Zo, ik was dit topic ook even uit het oog verloren!!! @Druffia hier exact t zelfde. Prachtige naam, weten t al maanden en niks is leuker dan die naam. Maar toch he,,,,, ik twijfel ook hahaha. Ik wijd t maar aan hormonen en zolang ik niks beter bedenk blijft het lekker deze naam. Klinkt ook nog steeds goed maar toch zo een onderbuiksgevoel ofzo... Hier gaat het klote. Ik ben weer opgenomen, maandag kreeg ik weeen, Inmiddels is dit geremd en lig ik in t ziekenhuis af te wachten hoe verder als vanavond de remming wordt gestopt. Dit geven ze alleen om de periode van 48 uur te overbruggen, zodat de longrijping kan inwerken. Ik wil zooooo graag naar huis, ik heb zo een heimwee! Vreselijk. Maargoed ik snap ook dat ik beter hier kan zijn als t doorzet. Gewoon lastige situatie!! Verder moet ik nog veel thuis en nu vliegt dat me helemaal aan. Dus ik ga maar een lijstje maken en mensen om me heen commanderen om t voor me te regelen. Had het alleen veel liever allemaal zelf gedaan komende weken Al met al, dus niet zo leuk hier. Hopelijk nog een paar weekjes er aan plakken en dan een makkelijke bevalling( bestaan die??) En een gezond knulletje.
Heel veel sterkte en gewoon lekker iedereen opdrachten geven hoor. Snap dat je het liever zelf zou doen maar dit is overmacht. Hopelijk nog een aantal weekjes te gaan voor de geboorte!
@Ukkie1 jeetje sterkte zeg! Snap dat je heimwee hebt Ik heb gisteren een ritje ziekenhuis gehad, enorm duizelig, hoge bloeddruk en nog meer klachten die leken op pre eclamosie. Na urine en bloed check bleek alles gelukkig goed ! Helaas nog steeds duizelig. Bij de echo die gister gemaakt is bleek baby wel ineens weer dwars te liggen Vanmiddag gesprek in ziekenhuis over de draaipoging Pff wat een gedoe nog als je zo ver zwanger bent ...
Gezellig! Ja m'n 3e inderdaad! Ik voel me de ene dag beter dan de andere, maar de laatste loodjes wegen me erg zwaar deze keer met de kids! Ik loop maar te puffen, heb er helemaal genoeg van! En hoe voel jij je?
Ja! Grappig! Heb je toen ook hier meegeschreven? Geloof dat t toen heel snel is overgegaan op Facebook! Hoe gaat het met je?
Ik heb toen ook in een soortgelijk topic geschreven ja (heette ook hetzelfde) maar die is geloof ik niet op FB overgegaan Mijn dochter is van eind januari, misschien zijn wel elkaar net misgelopen? Of toch verschillende topics Gaat hier wel oke. Moet zeggen dat ik het erg pittig vind: een dochter van bijna 14 maanden en nu hoogzwanger. Heb met de dag heftigere en langer aanhoudende rugpijn. Gelukkig mazzel dat ik met 38+3 ingeleid wordt, dus nog max 40 dagen te gaan.... Misschien was zo snel weer zwanger raken toch niet erg verstandig Hoe ervaar jij dat?
Dat zal het zijn! Mijn dochter is van 5 januari.. Ik ervaar het ook als heel pittig ja!! Net als jij, veel rugpijn, bekkenzeer en heel snel buiten adem.. Dochter moet nog overal naartoe getild worden en dat merk ik wel.. Wat fijn dat je eerder ingeleid wordt! Om welke reden is dat?
Jep, hier ook nog veel tillen, ze loopt nog niet... Erg pittig! Ik heb een chronisch hoge bloeddruk Bij mij in het ziekenhuis om in te leiden rondom 38 weken om voor te zijn dat m’n bloeddruk omhoog schiet die laatste weekjes
Het word spannend voor een aantal van jullie! Wat heftig voor jou @Ukkie1! Is er nog een kans dat je naaf huis mag? Hopelijk blijft je kleine nog wat weekjes zitten. @Tweekids wat rot dat de baby nog alle kanten op draait. Ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis. @Druffia het weekend word het weer zo koud. Als je naar buiten gaat goed je borsten in pakken. Extra laag kleding kan al goed helpen tegen de pijn van de kou.
@Sado en @Lievekind Kan me heel goed voorstellen dat dat erg zwaar is! Mijn zoontje is 2, loopt dus prima en klimt de trap op en de bank etc. zodat ik m daar kan verschonen, maar alsnog vind ik t echt wel pittig! Stoer hoor van jullie. @Meiske2015 ja, vandaag al! Eind van de dag als t goed gaat. Omdat mn baarmoedermond nog niet heel erg kort is en ik weinig ontsluiting nog heb EN mn buik weer rustig is geworden mag ik straks naar huis! SUPERFIJN!! Ik moet laagdrempelig aan de bel trekken en langskomen en heb wat extra controles. Prima dus Nog even doorzetten, hopelijk haal ik mn inleiding met 38 weken
Super fijn voor je @Ukkie1!! Lekker thuis nog genieten en hopelijk geen opname meer nodig. Heerlijk vooruitzicht weer je eigen bed
O, ik mag hier ook meekletsen geloof ik Morgen 32 weken dus nog maximaal 10 te gaan! Dat kan ik ergens nog niet helemaal geloven, haha
Hallo dames, Mag ik ook mee kletsen? Ik ben nu 31+2 en dus al een eindje op weg. Het is ons derde kindje, oudste van 4 en jongste bijna 2. Pfoe zwaar hoor, er zitten echt dagen tussen dat ik het even niet meer trek aan het eind van de dag. Ik ben nog helemaal niet zo met de bevalling bezig, hebben jullie dat ook bij meerdere kindjes? Heb het nog zo druk op het werk en gewoon met alledag thuis.. Gelukkig gaat het wel goed, maar ik kan niet wachten op de tijd dat ik weer kan genieten van eten. Alles is vies Groetjes, Katie