6 +4 zwanger en heel erge pijn stuit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dolce82, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en heb sinds 2 dagen heel erge pijn aan mijn stuit/staartbeen/heiligbeen (is niet goed te zeggen, maar toch alleszins in die regio). Ik vraag me nu af of dat met mijn zwangerschap te maken kan hebben. Kan dat haast niet geloven in zo'n pril stadium.

Heeft iemand hier dit ook, of gehad? Het is echt zo'n nijpende pijn die me echt wel belemmert in mijn bewegingen :x....

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Yep, bij mij was het bekkeninstabiliteit. Inderdaad begon het rond die periode.
    Maar kon wel goed de zwangerschap doorkomen hoor! Niet dat ik in een rolstoel belande ;)

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Had ik ook, komt van je bekken. Het is handig om zsm contact op te nemen met een echte bekkenfysio. Die heeft tips en oefingen voor je!

4. Tipseltje

Tipseltje Lid

9 mrt 2014
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had er ook last van! Ben nu ook bijna 7 weken. Het is bij mij op t moment weer wat minder. Had t gevoel dat het erger was de dagen na het sporten!

5. Anoliesje

Anoliesje Lid

6 feb 2014
    79
    0
    0
    Ik had het ook bij die termijn. Alleen straalde het bij mij uit naar mn bil. Dat bleek zwangerschapsischias. Ben 2 weken behandeld door osteopaat en fysio en ben er bijna vanaf! Kan dus volgens mij heel goed al met deze termijn. Succes!

6. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Ik heb idd in het verleden nog al wel last gehad van mijn bekken, maar nooit op die plaats, altijd ad voorkanten links en rechts.

Ik dacht echt dat bekkeninstabiliteit nu, zo vroeg, nog niet kon. Ikvga in elk geval in de loop vd voormiddag eens bellen naar mijn gynae. Kan hier echt niet mee blijven rondlopen en heb pas 31/03 een consultatie (1e echo).

7. AnElisa

AnElisa Actief lid

5 nov 2013
    198
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerker
    Utrecht
    Ik heb er rond die termijn ook enkele dagen last van gehad maar nu helemaal niet meer. Het is dus vanzelf weg getrokken. Wel hou ik het goed in de gaten en neem ik geregeld rust!

8. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Heb zojuist gebeld. Ze maakten er nie veel van, het kon wel van het "zetten vd banden" komen maar was toch nog vrij vroeg. Heb nu het advies gekregen te rusten en als het in het weekend weer erger wordt mag ik wel naar spoed.

Het is nu wat beter dan gisteren dus ik hoop dat het weggaat want dit is echt geen fijn gevoel! Ben ook 's ochtends en in vlagen door de dag wat misselijk, maar dat is niets in vergelijking met dit!

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb sinds een week of 2.5 lage rugpijn. Kan moeilijk lopen en liggen. Zitten op een rechte stoel is het beste.
    Volgens de fysio twee weken geleden kon het op deze termijn nog geen verweking zijn. En werd mij geadviseerd een week rustig aan te doen. Nu zijn we 2 weken verder en ga ik morgen voor het eerst naar de fysio voor behandeling.

Deel Deze Pagina