Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Zoontje ook niet, maar hij is bij het kdv vandaag ;)
    En dit is voor nu echt een voordeel van het co-ouderschap, morgen wordt hij weer opgehaald door zijn vader en kan ik weer 3 dagen rustig aan doen.
    Morgen doet z'n vader ook boodschappen voor me en gaan we 's middags lunchen bij een poffertjes/pannenkoekenrestaurant, morgen word ik 38 :eek:
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  2. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Super fijn zo een bevalling! Wel genant he het moment dat je bevalt en ineens alles uit je mond rolt zonder erbij na te denken :p Zullen ze vast gewend zijn hoor! Fijn dat alles goed is gegaan. Hoe gaat het nu met jou en de kleine? Geef je borstvoeding en is alles ok?

    Oh ja, dat was erg schrikken, sinds dien gaat het lichamelijk ook minder met mij (denk door de schrik ofso?) Snel harde buiken en kan niet veel meer doen door bekkeninstabilitet. Zo frustrerend. Kan er zo weer over beginnen te janken... Wil je heel graag iets ondernemen maar kan het niet omdat je lichamelijk wat beperkt bent. Grappig dat je je dat nog herinnert. Ik weet meestal na maanden nog niet wie wie is uit een topic haha.
     
  3. Mich92

    Mich92 Bekend lid

    25 nov 2015
    608
    220
    43
    Hoe gaat ie dames?

    Hier is mijn buik wel onrustig afgelopen dagen, veel harde buiken/voorweeen die niet altijd even prettig aanvoelen. Strippen gister niet gelukt, ze kon er NET niet bij nog.. dus morgen weer proberen! Hopelijk komt de kleine snel!!
     
  4. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Hopelijk lukt t morgen wel @Mich92

    Ik word misselijk van bijna alles wat ik eet, maar ondertussen heb ik wel honger dus het misselijk/honger zijn wisselt zich af hier. Ook moet ik constant naar de wc :confused: Ik hoef wel helemaal niets te doen de komende dagen, dat is echt heerlijk. Morgen wel de boel in de woonkamer even opruimen.
     
    Mich92 vindt dit leuk.
  5. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    @Mich92 jammer dat het strippen niet gelukt is, morgen nieuwe poging. Rommelende buik id natuurlijk wel al een goed teken. Duurt sowieso niet lang meer:D

    @Wensmamma griepje te pakken? Of ook voortekenen?

    Hier ook niet zo lekker, rommelende buik en dunne .... je snapt het! Verder gaat hebt goed
     
    Mich92 vindt dit leuk.
  6. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Mag ik hier ook meekletsen?:D
    Vandaag precies 34 weken zwanger van onze tweede dochter. Ons eerste kindje is van januari 2017, geboren met 35 weken. Toen ook meegekletst in een afteltopic, was erg gezellig! Ben erg benieuwd wanneer deze baby geboren gaat worden. Ik heb al aardig wat voorweeën de laatste dagen dus toch spannend. Ze is trouwens al ingedaald en ligt vast in mijn bekken.

    Ik sta overigens onder controle van de gynaecoloog vanwege PE/HELLP in de vorige zwangerschap.
     
  7. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Vraagje:

    Daarnet was baby nogal wild aant bewegen en toen iets heel raar...

    baby was precies heel hard aant duwen tegen de oppervlakte (je zag ze echt mooi liggen maar dat heb ik wel meer) maar nu deed het best wel pijn. Zowel een trekkerig gevoel in bovenbenen als buik zelf plus ineens een algemeen maleise gevoel en misselijkheid....

    Is dit nu hetgeen wat ze een harde buik noemen?
    Tis moeilijk uit te leggen maar buik doet al heel de dag wat ambetant...
     
  8. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Welkom!!
    Lekker spannend seg....
     
    bozoe vindt dit leuk.
  9. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    @Mich92
    Jammer van het strippen, maar mss dat het geprul down under al genoeg was om iets in gang te zetten. Ik duim

    @Wensmamma hier ook al tijdje vlotter naar het groot toilet, is idd wel fijner dan het ander uiterste.
    Ik hoop dat je idd geen buikgriepje ofz te pakken hebt, zal je nu kunnen missen als kiespijn denk ik

    @bozoe
    Welkom! Idd spannend gezien je voorgeschiedenis. Was dat vorige keer heel plots begonnen of had je al verhoogde bloeddruk?

    @HarleyQuinn
    Bij harde buik voelt heel je baarmoeder als een blok beton vind ik... En ze zeggen dat dat geen pijn mag doen, maar ik vind dat toch wel wat pijnlijk, door de spanningen op de banden enz.
    Maar een harde buik kan ook wel uitgelokt worden door felle bewegingen van een kleintje (hier allesinds toch).
     
    Mich92 en HarleyQuinn vinden dit leuk.
  10. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik hoop voortekenen uiteraard. Griepje zit ik niet op te wachten haha. Net weer duizelig en nog steeds/weer misselijk. Het is ook mijn eigen schuld hoor, want ik moet gewoon gezond eten, maar lukt me niet echt.

    Ik denk dat ik morgen het zkh even bel voor de zekerheid. Of is t normaal om duizelig te zijn nu?
     
  11. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @bozoe welkom hier. Ik hoop dat ik niet lang meer meeklets hier :roflmao::p
     
    bozoe vindt dit leuk.
  12. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    En heb je nog andere klachten?
    Hoofdpijn, tintelingen in vingers, vlekjes zien? Ik zou het idd voor de zekerheid eens navragen. Better safe then sorry...
     
  13. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Mich92, jammer dat het strippen niet gelukt is. Maar wie weet ook niet meer nodig ;)

    @Wensmamma, mij zijn die klachten niet bekend. Denk dat het ook weinig met niet gezond eten te maken heeft, tenzij je jezelf echt helemaal volgiet met suikers:roflmao:

    @bozoe, welkom! Ik hoop dat deze kleine iets langer bij je mag blijven zitten.
     
    Mich92 en bozoe vinden dit leuk.
  14. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    @Wolfmother rond de 28 weken begon mijn bloeddruk toen al te stijgen. Had van mijzelf een lage onderdruk voor de zwangerschap (rond de 60). Had er al wel rekening mee gehouden. Ik ben zelf met 33 weken geboren vanwege PE.
    Bij 30 weken was hij 140/90 toen aan de medicatie gezet en helaas elke week de dosering moeten verhogen omdat hij toch weer steeg. Met 35 weken opgenomen met een bloeddruk van 180/108 en nog 5 dagen weten te rekken met Magnesium en Labetalol. Maar uiteindelijk eiwitten in de urine en mijn lever begon het te begeven, dus de volgende dag ingeleid. Erg heftig en heel spannend was het allemaal. Gelukkig is het allemaal goed gekomen:).

    @Wensmamma spannend zeg! Heel lang kan het nu niet meer duren voor je:D.
     
  15. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Nee verder niet echt andere klachten. Denk ook niet dat t iets ergs is, maar ga vanmorgen toch maar even bellen.

    Hier weer een rot nacht, ben er nu wel klaar mee. Eerst niet in slaap kunnen komen door zuur (en dan neem ik al 2x omeprazol op een dag). Geslapen tot 3.45 en daarna niet echt meer. Zo maar weer opnieuw proberen. Darmen zijn helemaal van t padje af ;)
     
  16. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hier ook plafonddienst. Ga zo maar weer een poging wagen, en hoop dan nog een paar uur te kunnen pakken.

    Darmen die overstuur zijn kunnen een gunstig teken zijn! :D
     
  17. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.143
    2.858
    113
    Omdat het maximale aantal berichten inmiddels is bereikt doe ik dit topic dicht.
    Maken jullie een nieuw deel aan?

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina