Pfoe heftig hoor. Sterkte met het herstel. Fijn dat het met je dochter wel goed gaat en gefeliciteerd!!
@Paris91 gefeliciteerd met je fijne bevalling, geniet van je kraamtijd! @siepel oh jee, wat rot dat je zo ziek geworden bent! Een heel goed herstel gewenst en natuurlijk gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze het goed doet!
Gefeliciteerd met jullie dochter. En een goed herstel gewenst. Ik lees mee, zover ik alles volgen af en toe reageer ik. Vandaag was mijn bloeddruk te hoog, naar het ziekenhuis. Nu op het randje. En oefenweeen om de kwartier. Geen ontsluiting. Maar baarmoeder tuitje, zoals ze het noemde, geen idee hoe het echt heet, was al plat. Dus geen idee of hij nog weken blijft zitten of dat het doorzet. Ik ben nu weer thuis, alles goed in de gaten houden. Ik vind het wel spannend, omdat ik nog geen 37 weken ben. Dus liefst moet hij nog even 2,5 weken zitten.
@siepel gefeliciteerd met de geboorten van jullie dochter. Dat zal zeker even schrikken zijn geweest en balen dat je zo ziek was. Ik hoop dat je gauw weer hersteld bent. Rustig aan, zorg goed voor jezelf en laat je maar lekker verwennen! @Sunny37 spannend zeg! Hoe hoog was het? En wat is de grens? En moet je nu vaker op controle komen? @Lill ben zo benieuwd hoe het de komende dagen bij jou gaat. Spannend nog 2 dagen.. ik duim voor een natuurlijke bevalling die spontaan zelf begint!!!
Op zich nog cava he. Tis vooral den onderdruk dat net iets hoger staat. Is het niet gevaarlijker als den bovendruk ook nog mee stijgt? Maar alhoewel het sowieso spannend blijft! Ik hoop dat ze bij mij donderdag ook eens even willen checken hoever alles staat daar beneden.... ben er vrij veel mee bezig voel ik
Zoooo zeg.. de afknapper van de dag. De VK die me vrijdag en zondag controleerde zei dat ik na t plaatsen van de ballon gewoon thuis kon slapen. Maar niet dus.. ballon is geplaatst en ik mag een nachtje ziekenhuisbed...
Succes @Lill! Hij krijgt zijn eviction notice. Heb je iemand in het ziekenhuis die je gaat ondersteunen?
Jup. Grof geweld eruit gezet. Mn moeder is er morgenochtend weer. Die slaapt nu lekker thuis. En ik heb vannacht maar eens plafonddienst
@Lill Fijn dat ze er is morgen. Zo knap hoe ze is hersteld en fijn voor jouw. Ook heel spannend allemaal! Het is echt the final act, de moment suprême. Ookal doet het *^%# veel zeer, ik vind het zo’n gaaf moment, dat bevallen. En daarna mannetje in je armen om het leven samen door te gaan. Magisch! Lekker nog een paar uurtje proberen te slapen hoor meis. Je hebt het nodig. X
Ik doe mn best, maar t wil nog niet echt lukken. Elke keer als ik bijna slaap moet ik naar de wc of krijg ik toch weer een wee. Dus heb net maar weer een half uur onder de douche gestaan. Eens zien of er nu nog wat slaap te verkrijgen is. En anders maar aan de redbull morgen (grapje )
Ja No worries. Wat gedoetjes maar komt goed en de kleine zit nog lekker bij mama Super veel succes @Lill ! Zo spannend ! Ik denk echt in dezer dagen te gaan bevallen! Is termijn van onze dochter. Vind het vet spannend worden !