Ik heb bij beide zwangerschappen ook geen voorweeen ofzo gehad. Vraag me wel af hoe je die kan herkennen....
@Paris91 gefeliciteerd met jullie meisje! @HarleyQuinn ik herken het omdat het duidelijk komt opzetten in mijn onderrug en vervolgens naar mijn been doortrekt om daarna weer af te zwakken. Ze zijn ook al ecgr pijnlijk vind ik dan. Uiteraard niet zo pijnlijk als het echte werk, maar als je het hebt herken je het wel
Ooh ok... ben eigelijk wel benieuwd of ik ze deze keer gaan hebben of dat het weer volledig niets wordt....
Wauw dikke proficiat met jullie meisje! Voor herhaling vatbaar precies als ik je zo hoor qua bevalling Geniet ervan!
Ik heb ze nooit gehad, maar ook nooit rug- of beenweeen, maar dat is toch per persoon verschillend... Volgens mij voelt het gewoon als normale weeen maar dan dat ze of lichter zijn of niet doorzetten als je even gaat douchen!
Ja idd, het is hetzelfde als weeën, maar dan niet zo zwaar en hevig en het duurt ook niet zo lang. Ik heb ineens poef een ontstoken oog. Kreeg met veel pijn en moeite mijn lens uit. Ik lig al in bed, ben echt zo kapot. Hopelijk een goede nacht en hoop dat zoontje tot iig 6 uur slaapt.
Ja probleem is dat ik dus bij de Vorige zwangerschappen ook geen weeën heb gevoeld. Vanaf begin inleiding direct epi gehad. Dus ik heb totaal geen idee waar ik me aan kan verwachten Ondanks de derde baby is dat gedeelte dus echt volledig nieuw voor mij. Ook het gedeelte harde buiken ken ik niet.... Meh we zullen wel zien wat er nog aankomt zeker
Hier ook geen ervaring met oefenweeën... Ineens in bed water gebroken bij eerste bevalling. En toen als een tijger uit bed gesprongen! Bed was nog helemaal droog geen idee hoe ik dat gedaan heb... De vloer daarentegen... @HarleyQuinn wanneer weet je de uitslag van je examens?
Hahaha dat had ik ook, ik werd wakker van een soort plop, sprong uit bed en plons! Was helemaal wakker, hyperdepiep, snel nog was gaan draaien, benen scheren, prullenbakken legen etc...
Oh voel je dat dan echt gewoon knappen? Of wat moet ik me erbij voorstellen? Soms heb ik het gevoel dat de baby zo hard aant duwen is dat ze elk moment mijn vliezen kan breken Vrijdag weet ik mijn uitslag. spannend!
Trust me, als je vliezen echt breken ( en dus geen scheurtje) dat weet je meteen! Ik had zelf geen halve seconde nodig om het beseffen. Is idd beetje als een harde ballon die ineens knapt in je buik. Vrij gek gevoel eigenlijk. @Love1987 ik heb toen de wederhelft de vroedvrouw laten bellen en de vloer dweilen. ( rond 23u 's avonds) In Belgie heb je zelfstandige vroedvrouwen ( gelijkbaar met een verloskundige?), sommigen komen dan ook bij het begin van de arbeid aan huis. Die is dan even komen checken dat alles in orde was en doorheen de nacht een paar keer komen kijken. En toen zijn we 's morgens richting ziekenhuis vertrokken. Toen ze de eerste keer vertrokken was, had ik ineens zin om lord of the rings te kijken slapen ging toch niet lukken.
Ooh ja ben wel echt wel benieuwd nu hoe het bij mij gaat starten. ben echt zo hard aant aftellen dat ik er heel de tijd mee bezig ben. Zal het toch van me af moeten gaan zetten vrees ik
Blijkbaar begint slechts bij een minderheid de bevalling met het breken van de vliezen (10% dacht ik?), dus de kans is groter dat het begint met weeën.