Dank je en helaas, die hebben allemaal wisseldiensten en kindjes. Ik heb geluk dat ik dit kan doen voor dr Oefenweeen kunnen met douchen of warmte afnemen toch? Althans werd mij verteld dat je het zo kunt 'testen'.
Gaat bij mij niet op, blijft net zo goed hangen als echte weeën Dus zal niet voor iedereen gelden. Maar ze zeggen t wel indd! Hier gerommel vrijwel helemaal weg en bloedverlies ook minder. Vals alarm denk ik, haha
Haha, stom he Hier ook al vergeefs een aantal keer aan het timen geweest. Maar icm woorden gyn gister, al 3cm ontsluiting én verlies slijmprop leek het wel even echt te zijn Wie weet zet het later vandaag nog door. En anders gaan we gewoon weer voor vrijdag
Dan staan we er ongeveer hetzelfde voor, alleen heb ik al bijna 2 weken 3 cm ontsluiting. En mag ik morgen naar de gynaecoloog.
ik word er ook heel nieuwsgierig van of ik al ontsluiting zal hebben, maar bij de vk hier checken ze dat dus niet. Net geweest voor de wekelijkse controle, de kleine heeft het nog goed naar zijn zin. Ze vertelde dat hoe ik het beschrijf het lijkt op voorweeën en gedeelte verlies slijmprop. Tsjah...ik heb ook allemaal geen idee natuurlijk hoe of wat ik moet voelen. Ga in ieder geval zo lekker met de beentjes omhoog een beetje zon voorzichtig pakken haha.
Weet ook niet of het checken op dit termijn standaard is, hoor! Bij mijn checkten ze het om het plan voor de inleiding te bepalen Die ziet er nl anders uit als ik geen ontsluiting heb. Lekker, geniet van de zon!
@Sado : spannend zeg! @Lill : Zo'n uitdrukkingen maken mij ook altijd nog nieuwsgieriger, maar ik ga het nu nog even proberen laten Veel beterschap voor je moeder en ik duim voor je dat ze bij je bevalling kan zijn! Ik lees alles vol interesse mee want ik weet nog helemaal niks over bevallen We gaan gelukkig donderdag naar een infoavond in het ziekenhuis, ik ga er vanuit dat we dan toch iets meer zullen weten Ik woon in België dus het gaat hier allemaal een beetje anders qwa organisatie, maar de bevalling op zich is volgens mij overal hetzelfde