minmaal eten door zwangerschap, toch aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JennyKooij, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyKooij

JennyKooij Nieuw lid

11 mrt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje:
    Momenteel ben ik 9 weken zwanger en al een paar weken behoorlijk misselijk. Als gevolg hiervan kan ik bijna niets eten en eet ik voornamelijk fruit, beschuitjes en groentesmoothies over de dag verdeeld. Vervelend maar het is even niet anders.

Wat mij wel verbaast is dat ik gewoon geen gewicht verlies (ben zelfs aangekomen) terwijl ik normaliter altijd erg snel afval. Wel moet ik erbij zeggen dat mijn stoelgang bijna volledig op zijn gat ligt (incl. darmenbuik) maar desalniettemin..ik eet echt zo weinig...

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Hou ik misschien veel vocht vast?

2. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Herkenbaar.. Hier ook. En waardoor het komt? Zeg het maar..

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik snap het niet, maar hier net zo.

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Niet herkenbaar, ik at ook minimaal in het begin en ben afgevallen (zo'n 3 kg) Die zijn er tot ongeveer 20 weken ook niet bijgekomen. Moet er wel bij zeggen dat ik van mijn zoontje tot 20 weken ook slechts 1 kg was aangekomen en toen at ik wel normaal (was toen niet misselijk)
    Maar daarna begon ik wel heel hard te groeien en aan te komen.

5. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik ben tot tussen dat ik ontdekte dat ik zwanger was en het bezoek aan de verloskundige (2 weken) ook aangekomen terwijl ik veel minder at. Nu ben ik 8 weken zwanger en blijft mijn gewicht constant. Ben ik ook wel blij om, zeker nu ik merk dat mijn buik al gaat groeien. Waarschijnlijk mijn darmen die op zetten.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Volgens mij zit je lichaam dan in de reservestand, juist omdat je zo weinig binnenkrijgt.
    Dan slaat je lichaam alles op wat er binnenkomt. En, natuurlijk, groeit dat kleintje ook!
    Niet alleen dat kleintje, maar ook het vruchtwater, placenta etc. neemt toe.

7. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan ook dat je bv wat vocht vasthoudt, en als je last van verstopping hebt, kan dat ook best wat gewicht betekenen.

Deel Deze Pagina