Oehhh ja lekker. Hahahha we zitten hier allemaal te lekkerbekken maar moeten nog een paar weken wachten zitten we hier allemaal thuis met gigantische trek in iets en het mag niet
Zacht gekookt eitje eet ik gewoon hoor, heerlijk van onze eigen kippen! Bevallen wil ik graag thuis, lijkt me heerlijk in mn eigen omgeving.
Dat duurde zeker lang.... Ik heb toen ook duidelijk aangegeven dat ik er echt helemaal zat van was, daarom ook ingeleid.
Pfff door jullie berichtjes te lezen heb ik overal zin in maar niet mag. Mijn schoonzus gaat een broodje filet voor me kopen zodra ik ben bevallen Ik ben trouwens 22 jaar en heb 21 februari weer controle bij de gyn. Lukt me niet om het aan te passen via mijn telefoon.
Hahahaha heerlijk! Goed geregeld! Voordeel van ingeleid worden is wel t boodschappen kan doen van te voren. Vorige keer stond ik ook de avond ervoor in de supermarkt voor filet americain en carpaccio, hmmmm
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Februari: 21: Meiske2015: 30 jaar - 2e kindje - meisje 21: Boebels: 35 jaar - 2e kindje - meisje Maart: 3: Bolleke12 - 32 jaar - 2e kindje - jongen 3: Myhappyfamily: 29 jaar - 2e kindje 23: Ellie_x: 22 jaar - 2e kindje - jongen April: 23: Beyzam: 31 jaar - 2e kindje 26: Pepper92: 25 jaar - 2e kindje - meisje Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje 4: Sado: 25 jaar - 2e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen ——————————————————— Afspraken: Februari: 14: Bolleke12: afspraak anesthesist 14: Pepper92: Controle VK + bevalgesprek + groei echo 15: Meiske2015: echo 15: Myhappyfamily; controle Vk 21: Ellie_x: controle gyn 22: Bolleke12: uitgebreide controle met ctg 23: Sado: Controle gyn + groeiecho 23: Meiske2015: echo Maart 1: Meiske2015: echo
Ja zeker!! Toch wel spannend. Voel me stuk meer ontspannen ook al had ik niet bewust zenuwen. Op naar 38 wk!
Jeetje dames! Ik hou jullie niet bij hoor Wel erg gezellig hoor! Heb alles gelezen maar kan niet alles onthouden haha! Hier gaat het goed @Druffia! Voel me nog heel fit eigenlijk & fiets op dit moment heel makkelijk de zwangerschap door Vervelend van die misselijkheid, ben je er voor naar de ha geweest? @Ukkie1 Jeetje spannend! Hoop dat die kleine nog lang mag blijven zitten! Fijn dat je controle goed was Is het nog een beetje te doen, rustig aan doen met die kleine die je al hebt rondlopen? Ohh carpaccio!! Ik hou er van! Het 1e wat ik ga eten na de bevalling denk ik
@Jess93 ik heb in het begin een aantal weken medicijnen gehad tegen het spugen...dit hielp redelijk, zorgde er in ieder geval voor dat ik niet meer de hele dag aan het kokhalzen was . Hoop niet dat dit nog terug gaat komen. @Sado we krijgen een jongen Merk wel dat mijn buik nu een beetje zeurt. Af en toe op verschillende plekjes wat zeurderig gevoel...bandenpijn? herkenbaar voor iemand? Heb zo een controle afspraak om 17 uur, dus kan het gelijk even navragen. Voel me vandaag ook heel "huilerig", ben gewoon zo moe vandaag...grrr ik haat die dagen. Ik heb ook al meerdere malen weer gefantaseerd om "gezond" te eten en lekker veel te bewegen haha. Mijn wekelijkse broodje filet american mis is ook hééél erg
Dames hoe hoog is jullie baarmoeder eigenlijk? Mijne is al onder mijn borst. Heb het zo benauwd en zo last van maagzuur. Buik begint ook al pijn te doen en de baby doet mij ook erg pijn. Pffff moeten nog een tijd. Weet niet hoe ik dit moet volhouden.
Mijne is ook al erg hoog, ook last van maagzuur... Vervelend! Hopelijk voel je je gauw wat beter. Vast als de baby is ingedaald al wel
Hoe is het nu @Druffia? Heb je antwoord gehad van de vk? Zou denken dat het combinatie is van bandenpijn en groeipijn van je baarmoeder. Kan verschrikkelijk zeuren. @Beyzam mijn baarmoeder kan niet meer hoger haha. Zit al week of 10 maximale hoogte. Ben dan ook niet zo groot.
Ook herkenbaar! Bandenpijn en de baby die op vervelende plekjes drukt. Kan af en toe echt rot aanvoelen! Was je controle goed?