Ik heb net even bijgelezen, maar ik kan werkelijk niks onthouden Zo aan vakantie toe, haha. Het scheelt dat we ook daadwerkelijk bijna weggaan, maar probeer af en toe wel mee te lezen hoor Hopelijk een goede internetverbinding!
Zo, alles gelezen maar geen idee meer wie wat heeft gezegd Hier gaat t goed. Druk wel, met een peuter en een baby, slapeloze nachten, borstvoeding, kraamvisite, etc etc. Haha. Kleine man doet t goed. Wel hard afgevallen maar nog acceptabel, hopelijk komt m'n borstvoeding snel voldoende op gang. M'n grote man doet t ook goed. Is erg lief voor z'n broertje maar ook wel snel jaloers. Dus dat is gewoon even wennen voor m. Ik voel me wel oké. Vandaag iets mindere dag .Toch wel last van naweeën en soms best pijnlijk. Niet zo veel als Sado maar wel genoeg om vervelend te zijn! En moe begint er een beetje uit te komen. Ook heb ik gewoon niet zo een enorme klik met de kraamhulp. T is een oudere dame en ze is lief hoor... Maar wel wat dwingend. Elke keer zeggen dat de kleine wellicht beter boven kan blijven als ik naar beneden ga. Ik wil dat niet,gaat totaal tegen m'n principes in. En dan telkens zeggen : t is natuurlijk aan jou, ik geef alleen advies. Niks doen wat je niet wilt hoor! En t dan later nog weer zeggen... Voor m'n oudere zoontje is ze erg lief en ze zorgt dat t lekker netjes is enzo. Geen klachten ofzo maar vorige keer had ik zo een schat van een mens. Helaas was zij nu met vakantie...
@Lill Ja heel erg jammer! Heb het ook wel even moeten laten zakken maar het is niet anders en ik kan me er wel op voorbereiden gelukkig @Ukkie1 vervelend dat je geen klik hebt!! Lijkt me wel belangrijk, is het niet mogelijk om de kraamzorg te bellen voor iemand anders of is het daarvoor niet erg genoeg?
@Ukkie1 inderdaad gewoon bellen hoor. Een klik is enorm belangrijk. Fijn dat grote broer zijn broertje ook zo lief vind. Logisch dat hij nog even moet wennen het is voor ons al heel wat. Laat staan als je zo klein bent. @Sado hoe is het met jullie? En de na weeën?
Gaat t bij jullie ook al zo? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156254015798010&id=30333673009
@Liz Ja dat is ook zo idd, ik dacht dat het met 4 makkelijker zou worden maar het blijven toch fases ik moet idd niet zo streng zijn, het is ook maar tijdelijk. @Ukkie dat klinkt druk inderdaad. Fijn dat je nog kraamzorg hebt. En ja het is altijd druk maar ook zo genieten, toch? Jammer dat je geen klik hebt met de kraamzuster.. je overweegt niet om een ander in te laten vliegen? Het is toch altijd maar weer afwachten wat je krijgt hè. Geniet maar gewoon lekker van je mannetje en laat die ouwe taart kletsen, haha.
Bij mn ouders ga ik er al alleen opzitten als ik er voorlopig niet af hoef want die bank is helemaal een uitdaging. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Hier ben ik er nog niet over uit. Ik ga in ieder geval niet de drukte van een stad opzoeken.
Ik denk alleen dat ik even oliebollen ga halen in het dorp. Iets met altijd zin in vet eten de laatste weken xD Verder gaan we zo even naar ikea voor paar dingetjes.
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Mei: 3: Druffia: 31 jaar - 1e kindje - jongen 4: Jess93: 24 jaar - 2e kindje - meisje 8: Ukkie1: 25 jaar - 2e kindje - jongen 9: Sjaslique: 31 jaar - 3e kindje ** - jongen 10: Joyce2086: 31 jaar - 2e kindje - verassing 11: maansneeuw: 27 jaar - 1e kindje - meisje 19: Star2017: 28 jaar - 2e kindje* - meisje 19/22: LizMe: 24 jaar - 1e kindje - meisje 29: kimpent - 26 jaar - 2e kindje - meisje Juni: 3: Joyce2013: 31 jaar - 2e kindje - jongen 6: Lill: 29 jaar - 1e kindje - jongen 7: Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - jongen 10: Secretangel - 34 jaar - 2e kindje - meisje 14: itsann - 30 jaar - 1e kindje - meisje 15: Rosje83 - 26 jaar - 1e kindje - meisje 25: Indy90 - 27 jaar - 1e kindje - jongen 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje ——————————————————— Afspraken: April 26: Rosje83 : Controle gynaecoloog Mei 1: Indy90 : Groeiecho 1: LizMe : Controle verloskundige 2 : Rainbow : Laatste echo (35w) 2: Joyce2086: Controle VK 3: Star: Controle VK 4: Liesbeth1987 : controle gynaecoloog (echo) 7: Anonise: Placenta lokalisatie + groei echo 7: LizMe : Controle verloskundige 8: Lill: Controle VK 9: itsann: Controle VK 16: LizMe : Controle Verloskundige 18: Rosje83 : Controle gynaecoloog + bespreken bevalling 18: itsann: Groeiecho gynaecoloog
Zo dames daar ben ik weer. Wat is er veel geschreven de laatste 2 dagen! Heb het allemaal een beetje doorgelezen maar weet niet meer wat er staat. Hier is iig alles goed gegaan. Werd gisteren al om 10.15 gehaald! Dus lekker vroeg al! De arts is er achteraan blijven bellen. Wel opnieuw een medische indicatie gekregen ivm bloeddruk. Dus voor de zekerheid aan de medicatie omdat ik een twijfelgeval ben en de arts het zekere voor onzekere wilt omdat de eiwitten wel iets zijn toegenomen na de laatste controle. @Sado gebruikte jij toevallig ook Methyldopa? Verder voel ik me goed, heb al een cm ontsluiting. Af en toe nog een zeurend gevoel in me buik maar ze hebben natuurlijk wat moeten trekken aan de baarmoederhals.