Ja, dat heb ik ook! Enorme aandrang ineens. Paar weken terug verloor ik wel eens wat als ik dan nodig moest, VRESELIJK Gelukkig is dat weer over. Oooh man. Die twijfels. Of ik alles wel heb, de naam wel goed is, t kaartje wel leuk genoeg..m herkenbaar??
O ja hoor @Ukkie1, twijfels over álles. De ergste vind ik nog: kunnen wij dit wel, zijn we hier wel klaar voor?" Het slaat helemaal nergens op. Ja, het gaat allemaal nieuw zijn voor ons en spannend zo met een eerste, maar alles staat klaar, onze relatie is stabiel, we hebben een dak boven ons hoofd en het kind heeft zo ongeveer alle spullen die je maar kunt bedenken. Maar inderdaad: twijfels, onzekerheden, het hoort er geloof ik allemaal bij.
Haha ja heel herkenbaar. Ga ik wel een goede mama zijn? Maar weet je wat? Die andere mama's doen ook maar wat.
Hier ook al 2x een ongelukje gehad als ik moest niezen. Maar gelukkig is dat alweer een hele tijd terug en gaat het ondanks dat de kleine nu soms op de blaas drukt gewoon goed. Hier ook twijfels over of ik alles heb, of we wel de goede naam kiezen! Zo lastig allemaal!
Haha ja en dan gaan zitten en dan komt er niks. Haha 's nachts kan ik daar echt chagrijnig van worden
Hier paar weken geleden idd ook met niezen een paar druppels. Nu gaat het alweer tijden goed gelukkig. Hoort erbij allemaal. Naam twijfel ik ook nog steeds aan en ik twijfel zo erg over de bevalling of ik dat wel aankan en of ik wel genoeg van haar ga houden. Volgens mij hoort het er echt allemaal bij.
Twijfels, ja! Kaartje en naam heel herkenbaar idd! Natuurlijk gaan jullie goede mama's zijn! Jullie zijn nu al zo goed bezig met alles zo goed mogelijk regelen voor je kindje, baby's belang voorop, dat kenmerkt een goede moeder toch! En voor de rest doet iedereen het idd naar eigen inzicht Plassen, pff ik word er gek van deze zwangerschap! Nog nooit een ongelukje gehad gelukkig maar idd wel dat je opstaat en nog wel een keer kan gaan. Vandaag eindelijk 36 weken en vanaf vanmiddag verlof!! lekker de tuin in. Sado en ukkie, voor jullie komt het echt heeeel dichtbij! Fijn zeg, eindelijk je lieve kleintje ontmoeten en van alle ongemakken af.
Fijn om een horen. Ik kan met vlagen wel huilen nu t zo dichtbij komt. Zo raar, kan helemaal stressen. Tussendoor kan ik gelukkig ontspannen en toch wel genieten nog even Ik drink alleen enorm veel laatste dagen. Snachts moet ik plassen en drink dan elke keer rustig 2 glazen water.... Zal de warmte wel zijn denk.
@Ukkie1 en super herkenbaar hoor, ik ben wel klaar met zwanger zijn maar ben ook nog lang niet klaar voor de rest. Ben soms echt heel angstig en verdrietig ervan.
Heel herkenbaar al die twijfels overal over, maar ook de emoties. Vandaag gewoon 37 weken, niet gedacht gedurende de zwangerschap dat we dat zouden halen. Straks naar de gynaecoloog.
Mooie mijlpaal inderdaad, gefeliciteerd! Twijfels zijn heel herkenbaar, ook nu bij een 2e. Alles op de rit en weer opnieuw beginnen.. komt vast goed Hier net rustig een stuk gewandeld met mn zoontje; paar boodschapjes gehaald en bij mijn omaatje langs geweest. Nu ligt c. Te snurken in de buggy en ik kom ff bij op de bank vanmiddag lekker in de tuin, watertafel staat al klaar voor m en de buurtkindjes zijn ook thuis dus wordt vast een gezellige zonnige middag. Ik heb pas om 20.15 controle vij de vk. Net weer een buikfoto gemaakt: morgen 37 weken. Buik voelt enorm maar op de foto vind ik t wel weer meevallen.. hij zit wel flink in de weg haha
Inmiddels bij de gynaecoloog geweest, controles waren goed. Hij heeft geen inwendig onderzoek gedaan omdat ze de boel niet willen prikkelen. Volgende week woensdag weer controle.
Super mooi buikje <3 @joyce2086 Wat fijn @Sjaslique nee snap ik wel. Uiteindelijk is dat het natuurlijk gaat beter lijkt me.
Mooie buik hoor @joyce2086 @Sjaslique gefeliciteerd!! Je hebt t geflikt. Kan me de emoties goed voorstellen, verwen je zelf maar!! @Sado hoe is t??
Ik begin een beetje gek te worden.... De dag weer begonnen met veel slijm- en bloedverlies. Vanmiddag ook weer behoorlijk wat gerommel, maar nu weer rustig en niks. Steeds wat gedoe dus, maar niks wat doorzet Ach, nog een kleine 40 uur, dan gaat het sowieso gebeuren
Vannacht heeft het in elk geval zijn werk gedaan. Mam heeft geslapen van 10 tot half 4. Toen naar de wc en toen af en aan nog geslapen tot half 7. Ik zelf was om 1u ook nog even wakker om te plassen, en hoorde haar dus om half 4 beetje woelen waardoor ik ging kijken het was in elk geval meer dan 2,5 uur voor ons beiden