Hi dames, Wat leuk, zo’n afteltopic. Wist niet eens dat het bestond, haha. Mag ik mee komen kletsen? Ik ben Ann, bijna 31 jaar en nu 32w+5d zwanger van ons eerste kindje; een meisje! @Sado Gefeliciteerd met jullie zoontje! @Ukkie1 Wat spannend vandaag! Veel succes!
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen 9: Sjaslique: 31 jaar - 3e kindje ** - jongen 10: Joyce2086: 31 jaar - 2e kindje - verassing 11: maansneeuw: 27 jaar - 1e kindje - meisje 19: Star2017: 28 jaar - 2e kindje* - meisje 19/22: LizMe: 24 jaar - 1e kindje - meisje 29: kimpent - 26 jaar - 2e kindje - meisje Juni: 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - jongen 10: Secretangel - 34 jaar - 2e kindje - meisje 25: Indy90 - 27 jaar - 1e kindje - jongen 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje ——————————————————— Afspraken: April 24: Lill: controle VK + bespreken bevalling 24: Joyce2086: Controle VK 25: Star2017: Controle gyn + cerclage eruit 25: LizMe: Controle verloskundige en overleg bevalling 25: Sjaslique: controle gynaecoloog 26: Star2017: Controle VK Mei 1: Indy90 : Groeiecho 2 : Rainbow : Laatste echo (35w) 2: Joyce2086: Controle VK 3: Star: Controle VK 4: Liesbeth1987 : controle gynaecoloog (echo) 7: Anonise: Placenta lokalisatie + groei echo
Ik heb mezelf ook op het lijstje erbij gepraat, kom graag met jullie mee kletsen. Paar pagina's terug gelezen en zo te zien komt er ook al bijna babynieuws aan hier Hier een redelijk makkelijke zwangerschap tot nu toe gelukkig, wel af en toe last van mijn banden en bekken maar mijn buik groeit ook enorm naar voren toe. Maar ik kan nog steeds sporten met de honden en hoop dat ook nog even vol te kunnen houden. Word wel gek van de maagzuur dus als iemand daar een ultieme tip voor heeft? (rennies, antagel etc. werkt allemaal niet) Gisteren bij de VK de bevalling besproken en het begint toch echt wel dichtbij te komen ineens
@Anonise vervelend he dat maagzuur! Ik heb er met momenten ook veel last van. Is een tijdje weg geweest en gisteren weer zo erg. Gelukkig werkt Rennie hier opzich wel redelijk. Volgens mij gebruiken hier een aantal dames Omeprazol, kan je via de huisarts vragen dacht ik.
*breekt even in* Omeprazol werkt inderdaad als een tierelier bij maagzuur. Kan via de HA maar kruidvat verkoopt het ook in lage dosering. https://www.kruidvat.nl/kruidvat-maagzuurremmers-20mg-capsules/p/3506273 *breekt weer uit*
Tja. Vliezen breken was moeizaam, de arts nu voelde 2 cm en nog niet volledig verweekt....?? Maar toch gelukt. Na een uurtje infuus en nu een uurtje infuus later, wat krampen maar nog lang geen echt weeen. Achja we wachten t maar af
Ah jammer dat het toch nog wat langer duurt allemaal! Hopelijk komen de weeën snel opgang! Succes nog meid!
Ja wel beter net bij de VK geweest en de kleine ligt gelukkig niet meer overdwars maar gewoon weer braaf met zn hoofdje beneden