Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Heerlijk :D

2. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hmmm gelijk trek in asperges! Hier druk met de tuin schoonmaken, kunnen we vanavond lekker buiten zitten en manlief bereid het vlees op de bbq. Hij ook weer helemaal blij en scheelt mij koken :).
    Laatste dagen veel last van mn bekken/ onderrug, volgens fysio door ligging van de baby tegen mn heiligbeen. Fijn is anders :oops:

3. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hmmmm asperges!!! Lekker genieten hoor.

@Lill balen dat je je niet lekker voelt. Hopelijk trekt het snel weg. Hoe is het met je zieke kat? Kun je nu een beetje extra kroelen en nog eventjes van hem genieten?

@slapen; hoe liggen jullie als je last hebt van je bekken? Ik kan m'n lig niet vinden en draaien doet verrekte zeer.

Hier vandaag de zolder aan het opruimen. Wel met het raam wagenijd open. Ondanks dat ik het tillen aan m'n man over laat, toch last van m'n rug. Maar wil dit echt gedaan hebben. Dus nog maar eventjes door. Wat ruikt het heerlijk naar de lente! Kinderwagen bak staat lekker in de tuin te luchten. Op naar nog veeeeeeel meer van dit soort weer!

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Blegghhh asperges :p

Ik heb weinig weekendplannen. Rustig aan doen want m’n bekken en rug zijn flink pijnlijk sinds gisterochtend. Alles gaat dus even wat langzamer dan normaal:thumup:
    Gelukkig lekker weer, dus heerlijk relaxen in de tuin :)

Lill vindt dit leuk.
  5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113

Op je zij gaan liggen , je onderste been strekken, je andere been optrekken. (Voedings) kussen voor je buik en gestrekte been leggenleg je opgetrokken been daarop laten rusten.

Heerlijk he?? Echt genieten hoor!!

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ja zo heb ik het ook geprobeerd vannacht. Maar ik bleef pijn houden. Zeg maar net boven m'n billen.

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Oeh BBQ. Daar is het inderdaad ook wel weer voor :)
    Kan me voorstellen dat dat niet echt fijn is :eek: hopelijk veranderd dat nog

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Ik lig precies zo. Is alleen irritant als ik dan op mn andere zij wil legen. Hele kussen weer meeslepen :roflmao:

Ukkie1 vindt dit leuk.
  9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Ja, hij slaapt veel en ik lig/zit/hang op de bank. Dus hij ligt eigenlijk steeds op schoot :) besef me soms niet dat t over 48 uur gewoon klaar is. Dat ie er dan niet meer zal zijn :(
    Net nog een foto gemaakt terwijl ie tegen mn buik aan ligt te slapen. Dat is gewoon het dichtste bij dat ie ooit zal komen bij de kleine :(

Vandaag wel gezien hoe mn geboortekaartje eruit komt te zien :) vriendin had hem af. Nu nog wat kleine dingen veranderen. Maar ik ben er heel blij mee ♡

Heerlijk he? Heb hier ook alle klapraampjes tegenover elkaar open gezet. Lekker frisse lucht en lentegeur. Mn was hangt ook lekker buiten te drogen :) heerlijk.

Secretangel en maansneeuw vinden dit leuk.
  10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Over het slapen @Secretangel, ik doe het precies zoals @Ukkie1 zegt en ervaar ook het onhandige draaien waar @Lill het over heeft, haha :roflmao:
    Volgens mij moet je eigenlijk ook opletten dat je niet te scheef ligt, dus je benen zo symmetrisch en gestrekt mogelijk en je bovenlichaam ook recht en niet gebogen. Ik merk dat ik dat laatste wel vaak heb, ik lig meer als een 'komma' dan als een 'lineaal'. Maar soms is er aan de pijn ook niks te doen, helaas :(

Hier een weekend waarbij ik vandaag erop uit was met mijn moeder, lekker naar de kapper geweest, echt zoiets dat nu nog kan. Ik heb voedingsbh's en voedingstops gescoord en nog wat andere praktische en leuke dingen. 's Avonds gebarbecued. Leuke maar wel heel drukke dag, ben gesloopt. Morgen gelukkig rustiger, al ga ik vast weer veel in huis doen. De was, de was ennnn de was, gok ik :|

De enveloppen die mijn vriend had uitgekozen zijn ook binnen trouwens, en ze zijn perfect! Ik moet die man toch vaker dingen laten kiezen :rolleyes:

Ukkie1, Star2017, Lill en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.891
    2.564
    113
    Hier gisteren lekker druk geweest met klussen. Zal straks even foto laten zien wat we gedaan hebben :)
    Daarna met vrienden hier bbq aangedaan. Super gezellig maar veel te weinig gelegen waardoor ik veel harde buiken had. Vannacht helaas ondanks de omeprazol toch van het eten een mega heftige aanval gehad. Dubbele dosis ingenomen. Baal er zo van ik kan gewoon zoveel minder eten en het is lastig te voelen wanneer ik moet stoppen. Hebben jullie dit ook?
    Ik ben zelf maar 1.56 en heb dus echt ruimte te kort met de kleine.
    Daarom moet ik ook veel liggen van de verloskundige aangezien zitten mij juist harde buiken geeft.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Het heeft voor mij echt een tijd geduurd voor ik mn ogen had aangeleerd dat mn maag minder groot was :roflmao: ik eet ook echt kleine porties en schep soms nog een keertje extra.
    Zit zo snel vol.

En allemaal druk geweest :eek: en aan de bbq. Haha heel NL aan de bbq met dit soort dagen geloof ik. Lekker hoor.
    Heb gister beetje wasjes gedraaid en verder vooral op de bank gelegen. Dus de rest moet vandaag nog..

13. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ik ga ook eens met het voedingskussen proberen zoals jullie liggen. Ik slaap eigenlijk ook altijd op me zij met het bovenste been opgetrokken. Heb de laatste weken dan een klein kussentje onder me knie maar is niet altijd even fijn. Word de laatste tijd steeds op mijn rug wakker.

@Lill geniet vandaag nog even goed met je kat samen!
    Wat fijn dat het geboortekaartje zo goed als af is en je er heel blij mee bent op een paar veranderingen na dan!

@LizMe vervelend dat je zo'n last hebt gehad van maagzuur vannacht!
    Hier is het heel wisselend, zo heb ik het dagen niet en zo weer heel veel.
    Ik weet wel dat het van prik komt dus dat drink ik helemaal niet meer. Al dronk ik dat ook bijna nooit.

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Ik hou jullie erg slecht bij, meiden, sorry! Zit opeens echt middenin die laatste loodjes: moe, moe en nog eens moe. Constante pijnlijke bekken en rug, ik slaap onwijs slecht, ben constant strontchagrijnig. Ben wel toe aan die bevalling nu:rolleyes: Nog 12 dagen, Sado, nog 12 dagen.....

Lill, Star2017 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  15. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    @LizMe wat vervelend!! Misch smiddags warm eten en s'avonds een boterham ofzo? Of een lichte salade? Hier helpt een warme beker melk nog wel eens als t echt bal is. Gelukkig helpt omeprazol wel. Ik neem t in de avond in, helpt wellicht ook??

Hier gister hele dag buiten, heeeerlijk. Ondanks de ontbrekende schutting ;). Vannacht ook eindelijk eens lekker geslapen.

Wel gek, hoe verder ik bij de bevalling kom, hoe onwerkelijker het word haha.

Hier enveloppen ook binnen, gewoon Witte.... Vandaag maar even schrijven!

Star2017 vindt dit leuk.
  16. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Idd gek hoe alles zo snel dichtbij komt! Zo onwerkelijk. Hier gewoon nog maar 17dgn tot verwijdering vd cerclage!

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    @Star2017 dat heb ik ook hoor. Ik gok dat ik dan in mn slaap om wil draaien maar die draai niet meer kan maken. Helaas helpt t voedingskussen daar ook niet tegen. Misschien een kussen achter je rug leggen??

@Sado ff doorbijten nog. Hoewel het inderdaad zwaar klinkt. Elke dag is er 1. Sterkte.

@Ukkie1 vreemd he? Dat iets waar je 9 maanden naar toe werkt er ineens bijna is :eek:

Star2017 en Sado vinden dit leuk.
  18. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @ slapen inderdaad wat een drama. Pijn en lastig met omdraaien. Hoewel het nu nog meevalt, ben ook de 36 nog niet voorbij dus ik bereid me voor op het ergste.

@Mooi weer wat zijn jullie lekker actief bezig geweest! Ik heb met de kinderen familiebezoekjes gedaan, naar speeltuin geweest maar ik was compleet gesloopt. Dat valt me wel tegen, hoe weinig fut en energie ik nog heb. Gelukkig kan ik wel nog voor de kinderen zorgen maar qua huishouden heb ik mezelf wel een week vrijdag gegeven:rolleyes:

@Liz wat rot dat je je zo misselijk voelt! Hopelijk knapt het op. En dat eten, heel herkenbaar! Kan niet wachten om weer normaal te kunnen eten.

19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.891
    2.564
    113
    Ben blij dat jullie het herkennen. Met gewone maaltijden gaat het wel maar bbq omdat het zo lang duurt eet je automatisch meer ofzo. Maar heb mijn lesje geleerd.
    Ik neem de omeprazol al 's avonds in :) hoeveel mg slik jij @Ukkie1 ?

20. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.891
    2.564
    113
    @Star2017 zo slaap ik nu ook altijd idd. Vannacht voor het eerst toch last van harde buiken en bekken in deze houding. Ik pak voedingskussen er ook maar eens bij haha.

@Sado pff wat kan ik me voorstellen dat je die laatste loodjes zwaar vind vooral omdat je de datum al weet. Je kunt het meid!!

Star2017 en Sado vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina