Haha aaahh. Ja dat is zo. Maar... Jij hoeft ook niemand uhm. Tevreden te houden haha. M'n man is heel lief hoor en eist echt niks van me. Maarja.. dat dus. Wie weet wie je nog tegenkomt straks!! Stoer wijf ben je.
mam is lekker thuis sinds vandaag. Ze heeft nog een hele lange weg te gaan. Maar de neuroloog sloot niet uit dat ze wel bij de bevalling kan zijn Ze slaapt nu in een bed in de woonkamer en ik ben in mijn oude bed boven gekropen. Woon weer even thuis hahaha. Ze heeft ook een luxatie van haar sleutelbeen. Dit zagen ze vandaag pas na flink aandringen van ons. Ze hebben haar sleutelbeen op de originele plek teruggedrukt en vastgetaped. Als t goed is zou het daar dan weer vast moeten groeien. Morgen intake bij de kraamzorg. Pfff... was me het dagje wel vandaag hopelijk slaap ik zo een beetje.
Nadeel aan niet in mn "eigen bed" slapen is dat ik voor geen meter slaap. Ik heb eigenlijk de stille hoop dat ik met een week ofzo weer meer thuis kan gaan slapen. Lig nu toch al de hele tijd met een half oor op haar voor t geval ze iets wil. Elk geluidje denk ik dat er beneden iets gebeurd.. Maar ja, beter zo dan dat ze me nodig zou hebben en er is helemaal niemand.
Misschien dat hierin ook je familie kan ondersteunen en jullie kunnen afwisselen? Dat je om en om daar slaapt, pak jij toch je rust iets meer. Verder beneid ik je niet op dit moment hoor, je hebt veel aan je hoofd. Dus idd: stoer wijf Gisteravond bijna drie kwartier pijnlijke harde buiken gehad: denk oefenweeen? In het begin lette ik er niet zo op maar toen ze aanbleven houden vond ik m toch wel ff spannend: is dit nou iets of niet? Maar na drie kwartier hielden ze weer op. Rommelt wel al maar dat zegt natuurlijk niet zo veel
Heb je toevallig een babyfoon die je kunt gebruiken? Neem aan dat je je slaap nu wel hard nodig hebt.
Ja gistermiddag wat ‘gestript’ (opgerekt van ruim 2,5 naar 3cm ontsluiting). Heb daar gisteren meteen wat bruinverlies van gehad maar nu echt helderrood. Nu dus weer vers bloed. Vanmorgen ook de slijmprop verloren, dus erg spannend!
Wat spannend @Sado!! Heel veel succes mocht het vandaag doorzetten! Ik denk aan je. Mijn buik is ook erg onrustig en pijnlijk sinds gisteravond. Vanmorgen verloor ik ook heel veel slijm toen ik naar de wc ging . Maar het was heel helder, dus kan geen gedeelte van slijmprop zijn toch? Dat is toch niet helder? Weet iemand dit toevallig ?
Slijmverlies aan het einde van de zwangerschap is normaal! Kan ook goed een teken zijn dat de bevalling er gauw aankomt. De slijmprop is doorgaans wittig met wat bloed erin Als je een sterke maag hebt kan je het googlen, er zijn foto’s van te vinden, haha!