Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.892
    2.564
    113
    @indy90 pfff wat balen zeg :( sterkte vandaag! Hopen dat het toch ineens oppikt.

Hier vreselijke nacht gehad. Onze dame had besloten dat ze genoeg geslapen had overdag dus is de hele nacht aan het spoken geweest. Ik ben gebroken.
    Meestal slaapt ze goed 's nachts. Netjes 4 uur tot de volgende voeding dus dit was een flinke omschakeling.

2. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Dat klinkt wel als voorweeën ja.

3. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    He dat is idd een domper... je stelt je er zo oo in. Hopelijk doet hij nu z’n werk wel goed. Veel blijven bewegen werkt in normale gevallen ook bevorderend voor de ontsluiting. Wellicht ook bij een ballon? En he thee blijven drinken natuurlijk ;)

4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Oh @indy90 wat een domper !! Snap goed dat dat een flinke teleurstelling is !
    Ik ga duimen dat het toch ff flink doorzet !

@LizMe dat wordt een dag vol sterke koffie voor jou dan...

@Lill wat duurt het bij jou toch lang zeg ! En het grappige is dat ik ongeduldiger ben dan jijzelf! Krampjes herken ik niet zo van de vorige keer. Mijn voorwerk waren toen enorme rug weeën. Er is iig wel wat aan het gebeuren !

Gister gym gehad. Zij zag dat m'n bekken scheef staan en zei dat de rugklachten ook vanuit de bekken komen. Echt elke stap doet zeer nl.
    Ze is ervan overtuigd dat de kleine er binnen een week is bij mij !!!!!! Da's dan wel erg spannend ineens !
    En geloof het of niet, vanmorgen voelde ik heel licht menstruatie kramp . Of ik moet gewoon poepen. Dat kan ook haha

Wolfmother en LizMe vinden dit leuk.
  5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Even een potje gejankt en ben de teleurstelling wel weer enigzins te boven.

Heb redelijk wat bloedverlies dus dit willen ze over een half uurtje nog even weer controleren. Ook heb ik regelmatige krampen maar vind ze zelf nog niet noemenswaardig. Wil dus zelf graag eerst naar huis straks.

Vanavond sowieso terugkomen om opnieuw te controleren + ctg.

Word vervolgd..

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.241
    6.906
    113
    Vrouw
    Oh balen zeg... stel je je er zo op in..
    Mag je dan weer naar huis? Of moet je wel blijven?

7. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Neeeeeee :eek: wil je nou zeggen dat jij dat gedaan hebt? :roflmao:
    Dit moet ik mijn man laten lezen :roflmao:

Hahaha gelukkig ben ik niet de enige gekke dan :roflmao:

@indy90 oh spannend meid! Zet hem op!

Het duurt iig niet lang meer! Wel spannend hoor. Geniet nog van je laatste momentjes met de baby in je buik ;)

Oh balen zeg! Hopelijk zet het vandaag nog door!

Wolfmother vindt dit leuk.
  8. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Voorweeën heb ik bij de eerste niet gehad. Weeën zetten toen gelijk door. Had binnen een half uur 8 cm ontsluiting en 3 uur later was ze geboren! Een sneltreinbevalling dus :o:

#tenen lakken: ik wil vanavond nog een poging gaan wagen, maar gaat denk ik lastig worden :oops:

Sunny37 en Lill vinden dit leuk.
  9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.241
    6.906
    113
    Vrouw
    Weer wat geleerd.
    Mijn lijf doet allemaal rare dingen en ik heb dan geen idee wat het is. Hahaha

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.241
    6.906
    113
    Vrouw
    Hahaha ongeduldig naar jou eigen baby of naar de mijne? ;)
    En de rust die ik voel schijnt eerder vreemd te zijn hoor. Ik ben gewoon een rare ;)

Benieuwd of ze gelijk krijgt en je kleine ee binnen een week is.

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.241
    6.906
    113
    Vrouw

Logisch toch. Zou ik ook een potje om janken.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.241
    6.906
    113
    Vrouw
    @Manana ja @Diazz stofzuigt graag haar tuin ;) en ik mijn balkon :D

spruitjes en Manana vinden dit leuk.
  13. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.402
    1.180
    113
    @indy90 oh wat kan je daarvan balen! Heel begrijpelijk dat je dan even gehuild heb. Hopelijk zegt het bloedverlies wat en zet het lekker in een rap tempo door!

@spruitjes hier ook flinke menstruatie krampen al paar dagen die uitstralen naar mijn rug. Wie weet doen ze wat voorwerk.

@Lill jij blijft ook maar waggelen zeg :eek: trek je het allemaal nog een beetje?

Welkom @Manana

Teennagels/pedicure die is vorige week nog lekker geweest, dus mijn voetjes zijn bevallings klaar. Nu de beeb nog

spruitjes en Manana vinden dit leuk.
  14. siepel

siepel Actief lid

15 jun 2010
    417
    206
    43
    @indy90 balen dat het nog niet doorzet. Hopen dat het vandaag sneller gaat!

@Manana Welkom!

Teennagels: Ik heb gister een poging gedaan om de restjes lak er af te halen met remover, maar ben halverwege gestopt. Te vermoeiend :p de andere helft moet vandaag maar. En dan mag vriend ze lakken.. de grote teen lukt me nog wel, maar die kleintjes niet meer hoor, dan zit de naggellak overal!

spruitjes, Lill en Manana vinden dit leuk.
  15. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hahahaha ik heb bij de eerste zs ook het balkon gestofzuigt moet ik bekennen, maar de tuin gaat mij toch echt te ver :roflmao: we hebben sinds kort ook een nieuwe stofzuiger (heb de vorige blijkbaar erg mishandeld :oops:) en moet het nu niet wagen daarmee de tuin in te gaan :roflmao:

Je lichaam is iig ergens mee bezig. Ga anders een lekker stukje wandelen (schijnt de bevalling ook op te wekken) Heel toevallig had ik de dag voor mijn bevalling een heel stuk gewandeld met ml :p Het is iig lekker koel buiten :)

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.241
    6.906
    113
    Vrouw
    Tsja, heb niet echt een keus he? Kan hem niet dwingen te komen hahaha. Of zou dat helpen??
    Ik trek het op zich nog wel hoor, maar mn buik wordt wel erg zwaar en hangt nu voor mn gevoel volledig aan mn onderrug. Benieuwd wat de verloskundige vanmiddag zegt. :)

17. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @indy90 ik snap je teleurstelling! Hopelijk zet het straks toch door en anders morgen een vlotte bevalling!
    Nagels lakken heb ik ook nog aan het einde gedaan, net als mn benen en ... scheren. Was zulk mooi weer dat ik iedere keer toch dat scheermes weer pakte, vond dat ik anders geen jurkje aanmocht. Hormonen :rolleyes:
    Voelde wel allemaal als poolexpedities hoor, duurde lang en veel harde buiken na afloop door de rare houdingen. Gelukkig kon mn vk erg lachen om mn verhalen. En voor hen hoefde ik het niet te doen. Ja dat weet ik maar toch voelde het een stuk frisser zo :roflmao:

spruitjes en Lill vinden dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.241
    6.906
    113
    Vrouw
    Hahahaha. Wil je weten wat ik gemiddeld op een dag nog doe? ;) ik heb sowieso 2x per week nog mn uitlaathond waar ik dan mee wandel. Ik ga nog dagelijks naar stal om mn paard te longeren (lees: 30 tot 45 min rondjes lopen) en zn stal uit te mesten. Ik fiets nog naar mn moeder en terug (oke niet ver. Maar toch, fietsen is fietsen). Daarnaast nog traplopen in het flat en nesteldrang botvieren in huis.
    Geloof me :p aan beweging geen gebrek. Als t daaraan lag was ik 4 weken geleden al bevallen. Whahahaha :roflmao:

Maar idd, tis heerlijke temperatuur. Had ook een beetje gehoopt op vandaag bevallen, maar denk niet dat dat erin zit. Dus we waggelen nog even verder.

19. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.402
    1.180
    113

Geen idee maar als het helpt geef dan een seintje. Dan gaan we massaal mee doen.

Hier even tijdelijk niet op fb. Ben in de fb jail gezet tijdelijk :roflmao::roflmao::roflmao: dacht ook eens een grapje te plaatsen

20. siepel

siepel Actief lid

15 jun 2010
    417
    206
    43
    Ojee.. wat heb je uitgespookt?

Deel Deze Pagina