Hier was de controle ook goed. Gewone vk controle. 12,5 kg aangekomen inmiddels (ben ik als dunne spriet blij mee ) en de kleine is volledig ingedaald ! Heeft dus z'n best gedaan sinds de versie donderdag
W Wauw da's goed nieuws! Eigenlijk gek dat dat mogelijk is, om een baby'tje te draaien in de buik. Hopelijk blijft hij nu heel mooi liggen in die startpositie!
Fijn zeg! Dat word een flinke knul als hij zo doorgroeit. Maar wat reserves is voor hem helemaal niet verkeerd kan ik me zo voorstellen.
Dus die zal ook niet meer terugdraaien dan @spruitjes ! Fijn. Hier was de controle ook goed. Uk is al iets aan het indalen.. Wat voelt dat naar zeg als ze met de hand naar het hoofdje voelt in je bekken. Banden voelen nog beurs! qua kilo's zit ik inmiddels op +18 Maar omdat ik zoveel vocht vasthoudt vind de vk het nog wel meevallen..
Nee ik wil ook niet meer. al gaat er vanavond nog niet zoveel spannends gebeuren. Ik vind het ineens enorm spannend.
Succes! En laat inderdaad even weten of de thee zijn werk heeft gedaan.. Dan schaf ik die binnenkort ook vast aan
Aah dat kan ik me helemaal voorstellen, wordt toch spannend nu het zo dichtbij komt. Maar komt goed! Hopelijk kan je morgen lekker met je mini man knuffelen
Heb de hele dag. (Eigenlijk hele week al) last van mn buik. Te rommelen, veel harde buiken. Hopelijk niet voor niks. Net gegeten. Frietjes, spinazie en stukje vlees. Kreeg maar weinig mn strot door. Lig nu op vriendelijk toch wel dringend verzoek van lief nog even in bed voor een uurtje. Ik laat jullie weten hoe het vanavond afgelopen is. En of jullie dus massaal aan de thee moeten.
Controle bij de vk gehad, ook metingen en eigenlijk was alles prima. Tot nu toe 10 kilo aangekomen. Bloeddruk was ook oké. M'n urine nog wel even laten checken bij de huisarts, staat nu op kweek ivm verdenking blaasontsteking. Het hele weekend continu (nog meer dan anders) moeten plassen en fulltime harde buik. De vk wilde nog even voor de leuk een 3D-echo maken. Prima, ik lig er nu toch. Maar uiteraard, zoals bij iedere echo, vertikte de kleine man het om mee te werken. Hield z'n handjes voor z'n gezicht. en toen de vk wat ging porren, ging z'n ene hand weg en keek ie heel erg boos. Evil gremlin. Dus geen snoezige pronkfoto van een aandoenlijk babysnuitje deze keer.
Succes, sterkte, en alles wat je nodig hebt. Logisch dat je het spannend vindt, maar je kunt dit heb alle vertrouwen in je
Jup, net wel eindelijk een beetje kunnen eten dus hoop dat het nu weg gaat Netjes! Hier gaat dat met moeite ook nog wel maar voelt het als een complete work-out