Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sado, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    #1821 Ukkie1, 24 apr 2018
    Laatst bewerkt: 24 apr 2018
    Aaaah wat zijn jullie lief!!!

Ik lig in bed met mijn kleintje op m'n buik!! Hij heet J.ames en weegt 3520 gram!!

Met de weeënopwekkers belande ik in een weenstorm. Ik ging van 3 naar 4 cm in iets meer dan een uur en infuus werd gestopt, m'n lijf leek t zelf te gaan doen. De weeën bleven komen, vaak en heftig, maar 3 uur later zat ik nog steeds op 4 cm. Ik had t niet meer!!! Ik vroeg een ruggenprik. 1,5 uur later kreeg ik deze en zat ik ineens op 7cm! Voor 10 goddelijke minuten had ik geen pijn, toen enorme weeën door de ruggenprik heen. De anastheasist werd gebeld maar toen kreeg ik 10 min later persdrang. Ik was er!! Nog een minirandje maar wel 10 cm ontsluiting. om 20.38 uur is na 10 min persen mijn mannetje geboren.

Hij deed t gelijk prima en heeft al gedronken. Hij is wel misselijk door t inslikken van vruchtwater, heel sneu. In z'n bedje moet hij gelijk kokhalzen dus ik hou m bij me. We slapen een nachtje in t ziekenhuis.

Ik heb een paar hechtingen maar viel alles mee!! Maar de bevalling was vreselijk. De weeën waren enorm sterk en ik ze niet opvangen. Ik voelde me zo ziek en dan duurt wachten op een ruggenprik heeeel lang..

Mijn vorige zwangerschap kreeg ik bij 5 cm een ruggenprik en toen zat ik ook ineens op 9 cm. Ondanks dat die niet goed zat.... En deze werkte ook niet voldoende maar blijkbaar is t enorme boost voor mijn ontsluiting.

Geen sadootje dus ;) en t was echt heel pittig. Dom natuurlijk. Maar ik ging erg uit van een 2e bevalling gaat sneller...

Nu lekker genieten! Ik voel me nu eigenlijk wel heel goed!

mutskuh, Anonise, Marleen1 en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Leuk zeg!! Hoe kom je daar aan??

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Waaah, wat heerlijk dat ik nog wakker ben om dit te lezen! Gefeliciteerd @Ukkie1! Wat een toffe naam!
    Wel naar dat de bevalling zo heftig was, zeg! Nu hopelijk goed de tijd om uit te rusten en bij te komen hiervan. Hou het mannetje maar lekker dicht bij je, hopelijk is hij gauw niet misselijk meer!

(O en nu je nog kunt editten: er staat borsten in je post ipv boost ;))

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Wahaha
    Dankje. Die enorme borsten komen deze dagen wel :roflmao:

maansneeuw vindt dit leuk.
  5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @Ukkie1 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Wat een stoere naam. Het klinkt als een pittige bevalling, nu lekker allebei bijkomen en gaan genieten. Slaap lekker als dat zo lukt.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Ukkie1, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Super gave naam. En wat heb je het goed gedaan:thumup:
    Heel veel geluk en liefde toegewenst voor jullie gezin!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  7. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @Ukkie1 van harte gefeliciteerd meid! Wat heerlijk om je mannetje eindelijk vast te houden en lekker dichtbij je.
    Wat naar dat die bevalling zo heftig was. Je hebt t wel top gedaan hoor! Hoe was de eerste nacht? Drinkt ie al of is ie nog te middelijk?
    Geniet ervan!!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Hij drinkt wel wat gelukkig, of hij doet in ieder geval een poging :) hij blijft wel misselijk dus weinig slaap voor mij, heb m bijna hele nacht bij me gehouden. Rechtop gaat t wel.
    Hij heeft al wat geplast en gepoept, laat scheetjes en boeren haha. Hij kan lekker hard huilen en kan echt wel driftig zijn!! Klein baasje. Verder doetie t prima, zo schattig, zo klein, zooo mooi!
    Maat 50 is gewoon echt nog ruim. Te lief.

Secretangel, Mamaa6, maansneeuw en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Ukkie1 gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Lekker genieten samen!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid. Zo te lezen heb je het geweldig gedaan :)
    En wat een mooie naam heeft jullie kleine!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  11. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    @Ukkie1 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een stoere naam! Klinkt inderdaad als een heftige bevalling, maar die heb je nu achter de rug. Nu lekker genieten met z’n allen en wennen aan de nieuwe situatie.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Jaaa @Ukkie1, daar is-ie dan! Goed gedaan, meis, gefeliciteerd met kleine J.ames! Je bevalling klinkt pittig, maar he, het is nu achter de rug en het echte genieten kan beginnen :):)
    Wat een mooie naam en fijn gewicht heeft-ie!

Hoe gaat het met jou?

Ukkie1 vindt dit leuk.
  13. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Ukkie1 gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, stoere naam ook! Heel vervelend dat de bevalling zo zwaar gevallen is en lang geduurd heeft. Je hoopte op iets heel anders natuurlijk. Wat sneu dat de kleine zo misselijk is, hopelijk gaat dat vandaag beter! Geniet ervan he!!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.882
    2.562
    113
    Jeetje ukkie wat rot dat je zo lang moest wachten terwijl je in een weeenstorm zat!! Gelukkig voel je je nu goed!
    Wat een mooie naam <3

Ukkie1 vindt dit leuk.
  15. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Ukkie1 !! Heftige bevalling zeg!! Super mooie naam ook. Wij hebben die ook uitgekozen voor dit kleintje :oops:

maansneeuw, Mamaa6 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Jeeeej @Ukkie1 daar is hij dan! Zo te horen heb je een hele mooie prestatie geleverd. Gefeliciteerd met jullie mannetje! En hopelijk knapt hij snel helemaal op. Geniet er van!

P.s de bordjes komen bij de ah vandaan! Had ze gespot tijdens mijn boodschapjes. Lief hè?

Ukkie1 vindt dit leuk.
  17. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Hahaha klinkt zo grappig voor mij als mensen dat zeggen zo klein als ik een normale baby zie denk ik jeeeeetjeeee J is nu 2,5 week 2,5 kg en 42 cm en die vind ik al zichtbaar groter

Hoe voel je je nu behalve als door een vrachtwagen overreden ?

Ukkie1 vindt dit leuk.
  18. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @Ukkie1 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk is de misselijkheid snel voorbij zodat jij ook wat uurtjes slaap kan bijtanken. Je komt over als een verliefde mama, Geniet ervan!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  19. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Wat leuk!!! Goeie keus haha. Krijg alleen maar positieve reacties

Lill en Niveah vinden dit leuk.
  20. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Hartverwarmend jullie reacties. Echt leuk!

Ik voel me eigenlijk heel goed. Erg moe en allemaal wat beurs maar valt reuze mee. Alleen af en toe erg misselijk maarja. Komt wel in orde :)

Verliefd ben ik zeker. Wat een prachtig kereltje. Zo dottig.

Anonise, Star2017, Lill en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina