Drie Dwaze Dagen Bijenkorf

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Als shopverslaafde stond ik vanochtend om 9 uur al in de Bijenkorf om de leukste dingetjes niet mis te lopen!😁

Ben helemaal blij met me spulletjes die ik gekocht heb!

Hebben jullie ook dingen gekocht? Of gaan jullie nog dingen kopen de aankomende 2 dagen? En zoja, wat gaan jullie halen? 😁

2. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou denk ik gillend gek worden...

Maar fijn dat je blij bent me je spullen! :D

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ben er nog nooit geweest, eerlijk gezegd. Ik ken het alleen van televisie....
    Als je die 'gekte' ziet lijkt het alsof alles voor niks weggaat, maar dat lijkt me sterk.
    Ik wacht wel tot de 'gewone' sale in de winkels begint. Die eindigt ook meestal met 70% korting. En dan is ikke ook weer blij;):)

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Heee, en het kan ook online hoor ik hier net iemand zeggen!
    Dan is dat toch veel handiger?!
    (of ben ik nou gek:$:p)

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Toen ik vanmorgen ruim 15000 mensen voor me in de digitale wachtrij had, dacht ik dat het gratis was?
    Ik wilde gewoon even kijken, ben überhaupt nergens naar op zoek, maar was nieuwsgierig.

Maareh, wat heb je gekocht? :)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb online geshopt! Bengh panterrokje voor m'n oudste en setje van Z8 newborn voor m'n baby'tje.
    Wat heb jij gekocht?

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zag niets leuks in de boekjes.. vooral veel dingen die ze al JAREN hebben..

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    toen ik vroeger op school zat.. ging ik altijd naar de dwaze dagen puur uit vermaak.. hysterische vrouwen panties uit elkaars handen rukkend omdat ze van een speciale ontwerper waren en nu voor de helft verkocht werden..

genieten vond ik dat :)

9. Amare

Amare Niet meer actief

Ik word alleen al gillend gek van die reclame

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Online doe ik echt niet meer! Zolang wachten..:$

Ooo die benghjurkjes en rokjes vond ik ook leuk! Jammer genoeg was maat 86 al weg :( en die z8 setjes waren ook echt super schattig!!! Maar om dat nou te gaan kopen als je nog niet eens zwanger bent.. :p

Hier heb ik de Essie nagellakken gekocht, oogschaduw van bourjois, lippenstiften van clinique, make up kwasten van Barbara hofmann, de complete krultang set van José eber ( zooooo blij mee!) en voor man, de winterjas van Tommy hilfiger en McGregor trui. Er stonden wel nog wat dingen op mijn lijst maar die waren al uitverkocht of vielen toch tegen! :) morgen wil ik sowieso de biotherm creme kopen en ga zometeen nog een keer de boekjes door kijken! :)

11. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    en wat heb je d'r nog voor betaald?

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik had een meevallertje qua geld en ben gisterenavond rond half 8 gegaan. Kind op bed, opa oppassen en even met m'n moeder. Die heeft zo'n kaart die ook nog korting geeft. Ik had laarsjes nodig en ben geslaagd. Dan zag ik nog een zeer mooie broek flink afgeprijsd. Skinny stretch (ik heb n kleine maat en die blijven vaak wel over) n paars hillfiger shirt en een mooi fuchsia truitje. Voor zoonlief (ik ging voor kleding voor hem), heb ik twee leuke broeken gekocht: een roodkleurig spijkerbroekje en een spijkerbroek, een shirt, twee boxers en een heel leuke capuchontrui van vingino, rood. Helemaal blij dus!

Overigens was het beschaafd druk. Gezellig zou ik zeggen. Niemand stond asociaal te graaien. Vorig jaar ook niet.

13. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik blijf er zo ver mogelijk vandaan met de dolle dwaze dagen, meestal ga ik wel even de rituals geurstokken halen of er moet echt een topaanbieding zijn. Nu met mijn grote buik zet ik geen stap in die winkel. Pas na de dwaze dagen weer. :D

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, ik ga me er niet aan wagen. Vind het echt geschift hoe druk het zowel online als in de winkel is! Ik heb iemand op FB die daar werkt en ze zag er ook echt tegenop.

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Is het nou echt zoveel goedkoper?Vind de bijenkorf vreselijk duur namelijk..

16. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik heb ooit tijdens de Drie Dwaze Dagen als uitzendkracht bij De Bijenkorf gewerkt. Wat een gekkenhuis. Stond op de kinderafdeling. Veel stonden als wilden te graaien, het was bijna onmogelijk om alles een beetje netjes te houden.
    Er werd ingekocht of alles maar een euro per stuk was.

En inderdaad, wat al eerder werd opgemerkt... veel dingen hebben ze al jaren en worden tijdens deze dagen weer uit het magazijn getrokken. Zie vaak toch wel weer dezefde aanbiedingen voorbij komen.
    Van mij hoeft het allemaal niet zo nodig...

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

dit idd.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bijenkorf is duur omdat ze veel dure merken verkopen :p Ze hebben tijdens de Dwaze dagen echt wel goede aanbiedingen...
    Zelf deze dagen niks gekocht en ook niet van plan, niks gezien wat ik leuk vind :)

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mee eens!

Het ligt er denk ik ook aan hoe laat je gaat.. In de ochtend zijn ze vast aan het graaien, aan het einde van zo'n dag denk ik niet meer! :D

Ga niet van alles de prijzen opnoemen, dan moet je maar even kijken op Bijenkorf.. Maar ik had inderdaad wel goede aanbiedingen..!

Bijvoorbeeld lippenstift van clinique was van 22 euro naar 10,50
    Bourjois oogschaduw van 14 euro naar 3 euro, trui van McGregor van 90 naar 60 etc... Vind dat toch wel heel wat! Duurste aankoop was de José eber krultang en die heb ik nu met 35 euro korting gekocht terwijl ik die echt nooit in de aanbieding zie! 😁

20. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zwarte leren handschoenen gekocht en een armband van ti sento. Lekker online...ik sta liever in een digitale wachtrij...kan ik tenminste ondertussen nog wat anders doen. De handschoen had ik van 60 euro voor 37,50 en de armband van 50 voor 19 euro.

Deel Deze Pagina