Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: April: 3: Lievekind: 26 jaar - 3e kindje - meisje 23: Beyzam: 31 jaar - 2e kindje - jongen 26: Pepper92: 25 jaar - 2e kindje - meisje Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje 4: Sado: 25 jaar - 2e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen 10: Joyce2086: 31 jaar - 2e kindje - verassing 11: maansneeuw: 27 jaar - 1e kindje - meisje 19: Star2017: 28 jaar - 2e kindje* - meisje 19/22: LizMe: 24 jaar - 1e kindje - meisje 29: kimpent - 26 jaar - 2e kindje - meisje Juni: 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - Jongen 10: Secretangel - 34 jaar - 2e kindje - meisje ——————————————————— Afspraken: April 3: kimpent: Controle VK 5: kimpent: Groeiecho VK 5: Sado: Controle gyn + groeiecho 6: Lill: Groeiecho 9: Star2017: Controle VK zkh 9: Ukkie1: Controle gyn 9: LizMe: Controle verloskundige 10: LizMe: Groeiecho ziekenhuis 10: Lill: Controle VK 15: Secretangel: groeiecho 16: Ukkie1: groeiecho 16: Star2017: Controle VK 1e lijn 17: Secretangel: controle verloskundige 19: Rainbow88 : Afspraak VK 24: Lill: controle VK + bespreken bevalling 25: Star2017: Controle gyn 25: LizMe: Controle verloskundige en overleg bevalling Mei 2 : Rainbow : Laatste echo (35w)
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: April: 3: Lievekind: 26 jaar - 3e kindje - meisje 23: Beyzam: 31 jaar - 2e kindje - jongen 26: Pepper92: 25 jaar - 2e kindje - meisje Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje 4: Sado: 25 jaar - 2e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen 9: Sjaslique: 31 jaar - 3e kindje ** - jongen 10: Joyce2086: 31 jaar - 2e kindje - verassing 11: maansneeuw: 27 jaar - 1e kindje - meisje 19: Star2017: 28 jaar - 2e kindje* - meisje 19/22: LizMe: 24 jaar - 1e kindje - meisje 29: kimpent - 26 jaar - 2e kindje - meisje Juni: 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - Jongen 10: Secretangel - 34 jaar - 2e kindje - meisje ——————————————————— Afspraken: April 3: kimpent: Controle VK 4: Sjaslique: Controle VK zkh 5: kimpent: Groeiecho VK 5: Sado: Controle gyn + groeiecho 6: Lill: Groeiecho 9: Star2017: Controle VK zkh 9: Ukkie1: Controle gyn 9: LizMe: Controle verloskundige 10: LizMe: Groeiecho ziekenhuis 10: Lill: Controle VK 11: Sjaslique: Controle VK zkh 15: Secretangel: groeiecho 16: Ukkie1: groeiecho 16: Star2017: Controle VK 1e lijn 17: Secretangel: controle verloskundige 18: Sjaslique: controle gynaecoloog en verwijderen cerclage 19: Rainbow88 : Afspraak VK 24: Lill: controle VK + bespreken bevalling 25: Star2017: Controle gyn 25: LizMe: Controle verloskundige en overleg bevalling Mei 2 : Rainbow : Laatste echo (35w)
Britten zijn ook wel praters! Zal eens een filmpje opzoeken straks! En wat schattig al die katten op je buik en schoot! Ligt de rest er op de bank bij? Haha die was past idd met moeite op het droogrek he! Hier paste het iedere keer maar net.
Ja meestal liggen er 4 bij me op de bank en 1 op het terrarium. Welke waar liggen wisselt, maar ben ik elk geval nooit alleen soms pas ik er nauwelijks bij. Foto's/filmpjes ben ik altijd fan van Heb nu het 2e deel van de was opgehangen. En een 2e was in de wasmachine. Ik kan een deel ook op mn balkon hangen maar dat durf ik vandaag niet aan. Dus dan heb ik alleen zo'n klein deur droogrekje. Normaal gooi ik alles altijd in de droger. Maar dat werd me met babykleertjes afgeraden
Pff meiden wat word er gekletst haha @Ukkie1 : Goed bezig joh met alles! Heb je foto van de gordijnen/kamertje? Ik had juist het kaartje al eerder af. Ik begin ook steeds nieuwschieriger te worden wat mensen van onze naam vinden. Zo’n bijzonder geheim nog even samen. Wat lief dat je oma de kleertjes wast. Hier staat de box ook al een tijdje ivm de kat. Alleen de eerste dag vond ze het interessant. @Star2017 owhhh spannend met de naamkeuze haha maken jullie de keuze als ze geboren wordt? @maansneeuw mijn borsten lekken ook sinds een aantal weken eerst alleen ’s nachts maar toen begon het ook als ik rustig even op de bank zat. Schijnt door warmte te komen dan. Dus draag nu ’s nachts een voedingsbh met compressen en overdag gewone bh met compressen. Ik sliep hiervoor alleen in een onderbroek dus elke keer dat ik draaide had ik mijn arm nat ofzo. Bah vond het zo vies haha @Lill bah wat naar van je katje. Hopen dat het toch meevalt en dat er iets aan te doen is. Wij hadden voor paar maand terug nog twee katten maar helaas eentje paar maand geleden moeten laten inslapen. Was pas 5 jaar oud maar had een aangeboren hartafwijking waar we pas achter kwamen toen ze al zo’n ernstig hartfalen had als een hartpatient van iemand van 80 zeg maar. Ze gaven haar toen nog maar een half jaartje maar helaas sloegen de medicijnen te slecht aan en zijn het maar een paar weken geworden. Was echt mijn katje de andere trekt meer naar mijn vriend. Merk nu ik thuis zit sinds een week dat ik haar zo erg mis. Was zo benieuwd hoe ze zou reageren op de kleine meid. Wat kun je je toch hechten aan zo’n beestje he? Haha ik zou dat dus echt niet kunnen waarderen he een babyshower. Zou je er toch wel blij mee zijn als ze het organiseren? @Sjaslique wat heftig joh en wat een spannende tijd hebben jullie gehad en hebben jullie nog steeds. Fijn dat jullie alles klaar hebben, dat voelt ook rustiger denk ik. @ Babykamer: Hier zijn wij bijna zover mee, morgen komt er nog groot decoratiestuk en aantal plankjes en dan is het zo goed als af. Ben nu bezig met indelen maar dat vind ik nog wel lastig. Denk dat het nog wel gaat veranderen haha. Vluchtkoffer ben ik mee bezig en wil ik deze week graag afhebben. @ Fotoshoot: Hier ben ik niet zo van omdat ik overgewicht heb en dat te confronterend is qua eetstoornis. Blijft toch nog wel veel van hangen helaas. Wel heb ik laatst weer een jurkje aan gehad die ik al jaren niet meer aandeed ivm buik. Nu kan hij juist mooi omdat ik een zwangere buik heb haha. Voelde toch wel even fijn.
@LizMe ja enorm hoe je je kunt hechten. Dit is ook echt mijn maatje. Waar ik ben is hij. Tot vervelends aan toe Zou een onwijze leegte achterlaten Jammer dat de medicatie niks heeft kunnen doen voor jullie katje. Als ze het toch zouden organiseren zou ik er wel in meegaan. Bedoel, ze doen het omdat ze van je houden en vinden dat je het verdiend (gok ik) zeker omdat mijn situatie al niet de makkelijkste is. Maar als ze me recht op de man af vragen ja of nee. Dan nee. Vind t al vreselijk als ik er word uitgenodigd voor 1
Haha, hier ook niet bepaald fan van dingen als vrijgezellenfeesten, babyshowers, noem ‘t op Ben daar ook duidelijk in (geweest) naar mijn omgeving en het wordt gelukkig gerespecteerd Dus geen vrijgezellenfeest gehad (wel lekker uit eten geweest met vriendinnen) en geen babyshowers gehad
Ja ik ben daar ook wel duidelijk in geweest. Maar 1 van mijn vriendinnen is dan zo van: ja pech, jij hebt mijne georganiseerd (ja dat dan weer wel, want ik weet dat zij t wel leuk vind) dus jij krijgt er tegen die tijd ook 1. Maar dat is al wel 3 jaar geleden. Misschien is ze het vergeten en komt er nu geen? Ik zie het vanzelf. Mn moeder weet ook wel dat ik er niet van hou dus wellicht steekt ze er nog een stokje voor. Maar we zullen het wel zien. Als ik er 1 krijg heb ik nu het vermoeden dat het 15 april zal zijn. Dus ik zie t vanzelf. Besloten het maar los te laten. Heb nog geen hele duidelijke aanwijzingen. Alleen vage.
Hier wel een babyshower gehad, maar wel gewoon gezellig en zonder al te veel poespas. Iedereen had een cadeautje mee met daarop een babyfoto geplakt en ik moest raden wie wie was en mocht het dan uitpakken. Daarnaast hadden ze allemaal iets lekkers meegenomen voor een soort high tea. Dat was allemaal prima. Maar dingen als babyvoeding proeven enzo hoeft voor mij ook niet.
@Lill ik durf het ook niet in de droger te stoppen! Dus dan maar hele volle rekken haha! En de rest van de was moet dan maar even wachten. @LizMe Nee de naam moeten we een deze weken toch echt nog over eens worden net als het kaartje haha! Zo lastig kiezen tussen 2 leuke namen en kaartjes! Fijn dat jullie al bijna helemaal klaar zijn met de kamer! En alleen nog even de decoratie en de vluchtkoffer zo te lezen! @ babyshower hier ook zoiets als @Sjaslique gehad. Hadden ze meer gedaan omdat ik het verdiende na de vorige zwangerschap. Hier ook wat spelletjes, lekkere hapjes en foto's raden.
Ik heb nu nog wel eens van OMG kiezen we wel de goede naam?! maar we kunnen echt niks anders bedenken wat zo goed voelt als deze naam maar toch. Ik vind het best een beslissing haha
Ja, heb ik ook!! Ineens klinkt t raar ofzo. Maar iets leukers of beters kunnen we niet bedenken dus t moet wel goed zijn
Hier idem met de naam, het is wel iets voor het hele leven. Maar net als wat jullie zeggen, dit moet hem toch zijn. Alhoewel wij er al weken uit zijn.
Hebben jullie ook last van kramp in je kuit snachts? Jeetje hier komt het steeds vaker ben vannacht gewoon me bed uit gesprongen omdat het er flink pijnlijk in zat en voel het nu nog steeds..
Heel herkenbaar met de naam. Het ene moment vind ik hem geweldig en het volgende moment twijfel ik weer. Maar komt vast goed. Een geboortekaartje kiezen vind ik lastig. Ik vind heel veel kaartjes veel te zoet. Net als een passend gedichtje. Dus als iemand nog leuke ideeën heeft, kom maar op