Ééntje waarvan ik nu al weet dat ik moeite ga hebben met fileparkeren Hij moet echt all risk verzekerd worden, haha. Een Audi Q7.
Oh dames als ik jullie berichten lees word ik zo jaloers. Ik heb trek in allerlei slechte dingen, maar mag het niet eten.. mag wel, maar dan ben ik de pineut. Ik heb te hoge leverwaardes en zwangerschapscholestase. Bij een waarde vanaf 40 ben je een risico patiënt en word je met 37 weken ingeleid. Dit heb ik met mijn vorige zwangerschap gehad en wist er toen veel te weinig over. Nu volg ik een speciaal dieet wat erop neer komt: geen suiker, geen vet, zo weinig mogelijk zout, geen cafeïne. Heeft nog geen bewezen aanpak, maar al 18 weken zijn mijn waardes redelijk laag. Helaas is het nu 33 geworden, maar nog niet de 40... nu hoop ik heel erg dat het laag blijft! Dat betekend dus geen koek, snoep, chips, patatjes, pizza, taart, chocola noem het op. Ik eet yoghurt, volkoren brood, fruit, rijstwafels, soms een ontbijtkoekje, soms volkoren biscuit en dat was het we zo’n beetje... Ik wil ook taart!!!! Ik ben zwanger en heb zoooo trek in taart en chocola Volhouden... nog 10 weken
Handig zo'n man, die mis ik nu wel. Het lukt mij ook niet meer om op de fiets naar t zkh te gaan denk ik. Is half uur fietsen en ik ben nu al kapot na een kwartier fietsen.
Oei, dat lijkt me echt zwaar zeg. Het is voor een goed doel, maar snap dat je het enorm mist. Straks na de bevalling lekker los!
Zeker! Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik als eerste een reep chocola wil als ik ben bevallen. Zul je zien (net als de vorige keer) dat al mijn gravings weg waren en ik weer gewoon een beschuitje wilde en een bak fruit haha
Haha, ja dat zie ik zo gebeuren, hier ook hoor! Mijn man weet ook al wat ik voor ontbijt wil én avondeten.
Om te beginnen een zacht gekookt ei! Hoewel daar de meningen over verdeeld zijn neem ikzelf het risico niet, maar man man man, kijk er echt naar uit! En uiteraard een goed gebakken stuk biefstuk, haha. Ipv het rubber wat ik nu soms eet
Oei @Regenboog01 da's echt knudde !! Heb het erg met je te doen. Serieus! Ik ben op dit moment heel erg idioot los aan het gaan. Roze koek , daarna restje popcorn nu tomatenketchup chips. En dan begint er hier iemand over friet ! Heb het nou niet over friet en frikandellen svp!!! Coole auto @Diazz ! Maar serieus... Kan jij niet inparkeren? Dat had ik niet verwacht van jou coole chick ! Ik kan eigenlijk best vet goed parkeren haha. Ik zeg het ook gewoon maar zelf. Owh... En toen was ik het vergeten wat ik verder wilde zeggen...
Vinden jullie het niet raar dat als je zwanger bent dan veel meer trek hebt in ongezonde dingen enzo? Daar heb je normaal toch ook geen of niet altijd trek in, waarom dan nu wel? En wat maakt dat de discipline dan ineens weg lijkt te zijn? Die heb ik normaal altijd heel goed en nu ik zwanger ben lijkt het wel als sneeuw voor de zon te zijn verdwenen, zo irritant!!!
Haha heerlijk als dat even kan toch? Lekker genieten nog even de laatste loodjes. Je hebt het verdient!!
Ik kan wel inparkeren. Mijn kleine benz draai ik écht overal met gemak in. Dit slagschip is echt wel andere koek Het scheelt dat er sensoren opzitten, dus uiteindelijk moet het gaan lukken. En anders loop ik wel 50 meter verder hoor