Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wow dat is wel heel erg uitslapen!
    Dat komt hier echt nooit voor :roflmao:
     
  2. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik voel me ook supergezegend :D
    In het weekend en op vrije dagen slapen we altijd uit tot 09:30 uur. Hopelijk snapt de nieuwe baby deze regel ook:roflmao:
     
  3. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Hier merk ik nu ook dat het comfort level ineens serieus naar beneden gegaan is. :rolleyes: maar idd het einde komt stilaan in zicht!
    Heb jij dan ook al opening ofz met je oefenweeën?
    Hier nog geen oefenweeën (allee denk ik toch:)), wel harde buiken met bepaalde bewegingen ( van mij of baby). En af en toe precies dat mijn onderrug wat 'verkrampt' mss dat dat toch wat oefenweeën zijn. Ik heb bij mijn bevallingen altijd rugweeen gehad.
    Straks bij gyn eens navragen.
     
  4. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Oh ok, ik had het verkeerd begrepen, heel fijn dan dat je nog een goeie nacht hebt kunnen meepikken.
    En idd magnesium doet wonderen tegen spierkrampen en rusteloze benen. Plus dat werkt ook licht laxerend, mocht een probleem zijn en het is ook wat rustgevend. (Sorry beroepsmodus weer uit :p).
     
  5. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Wauw dit uitslaap-functie zit niet in mijn peuter! Vijf uur, half zes vindt meneer een prima uur om aan de dag te beginnen :oops: altijd al een moeilijke slaper geweest.
     
  6. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Ach ja. Er waren er een heel deel gisteren had ik gezien. Het leger is een groot deel van mijn jeugd geweest en ik blijf daar een soft spot voor hebben. :D
     
    HarleyQuinn vindt dit leuk.
  7. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Pff ik hoop dat je kindje er snel aankomt dan! Want het warme weer zal ook niet echt helpen de komende dagen.
    Was je bij je meisje overtijd gegaan?
     
  8. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    ik hoop dat er iemand is die dit herkent. Ik heb vanaf week 29 last van “menstruatie” achtige krampen. Dit gaat gepaard met een soort spierpijn daar beneden, lijkt net alsof ik een hele dag paard gereden heb. Nu heb ik het idee dat die menstruatie achtige krampen regelmatiger worden, en soms een stuk pijnlijker. Ik heb het idee dat beeb al is ingedaald. Moet ik dit zien als oefen-weeën? Ik heb as woensdag controle bij de verloskundige maar aangezien ik vanochtend weer in bed lag met pijnlijke krampen dacht ik ik vraag het hier even of iemand dit herkent!
     
  9. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja ik heb ook regelmatig van die klachten. Gisteren ook heel veel gehad, zo erg dat ik dacht dat er iets begonnen was, maar helaas. Het is gewoon weer rustig. Vanavond dus maar weer bloedverdunners. 2x overslaan vind ik beetje eng.

    Ik ga eens kijken naar de magnesium. Althans ik laat iemand anders kijken, ik kan zelf niet meer fietsen.
     
    Wolfmother vindt dit leuk.
  10. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    En heb je die pijnen na een lange dag of drukke dagen? Want spierpijn onderaan de buik kunnen ook bandenpijn zijn denk ik. Alsof je buik ineens te zwaar is voor je lichaam?
    Harde buiken kunnen ook wat pijn geven. Deels door de spanningen die dan op je buik komt te staan. Allee zo voel ik dat toch en mijn gyn heeft dat bevestigd.

    Maar zoals altijd bij twijfel bellen he! Liever 10 keer teveel dan 1 keer te weinig. Hou je ons op de hoogte?
     
  11. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Dank voor je reactie! Ik heb vanaf week 29 die spierpijn bij mijn intieme gedeelte, en het is eigenlijk continu. Vooral bij het opstaan uit bed, of de bank merk ik het heel erg. Het komt dus niet vanuit onderaan de buik, maar echt bij mijn vagina. Ik vind vooral die menstruatie achtige krampen wel “eng” worden, en lees regelmatig dat het een voorteken is van een aankomende bevalling, al hoop ik dat meisje toch nog een paar weken blijft zitten!
     
  12. RosyBrown

    RosyBrown Actief lid

    20 jun 2018
    260
    138
    43
    Vrouw
    Ik moet woensdag naar de gyn, dus dan zal ik weten of er al opening is. Vorige keer had ik ook al 1,5 cm bij 36 weken ongeveer, maar toen ben ik ook pas op 40 weken bevallen. Ben benieuwd!
    Rugweeën heb ik nog niet gehad, ik heb wel gehoord dat die erg pijnlijk kunnen zijn! Was dat bij jou ook zo pijnlijk? Hopelijk blijf je er deze keer wat van gespaard dan! Succes bij de gyn straks, laat maar weten hoe het geweest is als je wil :thumup:!
     
  13. RosyBrown

    RosyBrown Actief lid

    20 jun 2018
    260
    138
    43
    Vrouw
    Ik heb die pijn bij mijn vagina ook, en ook bij het opstaan vooral, wanneer ik wat langer in 1 positie heb gezeten of gelegen, dat was één van mijn eerste tekenen van bekkeninstabiliteit... Die menstruatiepijnen heb ik ook soms, maar dat is volgens mij gewoon heel normaal, oefeningen van de baarmoeder denk ik, die menstruatiepijnen heb ik alle 3 de zwangerschappen wel gehad.
    Maar het kan bij jou natuurlijk allemaal iets anders betekenen, als je het niet vertrouwt dan zeker even bellen!
     
  14. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ja leger is voor mij ook altijd een roeping geweest maar nooit niet durven inschrijven. :(
    Dus dan maar met de kids naar de opendeurdagen :p
     
  15. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    :eek::eek::eek::eek: wow!
    Hier standaard half 7 en met veel geluk een keer kwart over 7. Als je baby ook zo slaapt kom ik die 2 van mij even in training bij jou brengen hoor :roflmao:
     
  16. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Vervelend, die bekkenstabiliteit. Ik ben benieuwd of dat ook in mijn geval zo is. Ik ga woensdag eens bij de verloskundige navraag doen, voor nu maak ik mij niet al te druk, zolang niets doorzet of echt verkeerd voelt ga ik er vanuit dat mijn lichaam zich alvast aan het voorbereiden is.
     
    RosyBrown vindt dit leuk.
  17. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha, bij de eerste 3 is het ook gelukt, dus breng maar langs!
    ( of zullen het de genen zijn? Halve Marokkaan:roflmao::roflmao::roflmao:)
     
  18. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Diazz :roflmao::roflmao:

    Hier altijd een moeilijke slaper gehad. Vanaf dag 1. Hopelijk doet zijn zusje t beter!
     
    Diazz vindt dit leuk.
  19. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Hoi dames,
    Vandaag op controle geweest bij gyn.
    Hij doet het nog altijd goed, de mama is ook goedgekeurd.
    Hij zou nu 2770 wegen. :)
    Binnen twee weken laatste keer bij haar en de week erop dan nog eens naar gyn in Leuven. Zo wordt het ineens wel heel concreet... :D
     
    RosyBrown en HarleyQuinn vinden dit leuk.
  20. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat fijn! Flinke jongen, of niet?
     

Deel Deze Pagina