Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ja das ook weer zo

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.402
    1.180
    113
    Dat is zo herkenbaar. Ik begin meestal met een planning. En dan gaat het zo: he hier ligt nog wat, he daar is het ook niet schoon, oh de was opvouwen, de post ligt er ook nog, oh ja boven moet ik ook nog zijn, en ja het koffie zet apparaat kan ik ook nog ff uitkoken, he een vlekje op de koelkast, kattehaar op de trap ook maar even stofzuigen, en oh ja waar was ik ook alweer gebleven, de was opvouwen ja.. :roflmao: echt van hak op de tak en 100 dingen tegelijk willen doen.

Gister mijn tuin en terras aan het vegen geweest. Toch maar de dankzij @Diazz de stofzuiger gepakt. Gaat veel makkelijker :thumup: de buurvrouw keek overigens wel heel raar. Maar ach..

Love1987, Wolfmother en spruitjes vinden dit leuk.
  3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @mutskuh haha herkenbaar zo gaat het hier ook. Als ik dan eenmaal bezig ben. Ik maak vooral een planning omdat ik dan kan doorstrepen dat geeft me veel voldoening.

Vannacht werd ik wakker om half 5 en ik was buitenadem/kortademig tegen het hyperventileren aan. Gelukkig ging t over toen ik ging ontspannen en t raam open deed, dacht dat ie open stond, maar niet dus. Nu weer kortademig. Ik blijf dat iets aparts vinden, dat gevoel hebben terwijl je niets doet ;)

mutskuh vindt dit leuk.
  4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Waarom moeilijk doen, als het ook makkelijk kan inderdaad:D
    Vandaag staat er hier weinig op de planning, behalve eten, slapen, eten, eten, slapen...

mutskuh vindt dit leuk.
  5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Oh ja dat is zo herkenbaar. Beginnen met stofzuigen en dweilen, zien dat de wc wel een beurt kan gebruiken, wc eend pakken.. oh vies kastje, kastje schoonmaken en opnieuw inrichten. Wec doen, goh wc blok op, voorraadkast open, oh jeetje wat een troep, uitpakken en inpakken.. goh zak is vol, zak vervangen oh nu ligt er weer troep op de grond... enz enz

@Wensmamma komt dat omdat je kleine nog zo hoog ligt??

mutskuh vindt dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Baby kweken op een bedje van voedsel en rust :roflmao:

Love1987 vindt dit leuk.
  7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Lill nou nee volgens mij ligt ze al vrij laag, maar ik weet wel dat kortademigheid hoort bij ijzer tekort. Ik slik nu al best wel wat weken ijzer, maar misschien is het hb nog steeds laag?

Ik ga zo aan de slag, bijna ontbijt achter de kiezen. Ga ook nog naar prenatal vandaag. Aan alles gedacht behalve aan zo'n molton hoeslaken voor de wieg. Prenatal is het beste qua lopen dus daar maar heen. Zit bij de arena en is een kwartiertje fietsen.

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ze gaan trouwens met die banners wel heel erg uit van een gemiddelde hè, mijn zoontje was met 38.3 48 cm namelijk. Lief kleintje, dat is ie nog steeds ❤️

9. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    WoW hier is weer veel gebabbeld! Alles gelezen maar geen namen onthouden :(

Degene int ziekenhuis met PE: ik hoop dat ze het nog kunnen trekken tot de 37 weken. Elke dag is een dag gewonnen

Degene int ziekenhuis voor inleiding: succes!!! Zet hem op! Benieuwd naar de babyfoto op fb!

En jullie blijven echt bezige bijtjes he :) wauw! Ik wou dat ik daar de moed voor had. Maar heb er gewoon geen zin in! Al zeker niet vandaag. Kids weer voor een week naar hunne papa... :(
    Maar vanavond gaan we uit eten met de meter en Peter ;) zo veel zin in! Morgen shoppen voor de trouw en zondag een rustdag met 2. En mss dak volgende week wel in gang schiet. ;) moet naar niemand kijken. Kids niet thuis, ventje aant werk,....
    Maar vandaag: zetel en Netflix! ❤️

Wolfmother vindt dit leuk.
  10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Zo gek dat het al weer eeuwen geleden leek dat hij nog in m buik zat terwijl het pas een dag is dat hij er is. ♡

zijn jullie er al klaar mee?

Anonise, spruitjes, Tranquila en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Ahhh hij is er! ♡ Alles goed gegaan?? Gefeliciteerd!

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha, zoiets! Wordt of een dikke baby, of een dikke mama.

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Bizar hoe snel het gaat hé, en hoe snel je went.
    Van mij mag de baby nog wel even lekker blijven zitten. Ben het nog niet zat :)

indy90 en Lill vinden dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Bijna :p
    Nee eigenlijk nog steeds niet, gek he??

indy90 vindt dit leuk.
  15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Ach, mijn baby is waarschijnlijk ook lekker vol zei de echoscopiste woensdag.
    Komt omdat ik zo veel lekkere dingen heb gegeten :evil:

16. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @indy90 ja gek is dat hè?

Van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten. Ik vind t zo gezellig dat gevoel in mijn buik. Ook al doet het af en toe echt pijn :roflmao::roflmao:

Nou dat schoonmaken/opruimen gaat goed :oops:
    Na 5 minuten al zo uitgeput alsof het lijkt dat ik de hele dag heb schoongemaakt :confused:

Straks maar weer verder. Ik kijk nu via de tablet een serie dus ik kan tegelijk schoonmaken.

indy90 en Lill vinden dit leuk.
  17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wanneer had jij ook alweer controle?

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Als dat toch zo zou zijn, krijg ik echt een 30 ponder, haha. Maar het is volgens de echo een kleintje ;)

Lill vindt dit leuk.
  19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Vanmiddag. Word nog gebeld over de tijd

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Wat kijk je? :)

Ik heb vanmorgen stofgezogen en gedweild thuis. En net met mn moeder even de afwas bij haar weggewerkt en boodschappen gedaan :)
    Zometeen ff douchen en dan doe ik ook niet veel meer. Vanmiddag nog verloskundige en koken. En misschien vanavond nog even zwemmen

Deel Deze Pagina