Ochhh @Lill toch, wat naar Heel veel sterkte en liefde gewenst. Hopelijk nog wel wat mooie laatste dagen/momenten met 'm..
Nesteldrang heb ik hier niet zo moet ik zeggen, wel qua dingen in haar kamertje en alles af willen hebben qua was enz maar het huishouden niet maar moet ook eerlijk zeggen dat ik dit nooit heb xD Ben absoluut geen schoonmaak wonder en mijn vriend ook niet. Mijn moeder komt elke week 2 uurtjes schoonmaken. Mijn ouders kunnen het geld extra goed gebruiken en wij hoeven daardoor minder te doen heerlijk!
Nou normaal ben ik ook miss wanhoop ermee hoor. Ik zie t dan ook gewoon niet. Kom pas bij t ontbijt er achter dat ik niet heb afgeruimd :') maar nu..... Heerlijk zo een moeder! Hier komt af en toe mijn zusje grote schoonmaak houden! Indd, zij kan t geld goed gebruiken en ik kan t nu niet!
Net terug van m’n laatste groeiecho: de baby wordt nu geschat op 2800gr en daardoor nog steeds op 3000-3150gr bij z’n geboorte over 2 weken We konden hem ook even zien drinken en lekker met z’n voetjes en handjes spelen, zo leuk Over 10 dagen de laatste controle waarbij we ook de ontsluiting even checken. En dan op naar de bevalling later die week. Laatste loodjes, yeahhhh!!!
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: April: 3: Lievekind: 26 jaar - 3e kindje - meisje 23: Beyzam: 31 jaar - 2e kindje - jongen 26: Pepper92: 25 jaar - 2e kindje - meisje Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje 4: Sado: 25 jaar - 2e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen 9: Sjaslique: 31 jaar - 3e kindje ** - jongen 10: Joyce2086: 31 jaar - 2e kindje - verassing 11: maansneeuw: 27 jaar - 1e kindje - meisje 19: Star2017: 28 jaar - 2e kindje* - meisje 19/22: LizMe: 24 jaar - 1e kindje - meisje 29: kimpent - 26 jaar - 2e kindje - meisje Juni: 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - Jongen 10: Secretangel - 34 jaar - 2e kindje - meisje ——————————————————— Afspraken: April 6: Lill: Groeiecho 9: Star2017: Controle VK zkh 9: Ukkie1: Controle gyn 9: LizMe: Controle verloskundige 10: LizMe: Groeiecho ziekenhuis 10: Lill: Controle VK 11: Sjaslique: Controle VK zkh 15: Secretangel: groeiecho 16: Sado: laatste echo + controle gyn 16: Ukkie1: groeiecho 16: Star2017: Controle VK 1e lijn 17: Secretangel: controle verloskundige 18: Sjaslique: controle gynaecoloog en verwijderen cerclage 19: Rainbow88 : Afspraak VK 20: Sado: Inleiding bevalling 24: Lill: controle VK + bespreken bevalling 25: Star2017: Controle gyn 25: LizMe: Controle verloskundige en overleg bevalling Mei 2 : Rainbow : Laatste echo (35w)
Fijn dat alles weer goed was! Gaan ze over 10 dagen kijken na de ontsluiting om te zien hoe ze gaan inleiden later die week?
Klopt! Regel is: <3cm eerst een ballon (24 uur). >3cm: vliezen doorprikken en direct starten. Ik ben vorige bevalling ook gestart met 3cm (toen ook véél voorweeën zoals nu), dus geen ballon gehad. De gyn zei me natuurlijk niets te kunnen beloven maar dat ik er wel een beetje vanuit mag gaan nu ook met die 3cm te zullen starten en dus geen ballon te hoeven Maar dat is dus nog even afwachten! Sowieso wordt het op de dag van de inleiding pas echt besloten, hoor, maar als de boel op de 16e nog potdicht zit hoef ik er niet vanuit te gaan op de 20e opeens 3cm te hebben Net zoals dat ik er vanuit kan gaan dat ik geen ballon hoef op de 20e als ik op de 16e al dik 2cm blijk te hebben
@Sado zou fijn zijn als je weer wat ontsluiting hebt zodat ze meteen kunnen starten met inleiden! Mocht je wel een ballon moeten gaan ze dan op zaterdag gewoon door met inleiden?
Klopt! Al heb ik ook de optie om de avond van te voren te komen. Dus mocht er de 16e echt helemaal niets blijken te zijn ga ik wss de 19e al naar het ziekenhuis voor een ballon zodat ik hopelijk alsnog de 20e ‘s morgens/‘s middags kan starten
Wauw goed zeg!!! Ik had een echo 2 weken terug en gewicht was toen 2190. Weet jij toevallig hoe groot je kindje was rond de 33 weken? Hier de 16e laatste echo, ben heeel benieuwd!!
Ik heb een groeiecho gehad met 32 weken en toen was-ie 1900gr, dus zal rond 33 weken ook zo’n 2100gr zijn geweest denk ik?
Wordt k blij van dan krijg ik dit keer echt geen kanon van 4160 gram. Woeehoee. Wat leuk dat je kleintje zo actief was!!
Ja echt super leuk! Had ik echt niet verwacht omdat ie natuurlijk behoorlijk krap in de ruimte zit nu, maar toch konden we best wat zien nog! Haha nee dat zal dan wel niet Wel bijzonder, dacht dat een tweede kindje áltijd zwaarder, maar scheelt hier ook een boel. Toevallig net nog samen naar m’n dochters curve gekeken, die zat op P90, haar broertje netjes op P50
Spannend Sado! Hopelijk is al dat voorwerk niet voor niets. @Ukkie lastig hè als het zo lang aanhoudt. Je hoopt maar je durft ook niet echt.. Ik had het van de week, krampen om de paar minuten en het bleef ruim een uur. Niet de bedoeling op deze termijn. lekker in bad gegaan en toen zakte het weer. Hopelijk haal je er alvast een paar centimetertjes mee binnen