Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen 9: Sjaslique: 31 jaar - 3e kindje ** - jongen 10: Joyce2086: 31 jaar - 2e kindje - verassing 11: maansneeuw: 27 jaar - 1e kindje - meisje 19: Star2017: 28 jaar - 2e kindje* - meisje 19/22: LizMe: 24 jaar - 1e kindje - meisje 29: kimpent - 26 jaar - 2e kindje - meisje Juni: 3: Joyce2013: 31 jaar - 2e kindje - jongen 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - jongen 10: Secretangel - 34 jaar - 2e kindje - meisje 14: itsann - 30 jaar - 1e kindje - meisje 15: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje - meisje 25: Indy90 - 27 jaar - 1e kindje - jongen 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje ——————————————————— Afspraken: April 26: Star2017: Controle VK 26: Rosje83 : Controle gynaecoloog Mei 1: Indy90 : Groeiecho 2 : Rainbow : Laatste echo (35w) 2: Joyce2086: Controle VK 3: Star: Controle VK 4: Liesbeth1987 : controle gynaecoloog (echo) 7: Anonise: Placenta lokalisatie + groei echo 8: Controle VK 18: Rosje83 : Controle gynaecoloog + bespreken bevalling
Zo even de lijst weer bijgewerkt tot vandaag hoe gingen alle afspraken? Ik heb vandaag iets gedaan waar ik heilig van overtuigd was dat ik dat niet ging doen. 2 setjes speciaal gekocht voor als de kleine uit t ziekenhuis komt. Tot een week geleden dacht ik: ja, maakt t uit. Kleren... Maar wilde nu eigenlijk toch wel iets wat ik echt leuk vind.
Spannend! Niet lang meer nu Gaat goed hier! Is al bijna of het nooit anders geweest is Haha valt reuze mee hoor! Moet je nog nagaan dat ik er ook een peuter van 15 maanden bij heb die ook graag aandacht krijgt Zal straks als de kraamverzorgster weg is wel wat drukker worden, natuurlijk, maar je houdt nog prima tijd over voor jezelf straks hoor! Don’t worry
Weer afwachten. De OK van gynaecologie staat natuurlijk al vol gepland met geplande operaties. Dus hopen dat daar iemand wegvalt of dat het nu minder druk is op de spoed OK daar sta ik op de lijst.
@Star2017 moet je nu dan weer de hele dag nuchter blijven? Oh meid, ik hoop dat je snel aan de beurt bent.. Die cerclage kan een redding zijn maar ontzettend balen dat je nu zo moet wachten.. Ik weet niet of je nog een wens voor een volgende hebt en of een cerclage dan weer nodig is, maar ik zou bij het plaatsen al een afspraak laten maken voor het eruit halen, mocht het dan meevallen valt er gewoon een operatie uit.. -- Hier sinds vanochtend de Omeprazol en het werkt Wat een verademing
Jeetje @Star2017 wat enorm heftig joh. En dan weer nuchter? Dat dit kan zomaar.. snap dat ze het druk hebben maar jeetje! Hier gaat alles wel goed. Mijn dochter heeft vakantie en ze moet haar energie kwijt en dat heb ik nu momenteel niet veel. Gelukkig heeft mijn moeder haar net opgehaald om naar binnenspeel tuin te gaan en morgen is mijn man ook vrij. Volgende week gaat ze ook naar mijn sm logeren. Dus dat is fijn. Gisteren vk geweest en alles was goed. Vanaf zondag mag de baby komen! Krijg het soms wel ineens benauwd hoof hoe ik het ga doen met twee kinderen straks. Hebben jullie dit ook? Zal vast goed komen maar toch het schiet ineens door mijn hoofd
Nou lekker dan. Hadden ze jou er dan niet ook bij kunnen plannen? Weet je iig waar je aan toe bent...
Ik begin me lichamelijk echt slechter te voelen. Als ik even het dorp in ga voor wat boodschapjes en moet een paat honderd meter lopen heb ik direct buikpijn en een harde buik. Herkennen jullie dit?
Ben inmiddels al geholpen! Lees later weer bij hoor! Lig nog aan de ctg en bij te komen. @Anonise dat was ook onze bedoeling dat ze de volgende keer maar alvast een OK inplannen voor de zekerheid. Bandje zat best vast hoorde ik dus maar goed dat het op de poli niet is gelukt.
Ja! Ik had dat met dat termijn ook ineens. Moet mijn dochter steeds van school halen elke dag en is 1 km lopen totaal heen en terug. Nou dat merkte ik ook. Gelukkig gister laatste dag want ze heeft vakantie en hoop dat hij zich in deze twee weken zal aandienen!
Ja, ik herken dit wel. Heb dan geen buikpijn, maar m’n buik wordt wel snel hard sinds een week. Ook heb ik af en toe steken onderin.. Wat voor soort pijn heb je dan? Echt laag? En steken ofzo? Doe maar rustig aan! @Star2017 Fijn dat je inmiddels geholpen bent! Nu even goed bijkomen.