Wat goed om te horen! Hopelijk voel je je snel goed. Waarom ben je misselijk? Geniet er van, dat kleine prulletje is zo groot he
Is normaal vlak na en tijdens de bevalling! Heb bij de bevalling van C ook moeten overgeven. Deze keer niet, maar wel na de bevalling erg draaierig en misselijk geweest. Was rond het avonduur wel helemaal over Komt vaker voor. Waardoor het komt, geen idee!
Bluuuh. Dat lijkt me niks. Heb echt een hekel aan misselijk zijn. Haha. @Ukkie1 ben je eigenlijk alweer thuis?
Dames ik lig ook opgenomen dus hier even wat stilte van deze kant. Bandje lukte niet om eruit te halen op de poli deze ochtend. Moet wachten tot er plek is op de OK... balen en het is ook nog druk op de OK..
Ja dat is wel zo. Kon na de bevalling ook lang niet eten. Ook de dagen erna was lastig. Zoveel adrenaline
Hè wat stom dat het alsnog op de OK moet en je dan ook nog geduld moet hebben. Bleh. Succes met wachten! Het komt goed!
Hoi meiden! Mag ik hier ook nog meekletsen als nieuweling? Nu 32+5 zwanger, dus nog een paar weekjes te gaan. Wordt een geplande keizersnede dus waarschijnlijk nog een week of 6, begint nu wel erg dichtbij te komen Verder best een relaxte zwangerschap, maar ik ben blij als het er dalijk op zit en ik weer een beetje normaal kan bewegen haha. @Ukkie1 Gefeliciteerd met jullie zoon, wat een leuke naam!
@Star wat rot zeg, wachten duurt lang als je niet weet wanneer er plek is. Balen dat het op de poli niet lukte. Als ie eruit is, is het dan de verwachting dat je snel gaat bevallen of kunnen ze daar niks over zeggen? @rosje welkom! Vanwaar een geplande keizersnede?
@Star2017 Oh dat is inderdaad geen pretje, dat nuchter blijven. Wel fijn dat de baby het gewoon goed deed, dat is toch een goede opluchting dan denk ik? @Katie88 Lang verhaal, maar door een erfelijke aandoening zijn ze bij mij bang voor vaatscheuring tijdens het persen. Vandaar dat ze geen risico willen nemen daarmee en het preventief een keizersnede wordt.
He meiden, Mag ik me hier ook aansluiten, in de tussentijd alweer ruim 34 weken. Even een kort verhaaltje. Hebben een zoon van okt 2014 en ben nu in verwachting van nog een mannetje. Zoon was vrij groot 4532 bij geboorte en uiteindelijk geboren via spoedkeizersnede. Deze keer test gehad voor zwangerschapsdiabetes en helaas heb ik dit, alleen aangepaste voeding gelukkig. Morgen afsrpaak bij de gyn en krijg weer een groei echo (vorige keer lag hij 2 weken voor) en een kansberekening of ik vaginaal mag bevallen of gelijk geplande keizersnede. @Ukkie1 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Super gave naam, helaas vind mij man hem niet leuk !! Best wel heftige bevalling last ik, maar fijn dat je je alweer zo goed voelt.
@Katie88 daar is niets over te zeggen kan snel gaan of lang duren. @Rosje83 idd fijn dat de baby het goed doet. Wachten duurt nog lang sta pas laat gepland zoals nu te zien is.
@Star2017 pfff als zwangere vrouw zo lang nuchter zijn sterkte! @Sado wist wel dat het tijdens de bevalling kon idd. Mijn moeder zei altijd tussen de 7 en 8 cm werd ze misselijk. Maar zal idd de adrenaline wel zijn