Laatste 5 weken aftellen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MyMiracle, 1 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    @yasminn Nog gefeliciteerd met je verjaardag dan! Pfff overtijd, ik gun t je van harte dat die kleine stiekem toch daarvoor nog komt. Hier weer veel misselijk, benauwd en slaapgebrek. Druktemaakster heeft t alleen nog steeds prima naar dr zin, maakt nog geen aanstalten tot verhuizing.

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Yasminn, nog gefeliciteerd.

Ik heb ook afgeteld tot de 40 weken, nu tel ik af tot de 42 weken. Was wel even een teleurstelling maarja is niet anders. Ik heb vannacht veel harde buiken gehad, pff weet me soms geen houding meer te geven met die buik. Vandaag weer maar eventjes eruit, wachten duurt anders zo lang.

3. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dankjewel meiden! Hopelijk betekenen die harde buiken iets. Ik durf niet meer echt weg te gaan want telkens als ik naar buiten ga krijg ik ineens steken en dan is t weer hup snel naar huis

4. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @vero: komt goed kan je overdag nog een beetje slaap pakken ?

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik ben naar intratuin geweest, kreeg paar harde buiken. En wat steken.. was niet prettig dus snap je wel Yasminn. Ben je nog slijm met bloed verloren?

6. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ciprilla, Ow leuk intratuin. Daarom blijf ik thuis loopt ook niet lekker. Nou was vanochtend al 6 uur wakker Pff. Uiteindelijk toch terug kunnen slapen. Toen naar wc en had weer best veel alsof je net ongesteld bent. Sindsdien heb ik het wel. Kan slijmprop zijn maar heb ook onrustig gevoel in me buik. En probeer te slapen lukt niet echt merk dat ik ongesteldheid krampen krijg steeds. Dus weet niet wat het gaat doen. In elk geval me lichaam is wel ergens mee bezig. Wat denken jullie ? Zal het een begin kunnen zijn

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Nou ik denk echt een begin. Even in de gaten houden vandaag. Anders morgen misschien je verloskundige bellen? Is het bruin of echt rood?

8. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ciprilla: Srry beetje onsmakelijk maar echt dat begin van ongesteld wel rood. Afwachten maar steken zijn niet regelmatig

9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Oke zou t wel in de gaten houden als t niet door gaat zetten even bellen voor de zekerheid.

10. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Heb het wel sinds vanochtend ene kant denk ik weeen moeten dan toch wel komen. Het is al 4 uur. Kleine meid houdt het spannend. Heb jij nog harde buiken ?

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Moet naar het ziekenhuis dan. Ze gaan toch zeggen kan slijmprop zijn. Als je meer bloeding weeen of vruchtwater verlies bellen en komen. Vandaar dat ik nog niet heb gebelt

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja zoveel bloed bij een slijmprop? Dan even afwachten, als je echt twijfelt kan je altijd nog richting ziekenhuis. Ik heb geen harde buiken meer gehad, wel krampjes. Maar denk niet dat het eraan zit te komen voor mij.

13. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Heb nu gedoucht en de krampen zijn afgenomen, dus denk hier ook niet

14. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Spannend Yasminn! Zag net je naam toevallig voorbij komen! :) Hopelijk gauw jullie prinsesje! Liefs! (Soeee)

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @schuurpapier: Ja, ze houdt het nog even spannend. Wat leuk! En gefeliciteerd zie dat je ook zwanger bent :).

16. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hier vanochtend van bed gekomen met rugpijn wat eerst toe nam, na een hele warme douche is het afgenomen en nu komt de rugpijn weer terug... Hoop ook dat het hier nu eens door gaat zetten... Morgen uitgerekend...

17. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Spannend Stefanie hopelijk zet het door

18. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    Inderdaad spannend, hopelijk voor jullie morgen meer succes of vannacht! Bij mijn vk lag de grens op een normale menstruatiegrens van wat t bleodverlies mocht zijn, als t meer was dan dat moest ik dr direct bellen. Hier is die kleine weer vollop aan t muiten. Snap niet waar ze de energie vandaan haalt, bij mij in elk geval niet! 😂 Overdag slapen is ook geen doen, moet nog steeds zittend slapen zodra ik ga liggen staat mn slokdarm in de brand van t maagzuur en slaat de benauwdheid extra toe. Wellicht als ik helemaal afgedraaid ben dat t wel gaat, vooralsnog draaien we dus op 2-3 uur slaap per dag. Eten is nu ook een raar patroon, wanneer dr voetjes onder mn maag weg zijn snel ff klein beetje eten. Gisteren wist ze t voor elkaar te krijgen om precies een trap te geven terwijl ik een slok drinken nam, dat werd dus dweilen. Kleine dondersteen, net dr ouders. Verder nog geen aanstalten tot verhuizing.

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Vero, dat is wel weinig slaap zeg. Ik hoop dat je dalijk wel genoeg uitgerust bent voor de bevalling!

Ik zie weer erg op tegen de nacht.. ik ben benieuwd ik hoop gewoon een paar uurtjes achter elkaar te kunnen slapen.

20. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    @ciprilla ach dat wachten wordt wel een stuk simpeler als je zo gaar bent. Nu ineens om t kwartier flinke krampen dus even uit mn zombie modus gekropen en argwanend de klok in de gaten houden. Kan geloof ik nog wel een tijd duren voordat dat bij om de 5 minuten komt als t al geen voorweeën zijn.

Deel Deze Pagina