Een jongensnaam hadden wij al, meisjesnaam vinden wij echt zoveel moeilijker, we twijfelen nu nog tussen drie namen. Help???
Ik heb op Juul gestemd. Keet doet mij persoonlijk niets en Sam vind ik wel leuk, maar niet zo leuk als Juul.
Ik vind Juul ook heel leuk en hip. Keet is ook leuk maar dan geschreven als Kate. Mijn hond heet Sam(mie) maar vind het wel een super naam
Kate vind ik mooi, Keet niet. Sam vind ik een jongensnaam - hoewel steeds vaker bij meisjes.. Dus dan blijft Juul over. Hoewel ik dat eigenlijk óók een jongensnaam vind en eerder voor Julia zou kiezen, afgekort tot Juul.
Keet! Ik weet van een kate dat zij keetie genoemd werd. Juul vinf ik niks en Sam vind ik voor een jongen.
Keet. Ik moest ook direct denken aan ee bouwkeet. Sam vindt ik meer jongen. Juul is ook niet echt mijn smaak, maar wel de mooiste er tussen
Keet, ik vindt het wel leuk zo geschreven. Is toch net anders (hou wel van aparte schrijfwijze en als je kindje dan ook lekker eigenwijs is past het helemaal)
Keet moet ik aan keetje tippel denken. Kate Vind ik wel leuk. Anders gaat mijn voorkeur uit naar Juul
Keet betekent hier huis. We goan noar de keet haha. Dus nee dat vind ik geen mooie naam. Sam vind ik erg stoer voor een meid!
Juul en Keet vindt echt 3x niks. Sam is ook niet mijn smaak, maar vind ik wel stoer voor een meisje. Heb dus Sam gestemd.