Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Welkom hier!

Mijn vluchtkoffer staat al weken klaar. Gaf mij echt rust. Al denk ik niet dat ik ‘m op zéér kort termijn ga gebruiken :roflmao:

2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja hoor hij mag er uiteraard bij zijn! Bij zoontje was hij er ook bij. Op t moment zelf kan het me allemaal niet boeien wat hij ziet :roflmao:

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoe gaat het nu? Merk je een regelmaat in de (voor)weeën?

4. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Wauw respect voor! Teken dat jullie elkaar vertrouwen vind ik persoonlijk. Liefst wel natuurlijk als je samen voor twee kindjes gaat zorgen, maar toch... :thumup:

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Nee nog niet. Ga zo lekker douchen, kijken wat dat doet. Het zal wel niet doorzetten.

Diazz vindt dit leuk.
  6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja hij hoort er gewoon bij. Zou hem dit niet willen laten missen. Vorige keer was het ook nog eens fijn, omdat ik met spoed naar de ok moest. Kon zoontje bij hem op de borst liggen. En hij heeft goed geholpen met weeën opvangen.

Wolfmother vindt dit leuk.
  7. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Welkom!
    Ik heb al maanden een soort van vluchtkoffertje klaar staan, maar meer in de zin van een tijdelijke ziekenhuisopname ( heb eerste helft vzn de zw regelmatig in paniek naar het ZH gemoeten met bloedingen)
    Nu moet ik die nog 'ombouwen' naar een bevallings-en verblijfstas.

Voor de rest nog de laatste 'prullen' afwerken. Blij dat onze proefdruk van het kaartje wel al in orde is.
    Deze week wel al de enveloppen schrijven.

LolaBloem vindt dit leuk.
  8. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    @alle dames die zijn bevallen: gefeliciteerd. Sorry heb even niet veel gelezen, nogal druk! En onthoud ook niet meer alles...

Voor de dames die een vlotte en fijne bevalling hadden: wat heerlijk!!

Voor de anderen: balen, en super stoer en dapper dat jullie het maar hebben gedaan! Is niet niks, zo’n bevalling! Nu lekker genieten van jullie kindjes. Knuffelen, kusjes geven.. gewoon genieten!!

Hier moet ik nog even. Het warme weer vind ik lekker, maar ook vermoeiend en kom ze soms met gepuf en gesteun door. Baby is hier nog helemaal niet ingedaald en ook nog niet van plan denk ik. Ben snel benauwd, zelfs als ik zit.. zal letterlijk een verademing zijn als hij is ingedaald.

Vandaag zijn we behoorlijk opgeschoten met de babykamer. Moet alleen nog een plankje boven de commode, de wieg ophalen bij mijn ouders en alles schoonmaken. Ik ben al wat begonnen met het wassen van de kleertjes. Ik vermoed dat ik met 37w ingeleid ga worden vanwege cholestase. Hij blijft nu netjes laag, maar de kans dat het zo blijft is klein.

Vluchtkoffer ga ik van de week of volgende week maar eens aan beginnen.

9. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Welke opendeurdag? Die in Leopoldsburg toevallig? Ik heb jarenlang op het militaire domein daar gewoond. Papa is ( gepensioneerde) militair.

10. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.398
    1.177
    113
  11. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    #5891 Manana, 24 jun 2018
    Laatst bewerkt: 24 jun 2018
    @HarleyQuinn proficiat! Succs met je herexamen ;)

@Sunny37 oh wat spannend meid! Hoe is het nu met je?

@Tranquila woww gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt idd als een fijne bevalling :) lekker genieten nu ;)

@mutskuh wat een verhaal zeg! Fijn dat dat voorbij is. Kunnen jullie heerlijk van elkaar genieten :)

@Wensmamma oeeeh spannend! Duimen dat het doorzet ;)

@LolaBloem hier staat de koffer al klaar nadat ik vorige week zulke heftige voorweeën had :o:

@Regenboog01 lekker bezig geweest ;) hier ook de babywasjes gedraaid en in de babykamer gerommeld. Zo leuk om daar mee bezig te zijn :D Na volgende week gaan we de box ook alvast in elkaar zetten beneden. Kan echt niet meer wachten :p

12. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hier heeft onze dochter sinds vrijdag koorts en is grieperig en wil mij de hele tijd bij haar in de buurt hebben... Heb dus niet veel kunnen doen de afgelopen dagen, maar ben wel erg moe... Vandaag ging het iets beter met haar. Hopelijk is ze morgen ook weer een stuk vrolijker en gaat ze eindelijk weer wat eten :rolleyes:

13. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ah vervelend! Soms ook wel weer goed, want dan moet je het verplicht rustig aan doen ;) makkelijker gezegd dan gedaan hoor!!
    Ik hoop dat ze snel weer beter is!

Manana en LolaBloem vinden dit leuk.
  14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Alles is weer rustig, wel een lange nacht gehad. Was erg moe. Alleen had ik ergens vannacht last van onrustige benen. Vreselijk irritant is dat haha.

15. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Ha verdorie, toen ik jouw naam zag staan als nieuwste reactie, had ik gehoopt dat je heel ander nieuws te melden had...
    Pff moet behoorlijk frustrerend zijn voor je, zeker als je nachtrust eronder lijdt.
    Ik hoop dat je vandaag overdag beetje kan rusten terug.
    We blijven duimen!

16. RosyBrown

RosyBrown Actief lid

20 jun 2018
    286
    157
    43
    Vrouw
    Wauw, veel baby's geboren de voorbije dagen! Proficiat iedereen! Genieten!
    Hier alles nog relatief rustig, alleen regelmatig wat oefenweeën en wat gerommel.
    Deze zwangerschap heb ik helaas last van bekkeninstabiliteit, en ik heb er dagelijks meer en meer last van. Mijn buik en de baby zijn ook heel wat groter dan de vorige keren, dus dat helpt natuurlijk ook niet mee! Comfort is ver te zoeken :roflmao:
    Maar dat is natuurlijk allemaal niet zo erg, want met de baby is alles prima en ik kan nu toch wel echt gaan aftellen!

Wolfmother vindt dit leuk.
  17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Nee juist positief hoor de lange nacht. Ik sliep al om half 10 en heb tot 6 uur geslapen. Wel vaak wakker geweest om te plassen.

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Had ook op ander nieuws gehoopt. Wel fijn dat je een ‘goede’ nacht hebt gehad. Magnesium kan helpen tegen onrustige benen.

Hier ook een lekkere nacht gehad. Gezegend met een uitslapende peuter ( die net wakker is), gaan we maar eens rustig opstarten om zo even samen weg te gaan.

19. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Nee die in burcht (nabij antwerpen) :)

20. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    @Tranquila gefeliciteerd!

Hier gaat het redelijk .. Gisteren echt ontzettend veel harde buiken gehad terwijl ik de hele dag echt niks gedaan heb behalve bankhangen. Ook last van menstruatiekrampen en gisteravondontzettend misselijk. :| denk dat ik max 6 uurtjes geslapen heb want was weer erg benauwd, ben daar echt klaar mee

Deel Deze Pagina