Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Meisjes luisteren over het algemeen beter... :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: RIGHT!!
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  2. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Nou ja heeft helaas niets met luisteren te maken, was t maar zo :roflmao::roflmao:

    Hier net gesprek met zoontje:
    T. : ik ben een meisje.
    Ikke: nee meisjes hebben geen piemel, heb jij een piemel?
    T. : ja ik piemel.
    Ik: dan ben je een jongen, want een jongen heeft een piemel.
    T. : ik geen piemel.
    Ik: en wat is pappa?
    T. : pappa is een jongen. En jij een meisje.

    En zo gingen we door. Hilarisch :roflmao::roflmao:
     
    Diazz en Wolfmother vinden dit leuk.
  3. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Jep twee weken geleden zat hij op de p80, nu op p70 wat nog steeds vrij stevig is.
    Het grappige is dat zijn benen wel op de gemiddelde curve zitten... Mss heb ik toch iets teveel watermeloen gegeten en ga ik een rond baby'tje op de wereld zetten :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Diazz vindt dit leuk.
  4. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hahaha, lekkere reserves!!
     
  5. dreamer84

    dreamer84 Actief lid

    9 apr 2018
    214
    259
    63
    Vrouw
    friesland
    sorry moet ff inbreken in dit gesprek. Mijn kinderen zijn ook altijd van die uitslapers geweest, vanaf babytijd al. zij zijn ook half Marokkaan :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:. Dus ik denk dat het idd de genen zijn :D
     
    Diazz vindt dit leuk.
  6. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Ook liever lui dan moe dus?!
    Ging jij vast net als ik ook overtijd? :D
     
  7. dreamer84

    dreamer84 Actief lid

    9 apr 2018
    214
    259
    63
    Vrouw
    friesland
    haha de eerste was 3 dagen te laat en de 2e 3 dagen te vroeg. maar beide erg lui tijdens de bevalling dus moesten uiteindelijk gehaald worden met een keizersnee. genen :roflmao:.....wel erg herkenbaar trouwens :|
     
  8. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Jij wint!! :p
     
    dreamer84 vindt dit leuk.
  9. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Diazz en @dreamer84 :roflmao::roflmao::roflmao:
    Mijn man is gewoon een kaaskop dus zal daar wel aan liggen. Ach over 16 jaar slapen ze hier ook vast uit
     
    dreamer84 en Diazz vinden dit leuk.
  10. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Hier ook weer een peuter die het vannacht heeft uitgehangen... Om middernacht en om twee uur wakker dus mama ook. En om tien na vijf was de nacht om volgens hem... o_O
    Ik hoop(!) dat kleine broer beter gaat slapen... :oops:
     
  11. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Jaloers op jullie slaapkoppen! Hier slaapt ze tot max 7.30 uur mits wij geen enkel geluid maken, want madane wordt wakker van elk scheet, zelfs als er een auto te hard rijdt of als de buren de voordeur dichtknallen (kan ze dan wel schieten o_O )


    @ Menstruatiekrampen en krampen down under; hier de adgelopen tijd ook af en toe last van. Gelukkig nog wel in een lichte vorm, maar de krampen in mijn toet zijn soms niet te harden hoor! Ik heb sowieso last van mijn bekken sinds vorige zs, maar had ze ook als ik ongesteld moest worden...
     
  12. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh vreselijk is dat. Hier slaapt mijn ventje gelukkig wel gewoon door, maar is t toch meestal ochtend om 6 uur. Heel soms half 6 en ook wel eens half 7. Later komt bijna niet voor.
    Ik heb weer een korte nacht gehad, het wisselt echt elke dag weer. Gisteren sliep ik om 12 uur nog niet en ik was om half 6 weer wakker. En tussendoor uiteraard ook om te plassen ;)
     
  13. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Hier ook last van mijn bekken sinds 3 dagen. Vorige zw helemaal geen last van gehad, echt 0. Ik heb het idee dat de baby al probeert in te dalen, want ik heb venijnige steken in mijn onderbuik en down under, maar echt wel heel fel en dit had ik ook bij mijn dochter toen ze ging indalen. Gaat gepaard met harde buiken. En nu heb ik dus last met name van mijn billen en heupen aan de achterkant. Krampen en behoorlijk spierpijn. Heb meteen een afspraak gemaakt bij de bekkentherapeut voor donderdag. Ik heb ook zo’n gymbal thuis, dus ga straks meteen maar even oefeningen erop doen. Ik kon gister ook niet in slaap vallen, heb het 00.30 zien worden. Vannacht 2 keer eruit om te plassen en een paar keer wakker geworden van de pijn in mijn heupen.

    #klaagmodus weer uit!

    Vanmiddag naar de vk voor controle, ben weer benieuwd!
     
  14. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Buikbaby heeft echt een ander ritme. Die was vannacht lekker aan het feesten. Ook gezellig :o:
    Maar heeft me wel uit laten slapen vanochtend, haha.
     
    Manana vindt dit leuk.
  15. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ai, vervelend. En je moet nog even. Hopelijk kan de bekkentherapeut wat voor je betekenen.
     
    Regenboog01 vindt dit leuk.
  16. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Regenboog01 wat vervelend zeg, hopelijk helpt de bekken therapeut.

    Ik heb net een uurtje geslapen. Wat is dat toch heerlijk zo midden op de dag!
     
    Wolfmother en Regenboog01 vinden dit leuk.
  17. Tranquila

    Tranquila Bekend lid

    23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Nee ook geen hechtingen :| Tijdens mijn vorige bevalling heb ik mij ook laten gaan(geschreeuwd en gescholden). Had me voorgenomen om mij tot mezelf te keren en rustig te blijven. En dat is goed gegaan. Alleen 1x gesnauwd naar de kraamhulpen. Ik had er 2 omdat er een ingewerkt werd. Zij waren constant aan het kletsen. En ik wou tijdens een wee stilte anders kon ik niet mezelf niet concentreren. Dus een keer geroepen kunnen jullie aub stil zijn. Achteraf wel excuses aangeboden en verteld waarom.

    Koffertje had ik met 36 weken klaar staan.

    Wat goed dat het goed met je gaat trouwens ik las mee in de ramadantopic wat was het schrikken toen jullie een aanrijding hadden gehad.
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  18. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de fysio. Ik heb er echt veel baat bij. Hopelijk jij ook!
     
  19. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik wil ook zo graag een dutje doen, maar dat laat dl vandaag helaas niet toe :rolleyes: misschien dat ik dan maar de ramen ga poetsen... Iets met nestedrang :o:
     
    Wolfmother vindt dit leuk.
  20. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oh wat haat ik het om zovaak naar de wc te moeten midden in de nacht. Kan daarna zo moeilijk in slaap vallen... Viel gisteren gelukkig mee. Het wisselt hier ook erg. Hopelijk heb je vannacht een fijne nachtrust
     

Deel Deze Pagina