Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja dat is waar!!

2. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Gefeliciteerd @Lill, mooie naam! Klinkt wel pittig, je hebt het inderdaad maar wel even gedaan! Wees maar trots op jezelf. Nu keihard genieten van je mooie ventje.

@Diazz hoe is het met jou? Ik hoop geen gekke dingen meer? Ben benieuwd wanneer jouw kleine zich meld.

Hier vandaag weer een groeiecho gehad en alles was goed. Kleine man heeft een groeispurt gemaakt gelukkig! Nu over 3 weken pas weer een groei echo!
    Hij is ook gedraaid van stuit naar hoofdligging. Nu hopen dat hij zo blijft liggen :thumup:

Manana, Wensmamma en Lill vinden dit leuk.
  3. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Oh super! Hoeveel weegt hij nu dan?
    Ja hopelijk blijft hij nu mooi met zijn hoofdje naar beneden liggen.

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Ja sinds gisteravond

@KoosAtillaLuna die vinden nog niet zo veel gelukkig :) maar we zijn ook de meeste tijd in de slaapkamer nog :)

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Mag hoor ;)

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Baby zit nog lekker hoor! Ik denk dat ik weer overtijd ga. Vind ik ook wel prima hoor.

Fijn dat de kleine man een groeispurt heeft gehad! Hebben ze een schatting qua gewicht gegeven?

7. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Hier wat minder actief geweest, blijkbaar moeten er iedere dag dingen geregeld worden en dan ben ik gewoon bekaf op een gegeven moment. Zolang ik bezig ben niks aan de hand maar als ik dan even ga liggen begint de rugpijn etc. Hier even flink aan het balen voor de tweede keer alles aan kant gehaald en van de muren afgehaald omdat ze zouden komen schilderen (vanuit de verzekering, vochtschade) zijn de plekken nog niet droog dus kunnen ze weer(!) niet schilderen, komen ze over een week of 3 terug... Ik denk dat ik daar toch minimaal 4 weken van laat maken want wil geen schilders over de vloer als ik eventueel in mijn kraamweek zit.. Dus even gejankt van frustratie (hormonen!)

@wensmama hier hebben we onder de middelste pootjes bierkratjes staan (grote van grolsch) en onder de andere de klossen, bed staat recht dus hoogte is nagenoeg gelijk:thumup:

@Lill ook hier nog een keer gefeliciteerd! Toch best heftig geweest die bevalling uiteindelijk, hopelijk kan je nu echt genieten en wordt je door de papa een beetje met rust gelaten..

Lill vindt dit leuk.
  8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik lig plat. Pijn in nek is terug (normaal altijd pijn, heb bechterew, maar nu al maanden niet ;)) en ik ben meteen gevloerd met hoofdpijn. Vanmiddag komt mijn moeder, iig maar pcm kopen. Gebruik t liever niet nu, maar heb er wel behoefte aan :)
    En in bed liggen is ook best wel lekker.

@Anonise thnx voor de tip. Ik ga kijken!

9. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Nee, dat is toch niet wat ik zeg :roflmao:. Ik mocht het zelf bepalen, maar heb besloten het pas volgende week te doen! :D

Love1987 vindt dit leuk.
  10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Anonise, ik zou ook echt vet balen zeg. Zit je dan met je nesteldrang. Echt superirritant!

11. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Vandaag weer een controle gehad. Heb blijkbaar een infectie waardoor zowel ik als vriend AB voor moet slikken. Bacterie moet weg zijn voor de bevalling....
    Vandaar de roze afscheiding. Ineens ook uitstrijkje gehad voor GBS en inwendig onderzoek. Alles zat nog goed toe. :)
    Monitor was ook goed.... heel actieve baby ❤️
    Kleine prinses weer helemaal goedgekeurd. 2,5kg en 45cm ongeveer

Wolfmother vindt dit leuk.
  12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Fijn dat ze weer door de keuring is :thumup:
    Wat vervelend van die infectie. Hopelijk slaat de AB snel aan!

HarleyQuinn vindt dit leuk.
  13. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ik hoop da ook! Ventje vond het minder. Hij mag niet drinken tijdens de hele kuur en zaterdag speelt België terug :p :p

14. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    @HarleyQuinn
    Jupiler heeft ook een alcoholvrije bier he ;)

Fijn dat jullie kleintje weer goedgekeurd is! 2,5 kg lijkt mij ook boven het gemiddelde he? Hier zit onze kleine vriend op de p80 momenteel.

Hopelijk doet de AB snel zijn werk!

En hopen dat de Belgen weer winnen hè!
    Driesje!!! :p

15. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ja ❤️ Alleen zijn haar.... :eek: trekt op niets :p

Denk niet dat ik da in hem krijg maar zal het straks alvast eens laten vallen :p

Goh volgens de gyne gemiddeld. Alhoewel hij wel vroeg of ik altijd stevige kindjes op de wereld heb gezet... mmm nu twijfel ik :p

Manana vindt dit leuk.
  16. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Ja idd zijn haar... :eek:

Oei was niet mijn bedoeling je te doen twijfelen hoor :roflmao: hier was hij op net geen 34w 2,5kg dus ik zou gokken dat jouw kleintje net boven het gemiddelde zit.
    Maar ja dat gewicht is ook maar een schatting he.

Hoeveel wogen je andere kindjes?

17. RosyBrown

RosyBrown Actief lid

20 jun 2018
    286
    157
    43
    Vrouw
    Ik ben ongeveer even ver als jij, en mijn zoontje werd vorige week bij 33 weken ook al op 2,6 kg geschat. De gynaecoloog zei ook wel dat het een stevige baby was, toch wel boven gemiddeld. Dat is nog iets zwaarder dan jouw dochter, maar ik denk dus dat zij ook wel wat boven gemiddeld is. Mijn eerste was net 3 kg bij de geboorte en mijn tweede 3,4 kg. Blijkt dus dat ik elke keer zwaardere baby's op de wereld zet ;) Terwijl ik zelf maar klein en fijn ben, dus ik schrik deze keer wel een beetje van het geschatte gewicht!

18. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Met precies 31 weken 1565 gram. P20 lijn. Nog steeds niet groot, maar 2 weken terug was het p12. Het is een schatting.. we zien wel.
    Mijn dochter was ook maar 2.5 kg met 37 weken. Ik maak gewoon geen grote kindjes :D
    Ze is hartstikke gezond en gelukkig, dus komt vast wel goed

19. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Gezond en gelukkig is idd het belangrijkste! Maar wel al goed dat hij toch van P12 naar P20 is gegaan, mooi meegenomen.

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hahaha, kan ie vast wennen voor de dagen rondom de bevalling. No alcohol:D

Deel Deze Pagina