Laatste 7-8 weken aftellen, eind sept!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamavanK, 3 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 34 weken had ik ook nog niets af. Ons babykamertje gaat op zijn vroegst zondag af komen (behalve de glasplaat in de deur, die moeten we nog bestellen). Ook al wordt bewegen steeds ongemakkelijker, ik hoop dat baby nog even blijft zitten.

2. Ook ik ben aan het aftellen! Bah wat duurt het nog lang zeg! Uitgerekende datum 19 september! Ik moet helaas nog tot 23 augustus werken maar ben sinds gister echt niet lekker meer. Heb vandaag op het werk ook gewoon niks gedaan omdat ik me gewoon zo suf voelde!
    Slapen is 1 groot drama, ik heb ook nog een zoon van 4 die om de haverklap wakker word dus moet ik er niet voor mezelf uit is het wel voor hem.
    Bij ons is alles helemaal klaar, moet alleen nog babywasjes doen en de lamp in het kamertje maken.
    Ze ligt bij ons nog steeds in stuit, donderdag moeten we terug komen en ooooooh wat hoop ik dat ze me doorsturen naar de gynaecoloog voor een afspraak voor keizersnee met 38 weken ofzo! ;)

3. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hier nog eentje die zo'n pijn heeft.. Weet me geen raad. Heb je dat ook dat alles kraakt wanneer je je omdraait? Zeer pijnlijk!!

Hier trouwens een baby die me geen moment met rust laat. Echt heel die buik gaat heel de dag heen en weer. Voetjes, kontje, handje.. Wat het allemaal is dat uitsteekt weet ik niet, maar pijnlijk is het wel!

Wij hebben deze week de geboortekaartjes uitgezocht.. Ik ken mezelf en weet dat ik dat anders niet meer ga doen hihih! Verder moet ik nog genoeg doen voordat beebje in haar kamertje kan slapen.. Maar het gaat gewoon niet! Heb nog een peutertje van 2,5 rondlopen die de nodige aandacht eist, dus af en toe eens iets doen. Maargoed, we hebben nog even!

Hoe voelen jullie je verder?

4. will39

will39 Lid

3 jan 2011
    90
    0
    6
    Wat een rust hier op het forum... zo ondertussen zijn de weken al weer voorbij gevlogen.. hier nog maar 5 weekjes te gaan (7 op z'n max ;))... !!

Maar hoe gaat het verder met jullie? Allemaal nog een beetje vol te houden.. ook met het wat warmere weer van de afgelopen dagen, hier was het aangenaam warm namelijk... misschien bij jullie niet..:( Dat zou heel goed kunnen!!

Hier allemaal eigenlijk nog goed te doen. Geniet nog steeds heerlijk van m'n verlof en ben lekker in huis aan de gang... poetsen hier, herindelen daar... HEERLIJK..!!
    En klachten.. valt allemaal reuze mee.. beetje indalings/voorween. Woensdag weer naar de VK. Dan gaan we ook de bevalling bespreken. Ben benieuwd hoe het zal gaan en of de kleine al aan het indalen in geslagen ;)....

Groetjes

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Denk dat ik hier ook maar eens gezellig ga mee praten:p

Voor mij nog 6 weekjes te gaan. Het is natuurlijk maar een schatting he hihi:) Kan langer duren, maar dat hopen we natuurlijk niet..!!!

Hier al aardig wat menstruatiekrampen af en toe en harde buiken.. Dus denk dat het voorweeën zijn. De kleine was zo goed als volledig ingedaald zei de VK, dus denk nog niet helemaal.
    Kleine is nog wel actief.. af en toe best pijnlijk trouwens..!!!

Van het weekend het bed op klossen gezet.. Ik vind het wel lekker moet ik zeggen, het in en uit bed gaan valt me erg mee.. Ik had verwacht er een trampoline bij nodig te hebben haha

6. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Ik praat ook even mee, morgen 37 weken dus het schiet al op.

Gisteravond veel last gehad van pijnlijke steken in mijn onderbuik, vanochtend was dit gelukkig weer over. Heb wel vreselijk slecht geslapen, om half 4 al wakker normaal niets voor mij, maar de kleine was enorm druk.

Verder niet zo heel veel last van het weer, zolang ik maar binnen blijf ;). Morgen nog even een ondersteek en bedzeil halen en de vluchttas verder inpakken.

Zijn jullie van plan om thuis te gaan bevallen of in het ziekenhuis?

@Friesland90 Bed hebben wij vandaag ook op klossen gezet, ik vind het wel erg hoog, hoop ten zeerste dat ik er niet uit val 's nachts :p

7. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hey allemaal!

Zal vanavond eens reageren.. Moet zo eerst weer naar het ziekenhuis! Tot straks!

Xx

8. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames

ik ben 21 september uitgerekend inderdaad spannnend allemaal! en erg gezellig om zo met elkaar te kletsen ;) het lijkt allemaal nog zo lang te duren :( vooral als ik mn kindje zo voel trappelen in mijn buik heb ik erg veel zin om hem lekker vast te houden en te knuffelen! ;) hebben jullie dat ook?

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hoi,

ik ben 29 september uitgerekend.. Dus we zijn vlak na elkaar...
    Dat gevoel ik heel goed. Het verlangen om je kleintje lekker tegen je aan te houden en te knuffelen wordt ook steeds groter.. hihi ik kijk er ontzettend naar uit..!!! Als ik 37 weken ben ga ik meteen van alles proberen zoals ananas eten, frambozenblad thee etc.. Heb er nu al zin in.. Nog 3 weekjes.

Bang om uit bed te vallen ben ik inderdaad ook wel hahaha

10. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hey!

Daar ben ik weer. Zat net via mijn telefoon op ZP, dat reageert ook een beetje lastig ;)

Net naar het ziekenhuis geweest voor mijn laatste prik van vandaag. Ik prikte laatst een 8.1 voor suiker, beetje aan de hoge kant. Dus vandaag voor een lunchcurve. Waardes waren volgens mij prima, dus misschien gewoon een uitschieter.

Ik ben echt blij als het voorbij is hoor! Alles doet zeer, kan vrij weinig meer. Heb nog een dochter van bijna 2,5.. Zij is op het moment best veeleisend, dus dat eist zijn tol!
    Verder ook bloedarmoede, dus moe moe moe.. Grrr! Was het maar september :)

Van de week had ik "oefenweeen". Precies om de 5 minuten en het begon wel erg veel op weeen te lijken. Na 2 uur stopte het gelukkig, daarna wel kunnen slapen. Hebben jullie dit ook??

Xx

11. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Ik ben vandaag 35 weken. Nog 4 dagen werken en dan eindelijk met verlof. Begint nu wel zwaar te worden. Hou heel veel vocht vast, voel me net een olifant en nu het weer wat warmer wordt merk ik ook dat ik slechter slaap. Tot nu toe had ik eigenlijk geen klachten maar merk wel dat de laatste loodjes nu toch zwaar worden. In huis is alles gelukkig bijna af. Alleen de babywas moet ik nog doen maar daar begin ik aan zodra ik met verlof ben.

Deel Deze Pagina