Oh, dat was wel even schrikken dan... Fijn dat ze het inmiddels weer gedeeltelijk heeft ingehaald! Ik ben inderdaad al een tijdje thuis, maar pas sinds de uitgerekende datum begint het te voelen als 'wachten op'. Hoewel dat ook verschilt per dag... Ene dag denk ik 'kom maar lekker', andere dag geniet ik nog zo van het zwanger zijn, dat dat wel eeuwig mag duren Vermaak me dan ook nog wel aardig goed moet ik zeggen. Veel uitrusten met netflix, boekje inmiddels, maar ook nog wandelingetjes, boodschapje hier en daar, uitstapje/bezoekje. Alleen sinds mijn uitgerekende datum heb ik dus soms nergens zin meer in en dan duren sommige dagen wel lang.
Fijn dat het zo goed gaat met jullie, lekker van genieten! Klinkt wel logisch dat het voor jullie andere zoon lastig is... Wat een verandering ook voor hem natuurlijk. Fijn dat hij wel heel lief is naar zijn broertje.
Hee dames, Hoe is het met jullie? @Dreamer29 nog geen voortekenen? Ik heb met vlagen last van menstruatie achtige krampen maar ik hoop da ze nog een tijdje op zich laat wachten. Wil graag thuis bevallen . Dagen duren lang en ik zat er gisteren helemaal doorheen, gelukkig was mijn man erg lief en ondersteunend. @Ukkie1 Hoe is het bij jou? En beetje bijgekomen van je weekendje?
Hoo was dit topic even vergeten Welkom @Kim3C! Hier weinig bijzonderheden. Ben maar eens begonnen met alles verzamelen, uitpluizen, inventariseren en gisteren ook begonnen met wassen en strijken. Wil dat gewoon gehad hebben Vrijdag weer controle bij de gynaecoloog. Heb het idee dat de baby zomaar eens ingedaald kan zijn, mijn buik hangt wat lager en maagzuur komt minder frequent en minder heftig voor. De laatste dagen flink wat pijn en steken gehad, dus dat zou van indalen kunnen zijn. Zijn grote zus lag met 32 weken ook ingedaald en vast, dus wie weet
Verder ben ik die grote buik, pijnlijk harde schoppen, meer dan beroerd slapen en pijnlijke rug ondertussen wel zat aan het worden Nog 6 weken en 5 dagen, ik tel al af
Hier veel harde buiken en duizelig zodra ik wat doe wat dus gewoon te veel is. Komende vrijdag werk ik mn laatste dienst en wordt dan volledig ziekgemeld. Moet mentaal even omschakelen, voel me rot en bezwaard maar denk wel dat het goed is. Sorry moest het even kwijt..
Leuk om te volgen, heb net een aantal pagina`s terug gelezen Ik ben zelf 36+1 weken zwanger van een dochtertje (3 april uitgerekend), hebben al een zoontje van bijna 2. Het aftellen is nu dus ook wel begonnen. Als het kan word ik met 38/39 weken gestript dus ik hoop stiemem dat ze er voor mijn uitgerekende datum wel is Ik voel me lichamelijk nog goed en ze ligt al vast in mijn bekken. Ben er eigenlijk al wel helemaal klaar voor dus het is nu vooral wachten, al ben ik daar niet zo goed in
Oooh mensen. Lang geleden dat ik in dit topic heb gezeten. Veel te druk en dingen aan mn hoofd. Nu even lekker alleen thuis zonder vrouw en dochter dus ff rustig dit forum weer eens doorspitten! Hoe gaat t met iedereen? Zware laatste loodjes of fietst iedereen er lekker makkelijk doorheen? Ik vind ze zwaar . Ben er nu ook nog eens ziek bij geworden (lekkere timing met 39 weken zwangerschap). Verder qua zwangerschap nog steeds alles rustig. Behalve mn hormonen haha. Die stemmingswisselingen en huilbuien komen echt vanuit t niets. Bizar, soms zit ik er tijdens een huilbui gewoon bij te lachen omdat t te gek voor woorden is eigenlijk. Partner nog 4 dagen werken en dan heeft ze ook lekker n paar weken vrij. Dat vind ik wel fijn, niet meer alleen thuis. En dan maar hopen dat de kleine niet te lang meer op zich laat wachten. Ik vind t lang genoeg geweest.
Hier gaat het redelijk goed! Volgende week nog 2 dagen werken en dan ein-de-lijk verlof Afgelopen week nog een erg gehad vanwege minder leven voelen, maar dat was een dag later al weer helemaal als normaal. Ze wilde ons gewoon even laten schrikken
Idd stil hier op het moment! Hier inmiddels dus met verlof. Moet nog een beetje aan het idee wennen maar komt vast goed ergens komende week. Ik pak regelmatig even rust tussendoor, wel wat lastig met een drukke peuter maar een boekje of even knutselen aan tafel is ook rustig. En voor de echte zware momenten mag hij even een filmpje kijken. Hoe is t met de rest?
Nou dan doe ik ook maar mee hier! Sinds 37 weken echt met verlof en echt aan het aftellen. De dagen duren lang en merk dat alles een beetje teveel is. Blegh. Maar een baby ben ik ook nog niet aan toe ofzo Haha. @ a new day beterschap! Zwaar lijkt me dat zo ver zwanger en ziek. Wat een luxe je man vrij die weken. @Baby2onderweg spannend! Wat fijn baby al ingedaald, dat is hier nog niet zo.
Oef, hopelijk knap je gauw op @A new day! Fijn dat je bijna met verlof mag @Pepper92! Heerlijk! @joyce2086 Kan me voorstellen dat het even schakelen is. Hopelijk kun je er ook van genieten Welkom @Tweekids! Je derde kindje al, denk ik? Kwamen je andere kinderen vroeg/laat? Rommelt het al wat? Hier gisteren weer controle bij de gyn met een groeiecho gehad Kleine ligt nog altijd perfect op schema en werd nu op 1,9kg geschat. En: ingedaald, wooh! Had het al wel verwacht met een wat lager hangende buik en de bekende indalingskwaaltjes. Hij ligt ook “bijna vast” volgens de gyn, zou nog iets omhoog kunnen wippen, maar ze verwacht niet dat dat nog gaat gebeuren. Z’n hoofdje lag al zo ver in m’n bekken dat het erg moeiljjk was om die goed op te meten. Z’n ‘grote’ zus lag ook met 32 weken ingedaald en vast, toevallig
@Sado dat is idd mooi op tijd! En wat een mooi gewicht! Wij hadden vorige week liggingsecho (zo laat wegens dwarsligging) en werd toen 3000 gram geschat , iets groter als gemiddeld dus denk dan gelijk een jongen Haha (wij weten vd eerste keer het geslacht niet.) Het is idd de derde, gisteren een dag naar de sauna geweest en heb toen de hele middag regelmatig harde buiken gehad dat ik dacht wat is dit (misschien indalen?) maar verder alles rustig hier
Hoi Dames, Sorry ik heb ook een tijd niks laten horen. Word geleefd de laatste weken Nog 4 weken tot verlof te gaan...lijkt nog zo ver weg :'( Ik hoop dat ik het volhoud , want merk echt dat alles nu lichamelijk zwaarder begint te worden. Mijn borsten doen vandaag zo zeer...vond het koud buiten en wist het even niet meer te zoeken. Tepels waren echt té pijnlijk. Iemand tips voor op dat moment? Verder gaat alles hier goed. Ik moet nog 2 weken wachten tot de liggingsecho, ben heel benieuwd! Fijn @Sado dat de kleine er al goed voor ligt. @Tweekids wanneer gaan ze weer kijken naar de ligging? hoe gaat dat? krijg je in principe een keizersnede als het zo blijft?
Wat vervelend dat je je zo slecht voelt, weet je zeker dat je niet eerder met verlof wilt? Baby ligt inmiddels in hoofdligging alleen niet ingedaald (dus in theorie zou de baby nog kunnen draaien) Verloskundige komt volgende week weer (jaja aan huis Haha) En zal dan kijken naar de ligging.
Wat een luxe aan huis ik hoop voor je dat de kleine er straks helemaal goed voor ligt. Over 2 weken mag ik lichtere taken uit gaan voeren op mijn werk, daarom hoop en denk ik het nog vol te houden. Anders was ik wel eerder gestopt... Ik heb de laatste weken zo erg dat ik begin te twijfelen aan onze gekozen naam. Daarvoor was ik er zo zeker van...stom he?!