Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    Jaaa vanmiddag pas. Zoon en man nu thuis dus genoeg afleiding :) huis is klaar gelukkig haha dus kan niks meer poetsen. Even naar de speeltuin geweest en kleine man is nu aan t spelen, vanmiddag haalt m'n moeder m op en half 4 heb ik een afspraak met de arts!!

Ik heb geen tattoos. Ik wil er wel 1 met de namen vd kindjes straks naar heb HET idee nog niet gevonden.

Lill en Star2017 vinden dit leuk.
  2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    ja ik hebbdat ook. Als hij wat draait of duwt maar ook erg met lopen en indd hobbels met autorijden. Scherpe stekende pijn en t idee dat ik in m'n broek ga plassen. Ook voelt m'n hele kruis en schaambot beurs..

3. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    thnx Ukkie voor je reactie...ik begrijp nu ook echt waarom de laatste loodjes zo zwaar beginnen te worden haha. Kon me er zooo geen voorstelling van maken in het begin van de zwangerschap. De laatste twee weken kom ik er steeds meer achter hihi

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Succes ze gaan strippen toch en morgen inleiden ?

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    Of strippen als ik al ontsluiting heb. Of opname en ballon om voor ontsluiting te zorgen.

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Jup. Zijn ook wel te zien op de foto's :p

7. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @Druffia dat is ook wel logisch met jouw termijn idd!! Ik heb het zelf ook al, last in de auto enzo.. drempels, wat een hel. Die laatste twee weken zijn zo zwaar idd.. nog even door puffen en alles is weer vergeten!

@Ukkie heel veel succes vandaag, hopelijk hoef je geen ballon en gaat het allemaal vlotjes!

Ik ben nog even naar de fysio, zo'n pijn de hele dag. Kan ook niet schoonmaken etc omdat elke stap en beweging pijn doet. Vandaag eerste dag lekker alleen thuis in m'n verlof! Heerlijk hoor, wat een rust.

Druffia vindt dit leuk.
  8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Mag ik ook mee kletsen dames? Ik lees al een tijd stiekem mee!

@Sado gefeliciteerd!!

@Ukkie1 voor jou ook spannend zeg..

@Lill ik had het gelezen van je moeder. Wat ben jij lief voor haar en super sterk! Wauw, respect zeg

Ik heb vandaag niet zo goede dag. Veel gerommel in mijn buik. Totaal geen eetlust en mijn hele lichaam voelt zwaar aan.
    Mijn dochter is met 37+2 geboren. Ben benieuwd wanneer deze komt.

Sado, maansneeuw en indy90 vinden dit leuk.
  9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Pff. Kennelijk vond het universum het allemaal nog niet genoeg. Had vandaag een superstrakke planning, maar kon net. Vanmorgen om 9u al op stal voor mn paard. Kneiterkreupel (hoefbevangen) en ook heel voorzichtig en pijnlijk lopen. Zo zielig. Daar moet dus een dierenarts bij komen en doei planning. Helemaal omdat de dierenarts belt "een half uur voor ze komt". Ze komt ergens vanmiddag. Dus zo goed en zo kwaad als t gaat alles maar omgegooid en afgezegd.
    En dan nog hopen dat t allemaal goed komt met mn paard.. en ik niet straks daar ook nog 3x per dag heen moet ofzo.

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Ooooh een stiekeme meelezer ;p welkom :)
    Kun je een beetje kalm aan doen vandaag?

11. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hihi :o:

Jawel hoor, ik heb al wat avond eten voorbereid en straks even mijn dochter van school halen. Ik doe rustig aan!
    Gaat het met jouw moeder een beetje nu? En met jou zelf?

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Ik heb op zn zachtst gezegd een emotionele k*tdag. Met mn moeder gaat t wel. Ben wel ff flink boos op dr geweest vanmorgen. Mevrouw had doodleuk op dr werkmail gekeken via haar werktelefoon (die ik uit had gezet) en een mail doorgestuurd.. grrrrrr. Hou ik alles en iedereen buiten de deur zodat ze kalm aan doet, en zodra ik even wef ben doet ze dat. Viel me ff verkeerd

13. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Dat is idd niet leuk! Je doet zo je best maar probeer je niet te druk te maken want dat is slecht voor jouzelf. Oké, heel stom gezegd van mij want dat lukt bijna niet natuurlijk. Je maakt je zorgen om je moeder, heel logisch. Was het wel binnen gekomen bij dr?

Lill vindt dit leuk.
  14. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    Ooh bah. Wat naar!! Sterkte meid

Lill vindt dit leuk.
  15. Sjaslique

Sjaslique Actief lid

9 jul 2016
    293
    197
    43
    Nou nou...wat een pech kun je hebben zo achter elkaar. Balen dat je paard hoefbevangen is. Heb je geen stalgenoten die kunnen helpen?

Lill vindt dit leuk.
  16. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Lill dikke knuffel! Niet te druk proberen te maken he..
    Hier ook een baaldag, denk vermoeidheid van afgelopen week die er uit komt. Rot geslapen, vroeg wakker, dwarse peuter vanmorgen die gelukkig wel naar de opvang is vandaag. Maar de dag zo vroeg beginnen met een zeurend kind en dan onnodig uit je slof schieten is niet leuk. Voel me daarna dan weer mega schuldig en rot :(
    Strikte opdracht van mn man gekregen om niets in huis te doen en rust te nemen, heb ik ook maar gedaan. Had sowieso een afspraak bij de kapper staan, ik ben weer toonbaar voor de bevalling en het kraambed. Blijf me alleen wat verdrietig voelen, stomme hormonen. Vanavond na mn laatste zwangerschapsles maar een lekker ijsje halen, misschien helpt dat :confused:
    @Ukkie1 succes zometeen!!

Lill en Ukkie1 vinden dit leuk.
  17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Lill, wat zielig van je paard :( Probeer alles een beetje los te laten, dikke knuffel en sterkte!!

Lill vindt dit leuk.
  18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    @Ukkie1 hoelaat moest je er zijn?

19. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    Woeehoee ik ga een sadootje doen hoor. 3 cm ontsluiting dus nu thuis. Strippen was niet nodig want vliezen al helemaal los. Dus morgenvroeg vliezen breken en hopelijk eind vd dag weer thuis :D

Nu wel wat krampen door t gerommel.. dus rustig op de bank :)

T is een wijntje waard ... Helaas ;)

@joyce2086 wat vervelend!! Verwen jezelf een beetje vandaag! Xx

Secretangel, Druffia, Star2017 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Spannend!!! Nog even genieten van de laatste avond zonder baby dus. Gek idee he??

Ukkie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina