Overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pinar, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Hoi allemaal,

ik ben sinds paar dagen info aan het zoeken over een onderwerp, ik heb jammer genoeg nix kunnen vinden. Ik hoop dat jullie mij advies kunne geve. :-#

Ik heb paar dagen voor me menstruatie paar keer sex gehad met me man zonder enkele voorbehoudsmiddel. Kan ik daardoor zwanger raken ik moest rond de 18 ongesteld worden.

Ik ben bang om test te gaan halen eigenlijk ben ik ook bang dat ik wel en niet zwanger ben ik weet het ook niet maar jah :(

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, je kunt zwanger zijn. Zeker omdat je een paar keer seks hebt gehad. Meestal heb je je eisprong rond de 2 weken voor je ongesteld wordt, maar het zou kunnen dat je een latere eisprong gehad hebt.
    Over een dag of 2 zou ik een test doen als ik jou was! Succes en ik hoop dat de uitslag van de test is wat jij graag hoopt ;)

3. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hey Pinar,

Zoals Marb al zegt heb je ongeveer 2 weken voordat je ongesteld wordt je eisprong en kan het zijn dat die nu later is geweest.
    Hoe is je cyclus normaal, regelmatig?

En het is vandaag pas de 19e he, het kan nu ook wat langer duren omdat je je misschien zorgen maakt.

Liefs Monique

4. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht

Bedankt voor je reactie ik ga tot woensdag w8ten en dan pas ga ik de test halen.

5. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht

Ik dank jouw ook..

Ik heb de ene keer een cyclus van 28 dagen de ander keer langer dan 30 dagen niet egt regelmatig dus.

mijn zus is zwanger maar daarvoor d8 ze dat ze ongesteld zou worden omdat ze zo'n gevoel had.

Ik heb een kleintje beetje pijn onmerkelijk zelfs normaal voelde ik altijd en was ook altijd zeker dat ik ongesteld zou worden nu voel ik nix
    en heb pijn aan me borsten :rolleyes: :(

6. Niet meer actief

pinar gebruik je anticonceptie?

7. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Nee ik gebruik sinds juli geen anti meer...

Deel Deze Pagina