Ja ik ben wel heel vaak wakker geworden hoor, maar om 7 uur toch nog eens omgedraaid en dus weer in slaap gevallen! Ik gebruik tegenwoordig maar inlegkruisjes, houd ik totaal niet van, maar anders blijf ik bezig Ik moet vandaag even schoonmaken en boodschappen doen. Ga vragen aan de vader van mijn zoontje (J.) of hij morgen overal wil stofzuigen en iig de woonkamer/keuken wil dweilen. Dat lukt me gewoon niet meer. Afstoffen/opruimen wel gelukkig. Vanavond weer mijn guilty pleasure eten, speklapjes
Om de dag is ook wel vaak hoor vind ik persoonlijk als ik over de 40 weken ga dan kom ik volgens mij 1x per week tenzij er klachten zijn dan eerder/vaker. Ik ga nu nog eens in de 2 weken. Denk vanaf aankomende week elke week. Maar het is wel raar en frustrerend dat een invalster het anders doet dan je afgesproken hebt. Wel goed dat je er wat van gezegd hebt hoor!
@Lill het kan snel veranderen he! Snap je frustratie en emoties, vind nog dat je lang rustig blijft! Ik hoop voor je dat je maandag of dinsdag spontaan bevalt, is vaderdag in ieder geval voorbij
Oeeeeh lekker hoor Ja hier is dat hun manier van doen, vanaf 30 weken ga je van elke 4 weken naar elke 2 weken. Vanaf 36 weken naar wekelijks. En als je overtijd loopt dan om de dag/om de 2 dagen, even hoe het uitkomt. Gewoon kijken of je bloeddruk goed blijft en de hartslag van de baby enzo. Zo kunnen ze snel ingrijpen. Ja is ook wel zo, maar als ze 5 dagen vooraf al beginnen met: laten we maar een afspraak plannen, dan wordt mijn hoop een beetje de grond in geboord. Maar goed. 1 ding staat vast. Volgende week ben ik een mama
Pff ik hoop hier toch niet haha. Ik ben niet echt snel bij het zkh ofzo. En voor J. is het ook niet te doen om elke keer vrij te moeten krijgen. Ik ga de 22e maar even vragen hoe dat gaat bij het zkh. Ben vandaag actiever dan gisteren. Een goede, langs nacht maakt echt verschil. Heb ook minder last van mijn buik bij het lopen ed. Moet straks nog wel boodschappen doen, maar verder heb ik alles gedaan wat ik wilde doen.
Volgens mij is dat in een ziekenhuis idd minder. Ik sta gewoon onder controle van de VK. Daarom heb ik altijd mn geluid erop staan Noooooo!!! Krijg je niet nog bezoek die iets mee kan nemen??
Nee Ik ga maar crackers eten met pindakaas of kaas gesmolten in de magnetron. En dan haal ik morgenochtend maar chips.
Hier ook vanaf 37 weken 1x per week, vanaf week 40 2x per week, en na 41 weken om de dag op controle. Ik heb vandaag denk ik iets te lang in de auto gezeten. Heb echt rugpijn. Normaal nooit last van. We lijken eindelijk een nieuwe auto gevonden te hebben. Het mag in de krant Man heeft gekookt vandaag: Thuisbezorgd.nl
Bolognese van croky, maar ik heb van lays gepakt. Ik wilde bolognese van croky, maar heb die van lays gekocht. Totaal andere smaak.
Als het bij zoveel om de dag is zal t wel normaal zijn Ik moet er niet aan denken om om de dag naar de vk te gaan... Kan niet op de fiets, bus wordt ik echt onpasselijk van, dus genoodzaakt om met de auto te gaan. mijn vk zit inhet WKZ dus parkeren is wel een drama.... nou ja, laten we maar hopen dat t niet nodig is @Wensmamma gaat lekker bij jou haha Mijn man is nu taartjes halen omdat ik daar zin in had Eigenlijk ook nog zin in patat met majo, maar dat doen we wel een andere keer
Jullie steken me aan!! Heb vanmiddag al een bak ijs leeggegeten (magnum) Mja mijn VK zit niet in t ziekenhuis. En ik ging vorige week nog gewoon op de fiets ook. Vind ik t leuk om om de dag te gaan? Niet per se. Maar vind t wel fijn om te weten dat alles weer oke is