Pfff nachtwerk vannacht. Veel harde buiken/voorweeen en heel pijnlijk bekken. Nu op de bank wachten tot mijn tosti klaar is. Honger midden in de nacht.. Herkenbaar?
Zo, net gebeld naar de verloskamers of er inderdaad plek voor me is vandaag ennnn die is er. Dus over een kwartiertje richting ziekenhuis, het gaat gebeuren vandaag
Nou ja. Eigenlijk precies wat je beschrijft. Het gaat je 'overkomen'. Maar komt heus goed. Vrouwen doen dit al jaren. Kunnen wij ook!
Thanks meiden! Lig nu aan het CTG en de bloeddrukmeter. Beide ziet er helemaal prima uit. Nu even een kopje thee drinken en wachten op de verloskundige van de dagdienst om ontsluiting-check te doen en de vliezen door te prikken. Heb er zin in, maar de gedachte aan de giga pijn straks maakt het wel weer een beetje spannend
Oeps was nog niet klaar! Je lichaam gaat vanzelf het instinct volgen en je hebt ookde vk, gyn, partner en evt verpleegkundige erbij. Genoeg steun en advies en verder alles gewoon loslaten en de natuur zijn werk laten doen. En al ga je schreeuwen: je bent idd de eerste en de laatste niet. Mijn schoonzus heeft half rotterdam bij elkaar gegild toen
@Sado zet m op meid!! Over een paar uurtjes is hij er!! @Lill mooi buikje hoor! Indd nog lekker handelbaar. Hihi. Ik zal zo een foto maken van mijn skippybal. Fijn dat je t nog niet zat bent! Dat is voor jou nu alleen maar extra fijn. @inleiden. Ik had indd een weeënstorm, gewoon door t breken van m'n vliezen. Was pittig maar..... Ik had ook na 4 uurtjes volledige ontsluiting! @gillen, haha daar was ik ook zo bang voor. Gelukkig was ik heel lief en geduldig haha. Ik vond t ook vooral voor m'n man heel rot ik ging telkens zo aan m en zei dan oooh gaat t wel schat? Oooh red je t wel? Ik heb alleen aan t eind een gil gegeven. Dus die angst laat ik nu wel los.. zal je zien dat ik dit keer een heks ben Vandaag laatste dagje met m'n zoontje samen voorlopig. Zo maar even lekker naar de speeltuin ofzo. En dan lekker de tuin in! maar eerst even schoonmaken binnen...
Oooh balen zeg!!! Ja, ik heb ook honger snachts. Als ik echt een poos wakker ben eet ik ook. Een tosti is echt een goed idee haha. Als k smorgens wakker word heb k ook zo een trek!!