik hoor van beide druppels goeie verhalen van die van jouw @Diazz nog meer zelfs. We wonen toch aan de duitse grens dus die gaan we morgen gewoon halen dan hebben we het in huis.

Diazz vindt dit leuk.
  20. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.254
    113
    Hahahaha. Ik was vd week even s'avonds een boodschap doen. Kom ik thuis, oudste wakker geworden van geluid buiten. Dus die hadtie naar beneden gehaald, baby ondertussen huilen. Vond t sneu voor de kindjes maar stiekem vond ik t wel grappig :o: dat heb ik de hele dag meneertje!!

En ja... EenmEen bezig was t wel leuk:roflmao: maar heb wel gezegd dat dat niet echt ideaal is, tussen de voedingen door nog een x wakker.

Diazz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina