Hoi, ik ben 20ste ongesteld geweest 3 dagen. Volgens mij de 18de nog sex gehad. Nu 8 dagen na nod heb ik bij het afvegen licht roze afscheiding. Kan het zo zijn dat ik nu een innesteling heb. En dan een late eisprong heb gehad deze maand? Groetjes natasja
Als je op de 20e ongesteld bent geweest, zou je nu op cyclusdag 8 zitten. Zo vroeg heb je nog geen eisprong, een innesteling kan dus helemaal niet. De innesteling is 7-10 dagen na je eisprong, dus in de tweede helft van je cyclus.
Ja dat weet ik. Maar er bestaan ook late en vroege eisprong vandaar mijn vraag of het mogelijk is dat ik laat mijn eisprong heb gehad.. en dan nu mijn innesteling zou hebben? Wat kan anders de roze afscheiding zijn.. echt licht roze. Geen beginnende ongi iig . Vandaag heb k helemaal niets
Je bent ongesteld geweest, dan kan je nu geen late eisprong hebben hé. Op dag 8 heb ik ook nog wel eens opnieuw een beetje bloedverlies. Ondanks dat mijn menstruatie bijvoorbeeld of dag 6-7 al gedaan was. Probeer niet TE ongeduldig te zijn en er teveel mee bezig te zijn. Maak het regelmatig gezellig deze maand en let misschien even op je cervixslijm.
Een vroege eisprong kan wel degelijk. Een cyclus of 3 terug kwam mijn eisprong op dag 7 al... Wellicht is het een ovulatiebloeding geweest, maar een innestelingsbloeding denk ik niet. Als je je ovulatie niet voelt, zou je misschien met ovulatietesten of temperaturen kunnen werken. Dan weet je in ieder geval zeker wanneer je je eisprong hebt.
Weet je zeker dat de 20 ste je ongesteldheid was? mijn zusje heeft namelijk hetzelfde gehad bij haar eerste kindje. Dacht ook ongesteld te zijn geweest bloedde weer opnieuw toch echo laten maken bleek ze 12 weken zwanger te zijn. Nu is ze weer zwanger opnieuw bloedverlies. Gister echo gehad en 6 weken zwanger met een kloppend hartje. Al een test gedaan?
Ik heb de week voor mijn nod en na mijn nod testen gedaan waren allen negatief. Dus ik weet het niet Vond mijn menstruatie wel vrij kort en zonder stolsels wat ik normaal wel heb. Maar als de testen negatief blijven ga ik gewoon uit van een menstruatie. Ik heb ik oktober een miskraam gehad met 9 weken ik was onverwachts ineens zwanger. Ik ben altijd de 20ste ongesteld en om 4 oktober testen ik met clearblue digi positief en stond er 3-4 weken zwanger. Ik vond het toen al vreemd want dat zou betekenen dat ik rond mijn menstruatie een innesteling gehad zou moeten hebben. Bij mijn eerste heeft het heet 10 maanden geduurd voordat het raak was. 9 maanden lang goed berekend wanneer ik mijn ei zou moeten hebbem en de laatste maand hebben we het erbij neer gelegt en toen was het raak. Bij onze 2de hadden we zo iets van als het er van komt dan komt het en dat heeft 3 jaar geduurd voordat ik uiteindelijk zwanger raakte. Ik ben er daarom wel een beetje van overtuigd dat mijn eisprong wellicht later of vroeger is dan de normale eisprong. Dus daarom mijn twijvels ook. En omdat die roze afscheiding mij gister ineens zo opviel vond ik zo vreemd. Smiddags herinner ik me dat ik heel even een kramp in mijn buik had. En zoals vanmorgen flinke steek in mijn lies. We wachten het af.. over een week maar even een test er tegen aan gooien
Ik heb een kruidvat test gedaan.. en zag toch echt heeeeel super licht streepje.. moeilijk op de foto te krijgen maar ik hoop dat jullie toch iets zien.. vandaag ook weer beetje licht roze zalm rozige afscheiding gehad. Heb geen infectie want dat zou ik meteen herkennen.
Je zou inderdaad zeggen een innestelings bloeding. Ik ben bij mijn eerste kind zwanger geworden met twee eisprong en in een cycles. over twee dagen weer testen.
Dan zou je menstruatie een innestelingsbloeding moeten zijn geweest. Aangezien je nu op cyclusdag 9 zit, lijkt het mij dat je dan al ruim over tijd moet zijn. En dan zou je zwangerschapstest duidelijk positief moeten zijn. Dus ik denk dat je gewoon wat tussentijds bloedverlies gehad hebt en dat je aan het begin van je cyclus zit, voor je eisprong.
Tja,, je zit nu tegen je eisprong met een zwangerschapstest van KV te testen. Bij veel vrouwen hier blijkt de KV met een licht streepje op je eisprong te reageren. Denk gewoon dat je een ovulatiebloeding heb. Ik zou klussen als ik jou was. Zelfs een CB Digitaal kan op je eisprong reageren is hier gebleken. Mocht je desondanks nog steeds denken zwanger te zijn, dan even op HCG laten prikken bij de huisarts. Maar vooralsnog gok ik op een eisprong.
Wat is een ovulatiebloeding? https://www.gezondvgz.nl/%7B61816050-ab97-45ba-ba95-482156e7a219%7D Informatie over ovulatiebloeding.