Hee meiden, lees al een tijdje mee en wil nu toch ook een berichtje plaatsen. Even lekker klagen en m’n vehaal kwijt. Ben er zo klaar mee. Zit al 11 weken in de laatste 10 weken ... . Vandaag 41 weken zwanger. Ben afgelopen vrijdag gestript maar dat heeft niets gedaan helaas. Blijft maar bij voorweeee. Al weken. Morgen afspraak in het ziekenhuis voor hartfilmpje etc. En hopelijk dus een tweede x strippen. Wil graag dit keer thuis bevallen. Zo tegen de verwachtingen in om overtijd te gaan zeg. Mijn eerste kwam met 39+6. De Tweede scheurtje in vliezen 2,5 week voor uitgerekende datum en 2 dagen later met 38 weken ingeleid omdat de weeen niet doorzette. Wee opwekkers als vreselijk ervaren dus wil als het even kan toch eea vanzelf op gang laten komen, ook omdat ik dus graag thuis wil bevallen. Pijn met weeopwekkers was zoveel x erger dan bij de eerste spontane bevalling. Dus hopelijk is morgen als in orde en werkt het strippen dan wel...Heb ontzettend veel last van m’n bekken en kan echt bijna niets meer. Niet handig met 2 kleine kids thuis zeg maar. Vwb ontlastingsproblemen daar ben ik ook bekend mee helaas . Mijn tips; kiwi’s eten op een nuchtere maag Huisarts bellen en vragen naar poederzakjes; macrogol en elektrolyten Sandoz Poeder. Werkt fantastisch!
Hmm ja ik heb dat nu ook. Als t doorzet dan is t goed. Ik doe wat m'n lijf kan maar doe niet meer echt rustig aan. Maar jij bent al iets verder dan ik, ik heb nog nauwelijks ontsluiting oid. Hier gaat t wel ok, alleen baby erg rustig. Nu even op de bank kijken of hij wakker wordt en anders bel ik voor een ctg. Voel m af en toe schuiven maar verder niet...
Mijn VK raadde me laatst aan even iets te eten en douchen en toen werd ze ineens weer drukker na een half uurtje! Had daarvoor ook al een uur gelegen maar bleef vrij rustig.
Ja zo sta ik er nu ook in. Hopelijk laat de kleine zich zometeen beter voelen en anders groot gelijk dat je belt.
Hoi dames, Ik lees al een poosje stiekem mee. Mag ik ook mee kletsen? Ik ben nu 35 weken zwanger van de 2e en voor mij voelt het ook als aftellen.. hoewel het natuurlijk beter is als het nog minimaal 2 weken blijft zitten! Op zich mag ik niet klagen maar heb last van al die stomme kleine dingen die erbij komen.. zoals aambeien bijv Maar goed; ik kijk zowel uit naar de bevalling maar zie er ook enorm tegen op! Jullie snappen vast wat ik bedoel..
@Veertje13 Vervelend dat je je zo voelt. Kan me voorstellen dat je het knetterzat bent inmiddels! Hopelijk werkt het strippen morgen en kan je gewoon thuis bevallen @Ukkie1 Fijn dat je inmiddels weer goed leven voelt! @Marleen1 Welkom! Vervelend al die extra klachten. De laatste loodjes zijn ook helemaal niet leuk he Hier nog steeds moe, moe en nog eens moe. Kan oneindig slapen Behoorlijke menstruatiepijn ook sinds gistermiddag. Hopelijk een goed teken en zorgt het voor wat ontsluiting, maandag horen we ‘t Gek idee dat dit weekend ons laatste weekend met z’n 3tjes is. Nog even zien of we nog iets van een laatste uitstapje kunnen doen, misschien naar een pannekoekenhuis oid
Ooh ik ben ook zo moe haha. En ik slaap juist wat beter afgelopen nachten.... Ach nog even!!!! Gek he??? Ik vind t ook zo raar, nog 1,5 week. Leuk idee, pannekoekenhuis, zoiets ga ik denk ook doen volgend weekend. Of lekker lunchen bij t strand ofzo als t mooi weer is. Heb jij ook ergens dat je t zo sneu vindt voor je dochter? haha. Voor mn gevoel dump ik m bij opa en oma en als hij terug is moet hij ons ineens delen... Zijn vast mn hormonen maar heb zo met m te doen af en toe.. Wellicht ga je wel spontaan bevallen als je nu zoveel krampen hebt!!! Hier is t akelig rustig... na 10 weken harde buiken en krampen is t als sneeuw voor de zon verdwenen. Bij mn zoontje ging t precies zo. Echt frustrerend!! Maarja ach ik geniet maar nog voor zover t kan van t zwanger zijn dan.... Dit weekend schutting plaatsen, woeehoee. Totaal geen zin in al die mensen over de vloer en voor alle koek, koffie en broodjes zorgen. Maar als t klaar is wel heel fijn, Dan kan ik komende week hopelijk weer in mn tuin zitten Nog even een kleurtje op doen voor de bevalling hahaha. Zo, ik ga maar weer een poetsen en stofzuigen Zoontje weer opgekapt dus op de opvang dus alle tijd voor... Heb veel meer dan de vorige zwangerschap dat ik denk: Maar STEL ik ga vanavond bevallen, kan t echt niet zo zijn dat ik terug kom in deze puinhoop. Lol. Netter dan ooit hier maar he.....
Zeker niks aan... en ze duren ook zo lang! Maar wat gek voor jullie inderdaad.. ik zou ook vooral lekker uitrusten/bijslapen! Gister zat ik me al af te vragen wat ik fijner zou vinden... dat je weet wanneer je moet bevallen of niet.. het heeft allebei z'n voor en nadelen denk ik.
Ik had een collega en die is door bekkenklachten (was toen nog niet zo bekend 30 jaar geleden) in een rolstoel beland. Ze waarschuwde me de hele zwangerschap dat ik echt moest oppassen ermee. Dus ik ben wel beetje huiverig geworden om echt die pijngrens over te gaan xD Ik merk dat nu bijna alles zo ver klaar is ik iets rustiger word en ook wat makkelijker ga liggen tussendoor. Is ook belangrijk want de harde buiken namen absoluut niet af.
@Veertje13 owhh wat kan ik me voorstellen dat je dan zenuwachtig wordt en er klaar mee bent. Zeker als je het inleiden als naar hebt ervaren. Ik ga voor je duimen @Ukkie1 merk je ook echt dat bewegen minder wordt? dat zeggen ze hier bij de verloskundige steeds dat het minder wordt omdat de kleine minder ruimte heeft maar ik moet zeggen dat ik daar nog weinig van merk. Nu is ze al niet heel druk dus dat scheelt Owh lekker woon je dicht bij het strand? Heerlijk! Hier hebben we aankomend weekend kermis. Vorige kermis heb ik verteld tegen vrienden (vieren we altijd samen) dat ik zwanger was. Voelt wel heel bijzonder om er nu met mijn dikke buik bij te zijn haha. Ik ga niet meer naar de kermis zelf maar wel lekker bij iemand ontbijten dat doen we elke kermis maandag en daarna rustig de rest uitzwaaien en naar huis haha. @Marleen1 welkom ik snap dat de bevalling beetje dubbel voelt. Hoe was je eerste bevalling? @Sado oeh leuk idee pannenkoekenrestaurant vind ik altijd zo schattig en gezellig Wij gaan morgenavond ook lekker uit eten omdat de groeiecho goed was Ik duim dat de pijntjes voor mooi wat ontsluiting gaan zorgen
Ja, randje den haag dus kwartiertje met de auto! Fietsen kan normaal ook wel. Nu niet haha. Ja, ik voel hem gewoon doffer ofzo, eerst waren t hele harde trappen en ging m'n hele buik tekeer. Maar dat kan hij denk ik indd niet meer ... Maar ben nu weer gerust gesteld En dat is indd leuk!! Geniet ervan, lekker even wat leuks. Probeer ik ook nog zoveel mogelijk te doen. Vind t wel heel lastig dat ik zo weinig kan met z'n zoontje. Zelfs m in bad doen gaat niet. Ernaast zitten lukt niet meer en m incentive uit bad tillen is ook zwaar. Net als voorlezen en naar bed brengen, dan zitten we altijd op zijn bed erbij maar m'n rug doet zeer na 3 blz. Achja. We knuffelen maar veel op de bank en hij mag na zn middagslaapje lekker even bij mij in bed kroelen en dan lezen we samen een boekje of spelen met z'n knuffels. Hij klaagt niet echt hoor maar hij wil samen rennen, spelen, door de speeltuin klimmen en op de grond met de treinbaan spelen....
Wauw, wat een gave meubels zeg!! Ik heb hier alles wit en ben daar normaal helemaal niet van, haha. Ik ben er wel heel blij mee, wilde voor de kinderkamer per se alles wit opeens, maar als ik jouw houten meubels dan zie... Wauw toch wel erg gaaf. En de rest ook tof aangekleed trouwens! Die schommelstoel is super schattig!
Haha denk ik ook! Fijn (en handig!) om een einddatum te hebben, maar het ‘romantische’ van de verrassing is er wel af natuurlijk. Ach, ik weet niet beter, m’n vorige bevalling is ook ingeleid
Fijn dat je weer gerustgesteld bent Heerlijk dat je zo dichtbij het strand woont. Wij wonen tegen de Duitse grens bijna aan dus geen strand te bekennen hier haha. Ik kan me voorstellen dat het zoveel frustratie geeft, hoe oud is je zoontje? kan hij het al een beetje begrijpen?
Haha ik herken helemaal wat je zegt, ja. Ik vind het ergens ook wel sneu voor m’n dochter. Maar op de langere termijn is een broertje natuurlijk ook wel erg leuk. Zéker later Lunchen bij het strand, heerlijk!! Zeker met mooie weer dat er weer aankomt Eigenlijk hoop ik niet spontaan te bevallen. Heb ik nu alles geregeld en gepland voor de dag van de inleiding, gebeurd het nog eerder Neehoor, hij mag nog lekker 8 dagen blijven zitten van mij