Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: April: 3: Lievekind: 26 jaar - 3e kindje - meisje 23: Beyzam: 31 jaar - 2e kindje - jongen 26: Pepper92: 25 jaar - 2e kindje - meisje Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje 4: Sado: 25 jaar - 2e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen 10: Joyce2086: 31 jaar - 2e kindje - verassing 11: maansneeuw: 27 jaar - 1e kindje - meisje 19: Star2017: 28 jaar - 2e kindje* - meisje 19/22 mei LizMe: 24 jaar - 1e kindje - meisje Juni: 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen ——————————————————— Afspraken: Maart 28: Lievekind: controle vk + strippen 29: Star2017: Controle VK 1e lijn 30: Lill: contole VK April 5: Sado: Controle gyn + groeiecho 6: Lill: Groeiecho 9: Star2017: Controle VK zkh 9: Ukkie1: Controle gyn 9: LizMe: Controle verloskundige 10: LizMe: Groeiecho ziekenhuis 16: Ukkie1: groeiecho 25: Star2017: Controle gyn & cerclage eruit 25: LizMe: Controle verloskundige en overleg bevalling[/QUOTE]
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: April: 3: Lievekind: 26 jaar - 3e kindje - meisje 23: Beyzam: 31 jaar - 2e kindje - jongen 26: Pepper92: 25 jaar - 2e kindje - meisje Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje 4: Sado: 25 jaar - 2e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen 10: Joyce2086: 31 jaar - 2e kindje - verassing 11: maansneeuw: 27 jaar - 1e kindje - meisje 19: Star2017: 28 jaar - 2e kindje* - meisje 19/22 mei LizMe: 24 jaar - 1e kindje - meisje Juni: 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - Jongen ——————————————————— Afspraken: Maart 28: Lievekind: controle vk + strippen 29: Star2017: Controle VK 1e lijn 30: Lill: contole VK April 5: Sado: Controle gyn + groeiecho 6: Lill: Groeiecho 9: Star2017: Controle VK zkh 9: Ukkie1: Controle gyn 9: LizMe: Controle verloskundige 10: LizMe: Groeiecho ziekenhuis 16: Ukkie1: groeiecho 19 : Rainbow88 : Afspraak VK 25: Star2017: Controle gyn & cerclage eruit 25: LizMe: Controle verloskundige en overleg bevalling Mei 2 : Rainbow : Laatste echo (35w)
Voor de dames die borstvoeding gaan geven. Halen jullie nu al van die flesjes waarin je dit kunt bewaren of wachten jullie af of jullie gaan kolven? Ik wil als het allemaal goed gaat graag gaan kolven in ieder geval voor de nachten zodat we die samen kunnen doen.
@LizMe Ik wacht nog even af. Bij dochter had ik van die bewaarzakjes voor in de diepvries. Maar ben pas beginnen kolven vanaf 6w denk ik, om een voorraadje te hebben.
Ik zou t afwachten. Of t ulberhaupt lukt etc. Vraag me alleen af hoe je die nachten ziet... Want al kolf je voor je gaat slapen, voor zowel je productie maar ook met de stuwing die je hebt als je volledig voed, kan je niet snachts niet voeden. Dan moet je snachts kolven... En das echt veeeel minder fijn dan voeden Hoop voor je dat t lukt! Borstvoeding geven vond ik echt fantastisch.
Welkom nieuwe dames! @LizMe ik zou idd ook wachten of het straks goed gaat lopen met de borstvoeding! Hier gaat helaas de afspraak van vandaag niet door bij de VK ivm bevalling. Nog even een nieuwe datum prikken.
Hmm nog niet zo over nagedacht. Ik moet het sowieso allemaal maar eens zien haha. Ik weet nog niet zo goed of het iets voor mij is. Ga het zeker proberen omdat het beter voor haar is maar we gaan het zien
Ik zou t gewoon afwachten indd. Als t goed loopt en je bent van plan langere tijd BV te geven zou ik pas een kolf of flesjes oid aanschaffen. Een kolf in de kraamweek kan je 24/7 ophalen bij een thuiszorg winkel in de buurt, bijv om je productie op gang te krijgen. En als t niet wil of je vind t niet fijn, is t ook zonde als je van alles in huis hebt! Ik zou wel een gewone fles kopen en wat melkpoeder. Je hebt van die 1pprtie zakjes per 3 verpakt. Hier kwam t niet goed op gang en moest zoontje bijgevoed worden. Ik was in t Kraamhotel maar had anders dus niks in huis gehad.....
Ja heb nog even geslapen. Viel rond half 7 in slaap en rond 8u ging de wekker helaas maar goed. Beter dan niks
Ja hier gelukkig wat groter ziekenhuis. Maar idd. Ik heb ook geen idee hoe ik het ga vinden. Ik heb ook geen idee of ik pijnbestrijding wil of niet. Wil de optie gewoon open laten. Maar goed, mn VK is ook nog niet over een geboorteplan begonnen. Komt misschien nog. Heb helaas weinig tijd vandaag om in te halen. Vanmorgen al een buitenritje gedaan met mn paard, toen mn uitlaathond wezen wandelen, daarna even gegeten en door naar de tandarts (heb een gaatje... boehoe) en zometeen verjaardag van mn nicht en vanavond van een vriendin. Dus... vroeg naar bed vanavond hahaha
Ik haal nog niks voordat ik zeker weet dat het op gang komt. Zou het zonde vinden als ik er helemaal klaar voor ben en t zou niet kunnen.. Heb ook nog geen voedingsbh's gekocht om die reden. En omdat ik niet weet of ze mog verder gaan groeien komende weken. Hoop van niet
Ik had een soort ijsblokjes vorm speciaal voor melk, 1e hapjes ed. Voordeel hiervan vond ik dat je heel goed kon doseren wat je uit de vriezer haalde (30 ml per blokje geloof ik) gooi je ook het minste weg. Ik sluit me verder aan bij de rest: zou eerst afwachten of het überhaupt lukt en hoe het loopt. Plus je begint meestal pas met flesjes geven rond de 6 weken dacht ik om tepel/ speen verwarring te voorkomen. Snachts kolven is echt veel onpraktischer en tijdrovender dan voeden plus wat ukkie zei: je kan niet overslaan ivm stuwing en teruglopende productie. Komt veel bij kijken maar ik vond het prachtig om te doen (meestal ) @Star2017 balen van je afspraak, hopelijk snel een nieuwe! Hier heerlijk aan het rommelen: deze week flink aan mn studie gezeten waardoor ik dat plots ook weer overzie en mn beide scripties bijna aflijken! 10 april nog wel schriftelijk tentamen... Adressenlijst voor de kaartjes weer aangevuld, laatste wasje gedraaid, lijstje gehaald wat ik nog moet kopen, tas staat bijna compleet gepakt en net zelfs mijn kledingkast al opgeruimd . Jaja, nesteldrang! Wil nog genoeg doen dus voorlopig zal ik me nog niet vervelen maar dit geeft alweer zoveel ademruimte! Nu hopen dat de kleine morgen weer goed gedraaid ligt.. ben ook erg benieuwd naar de metingen, sta al ruim 2 weken stil qua gewicht, buik lijkt ook niet echt gegroeid. Heeft de buikgriep niet echt geholpen natuurlijk maar zoontje groeide de laatste weken ook stuk slechter toen. Vind t morgen toch een beetje spannend alles bij elkaar