Herkennen jullie het ook dat als de baby actief is dat het dan echt heel pijnlijk is richting de baarmoedermond? Geeft hier iedere keer gemene steken.. Krijg de laatste dagen heel vaak de vraag of ik al veel harde buiken heb? Eigenlijk nauwelijks of in ieder geval niet voelbaar.. Vanochtend was mijn baarmoeder bij de vk blijkbaar erg gespannen maar voel daar zelf helemaal niks van. Weet niet of het dan een harde buik is?
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Juni: 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - jongen 10: Secretangel - 34 jaar - 2e kindje - meisje 14: itsann - 31 jaar - 1e kindje - meisje 18: mutskuh -36 jaar - 2e kindje - geheimpje 18: Paris91 - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 25: Indy90 - 27 jaar - 1e kindje - jongen 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 25: Mich92 - 25 jaar - 2e kindje - verrassing 29: KoosAtillaLuna (KAL)- 33 jaar - 2e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje Juli 3: Wensmamma - 37 jaar - 2ekindje - meisje 9: Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje - meisje 27: Sunny37 - 37 jaar - 1e kindje - jongen 28: Siepel - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28: HarleyQuinn- 33 jaar - 3e kindje- meisje 29: Kleinepien -31 jaar -2e kindje - jongen Augustus 2: Wolfmother- 31 jaar - 4de kindje (**) - jongen(maar inleiden normaal eind juli) 4: Palmpje - 32 - 1e kindje - jongen 14: JasmijnM - 25 - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 - 3e kindje - verrassing ———————————————— Afspraken: Juni 13: Gootje1988 : controle verloskundige 13: Lill: Extra echo ivm 41 weken 15: itsann: Groeiecho + controle gynaecoloog 15: Lill: controle verloskundige 18: Wolfmother: intake gyn Leuven 19: Wolfmother: Controle prof Leuven + rondleiding neonatologie 19: itsann: huisbezoek verloskundige + evt. strippen 19: mutskuh controle verloskundige 20: KAL: controle verloskundige 21: HarleyQuinn: CTG en echo 22: Wensmamma: controle gyn 25: Wolfmother: controle gyn 29: JasmijnM: controle verloskundige Juli 3: Love1987: controle verloskundige
Vanavond mama en kind weer goedgekeurd Baby rhesus negatief dus dat is goed nieuws en hoofdje begint al vast te liggen, dus erg kleine kans nog op een stuitligging!
Dat kan wel, maar je hoeft het niet perse te hebben hoor, ik heb ze deze zwangerschap ook maar iets van vijf keer gevoeld, voelt inderdaad erg gespannen, maar nu voel ik het verschil bijna niet omdat mn buik sowieso erg gespannen is, klein buikje met veel kind..
Ja heel herkenbaar had ik ook. Ik vond het niet fijn meer als ze haar hoofdje wiebelde de laatstw weken haha
Nog even een egopost tussendoor trouwens... de kraamhulp die 'vaststond' gaat dit weekend op vakantie. En zal dus niet mijn kraamhulp zijn, en niet bij de bevalling zijn.. Kreeg ik vanmiddag ook ineens te horen bij de vk daar baal ik wel van. Want nu komt er dus alsnog een random persoon bij mn bevalling..
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Juni: 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - jongen 10: Secretangel - 34 jaar - 2e kindje - meisje 14: itsann - 31 jaar - 1e kindje - meisje 18: mutskuh -36 jaar - 2e kindje - geheimpje 18: Paris91 - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 25: Indy90 - 27 jaar - 1e kindje - jongen 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 25: Mich92 - 25 jaar - 2e kindje - verrassing 25: Tranquila - 28 jaar - 2e kindje - meisje 29: KoosAtillaLuna (KAL)- 33 jaar - 2e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje Juli 3: Wensmamma - 37 jaar - 2ekindje - meisje 9: Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje - meisje 27: Sunny37 - 37 jaar - 1e kindje - jongen 28: Siepel - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28: HarleyQuinn- 33 jaar - 3e kindje- meisje 29: Kleinepien -31 jaar -2e kindje - jongen Augustus 2: Wolfmother- 31 jaar - 4de kindje (**) - jongen(maar inleiden normaal eind juli) 4: Palmpje - 32 - 1e kindje - jongen 14: JasmijnM - 25 - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 - 3e kindje - verrassing ———————————————— Afspraken: Juni 13: Gootje1988 : controle verloskundige 13: Lill: Extra echo ivm 41 weken 13: Tranquila: controle verloskundige 15: itsann: Groeiecho + controle gynaecoloog 15: Lill: controle verloskundige 18: Wolfmother: intake gyn Leuven 19: Wolfmother: Controle prof Leuven + rondleiding neonatologie 19: itsann: huisbezoek verloskundige + evt. strippen 19: mutskuh controle verloskundige 20: KAL: controle verloskundige 21: HarleyQuinn: CTG en echo 22: Wensmamma: controle gyn 25: Wolfmother: controle gyn 29: JasmijnM: controle verloskundige Juli 3: Love1987: controle verloskundige
@Love1987 en @LizMe herkenning altijd fijn! Dan weet ik ook weer dat ik niet gek ben @Lill hè de kraamhulp waar je pas een afspraak mee gehad hebt? Dat hadden ze dan wel even kunnen zeggen zelfs als je al eerder bevallen was had ze de kraamperiode nooit kunnen afmaken
Ja, vreemd he. Alsof ze er maar op hebben gegokt dat ik voor afgelopen weekend zou bevallen, dan had t gekund.. En ik gun haar haar vakantie hoor, maar ik zei van begin af aan al dat ik dacht laat te bevallen. Ook raar dat ze daar vandaag ineens mee komen, dacht ook van haar begrepen te hebben dat ze idd vakantie had maar niet weg zou gaan.. wellicht een last minute ding??
@Anonise Ja hoor, herkenbaar! @Tranquila Welkom, gezellig @Lill Dat is echt balen! Ik heb ook een vaste kraamhulp aangevraagd, zij tekent er dan voor dat ze echt aanwezig is, dus ook terug komt van evt. vakantie / uit een ander gezin wordt gehaald. Echt jammer hoor, kun je met de vervanger al kennis maken? Ben er nog wel wat vergeten denk ik, heb het niet allemaal onthouden Hier de slijmprop verloren ! En nu steeds kleine beetjes slijm met bloed er in. Weet dat het niets hoeft te zeggen over eventuele start bevalling, maar word opeens zenuwachtig (kan nu dus ook niet slapen ).
@Paris91 was het ook echt een prop? Kan me er niks bij voorstellen. Hier sowieso veel slijm verlies(sorry to much info). Spannend! Probeer wat te slapen dan ben je ook uitgerust mocht het zo ver zijn. Morgen heb ik controle. Ik ben benieuwd of ze sowieso een inwendingonderzoek doen anders vraag ik er zelf om ben wel benieuwd..
Ja, het was echt een soort dikke witte klodder (sorry ) met wat rood/bruinig bloed er doorheen. Had er wel over gelezen, maar ken niemand die hem daadwerkelijk vóór de bevalling was verloren, dus voor mij was het ook raar . Zal maar een poging doen tot slapen inderdaad. Baby is nog druk, dus het zal vast nog wel rustig blijven vannacht . Oh succes morgen! Doen ze al inwendig onderzoek op die termijn? Al voortekenen bij jou?
@mutskuh ik wil ook wel graag pb, veel te nieuwsgierig @Lill wat onwijs waardeloos van die kraamhulp! KUn je geen contact opnemen en ernaar vragen? Jullie hebben die afspraak toch niet voor niets gehad. En anders zorgen ze maar voor een ander iemand die 'vast' staat en kennis komt maken. Ik word er gewoon boos van!
@Paris91 en @Secretangel, ik heb het maar losgelaten. Het was al een soort service dat ze dit voor me wilden doen, en dat was deels nog toen onduidelijk was wat mn moeder zou kunnen. Baal ik ervan? Ja enorm. Maar na een nachtje te hebben geslapen heb ik wel besloten om het maar gewoon te laten. In principe is nu met de verloskundigen afgesproken dat als de bevalling inzet ik heel op tijd bij hun aan de bel trek. Zij gaan dan contact zoeken met de kraamzorg om te overleggen wie er beschikbaar zijn en plukken daar dan iemand uit waarvan ze denken dat ze bij me zal passen. Ze zullen sowieso gaan voor iemand met ervaring. En ik heb gister wel even contact gehad met de kraam die zou komen, maar die zei alleen maar: ja klopt ik ga idd op vakantie en dat ze het jammer vond dat ze niet zou komen kramen. Tsja. Ben je ook uitgel*lt. Ik moet het toch maar een beetje loslaten denk ik. Was gister wel even verdrietig, maar goed, dat krijg je met een eigenwijze baby
@Lill wat balen zeg! Idd iets wat je moet loslaten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. @Paris91 oh ik vind de slijmprop zo ranzig hè. Ik moest er bij zoontje bijna van kotsen @Tranquila welkom. Rest alweer vergeten hihi. Hier weer een prima nacht. Informatie opgezocht over de uil die vreselijke geluiden produceert 's nachts. Vaak gaan ze met 5 weken uit het nest. Dus nog 3 weken te gaan. Hoop dat baby zo lang nog blijft zitten, want ik kan echt niet slapen zonder oordopje nu Vandaag worden boodschappen bezorgd (weer niet alles....) en bestellingen van hema en bol dus ik moet thuis blijven vandaag.
Hahaha, ben je ook losgegaan tijdens hemarkt? Ik krijg vandaag ook weer een pakketje maar die komen ongetwijfeld voor een dichte deur
@Wensmamma verloor jij na die prop ook steeds beetjes slijm en bloed? Weet niet zo goed of ik dit ook moet melden bij de vk... Oh en hoelang duurde het bij jou voordat de bevalling begon? Ooooh, baby uiltjes zo schattig, maar inderdaad lawaai. Hier in de buurt liep heel lang een ooievaar te klepperen. Echt een rotgeluid ook, maar vond het zo grappig dat ie steeds rondliep omdat er heel veel zwangeren in onze wijk zijn