Laatste 7 weken afteltopic (maart)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sanne2011, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    wat spannend mamaze!
    en wat leuk dat je dit nieuws met ons deelt :)

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Gefeliciteerd Wendy!

Spannend mamaze, succes

@hier. Vanacht een nachtmerrie gehad, zat op de wc te plassen, kwamen echt liters uit. Stond ik op bleek het bloed te zijn.. Snel naar het ziekenhuis bleek ik al 8cm ontsluiting te hebben. Besloten te bevallen, ging mijn man niet mee want ons kind ging toch dood? Vervolgens lag mijn moeder ineens in het bed en kwam het hoofdje eruit(bij mijn moeder). Gelukkig was het een nachtmerrie.... Durf heel de dag al niet naar de wc:)

3. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohwww mamaze spannenddddd super leuk!!
    Succes!! Enuh...girlpower!!! Je kan het joh!!

4. Allesofniets

Ben benieuwd hoe het is gelopen mamaze, hopelijk heb je een keertje tijd om met ons te delen, en vooral ook willen delen hihi.

5. ananas83

ananas83 Actief lid

13 jun 2011
    197
    0
    0
    Spannend mamaze! :)

Zelf heb ik al even niet gereageerd, had een drukke week toen m'n verlof 2 wk geleden eindelijk was begonnen!
    En nu ben ik afgelopen woensdag met 37.1 wk plotseling bevallen. Dus weer druk :)

Bevalling was heel mooi en heel snel!
    Om 5.00 verloor ik een klein beetje vruchtwater, hier twijfelde ik wel over. Was immers pas 37 wk. De eerste kwam met 40.2..
    Om 6.00 klein beetje kramp in m'n buik. Om 7.00 weeën. Meteen om de 2 minuten. 7.18 VK gebeld. Toen ik op had gehangen kreeg ik een weeënstorm met persweeen. (Was bang dat ik zonder VK moest bevallen :-s) ik ben zelfs nog op de badkamer vloer gaan liggen en heb tegen m'n man geroepen dat ze NU geboren ging worden!
    7.50 arriveerde VK en had ik al volledige ontsluiting en om 8.03 is onze prachtige dochter geboren!
    Ik heb die hele dag een heel raar onwerkelijk gevoel gehad, kon gewoon niet geloven dat ik ineens bevallen was. Was het zwanger zijn ook nog niet zat, vond het zo raar om een "lege" buik te hebben!

Voor alle wachtenden: alvast veel succes met de bevalling en probeer nog even te genieten van het zwanger zijn!! :)

6. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ananas dat is dan ook heeel snel gegaan. Jeetje!!
    Nu maa genieten dan en even de tijd nemen om alles te laten bezinken.
    Gefeliciteerd met jullie meisje!!

Enuh...ik weet niet maar het lijkt wel besmettelijk in de groep hahaha....iedereen is vrij vroeg aan het bevallen....dat kan nog wat worden hahaha.

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Dat lijkt mij ook wel wat hihi...

8. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Hoi meiden,

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje ananas83!! Wat is het snel gegaan zeg!! Geniet ervan:)

Ook hier inmiddels bevallen. Vannacht om 01:44 is onze zoon, in bad, geboren.
    Om 16:00 gebroken vliezen, vrijwel daarna meteen begin van de weeën. Ze kwamen de hele avond vrij snel achter elkaar, maar niet met regelmaat of heel sterk.
    Uiteindelijk gestopt met bijhouden en gewoon op gevoel afgegaan. Om 00:30 kwam de vk. Toen zo een 4 á 5 cm ontsluiting, mocht in bad. Zo een uurtje later had ik het gevoel bijna te moeten persen, maar ik zat nog steeds op zo een 5 cm.
    Vrijwel direct daarna had ik echt het gevoel niet meer te kunnen en ik had veel persdrang. 10 min. nadat de vk zei dat het nog steeds 5 cm was, zag ze het hoofdje al!! Dus binnen 10 min. (maar 2 of 3 weeën) van 5 naar 10 cm gegaan:$ 2 persweeen later is hij geboren. Vriend heeft hem aangepakt in het water:)

Alles gaat goed. Borstvoeding nog wat oefenen met aanleggen, maar hij drinkt wel goed.
    Grote zus heeft inmiddels kennisgemaakt met haar broertje en onwijs trots:D

9. Allesofniets

Ik hoop het ;):)

Gefeliciteerd ananas en mamaze!
    Geniet ervan

10. Growing

Growing Lid

28 sep 2013
    87
    0
    0
    Nou, als het besmettelijk is dan meldt ik me oom maar aan!
    Ben nu bijna 37 weken en er klaar voor dus kleine meid mag hier ook haar intrede maken *HUP, gelijk een harde buik!* ... die gaat goed !

11. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Proficiat allebei! :D wat een vlotte bevallingen!

Ik zal morgen maar eerst eens gaan horen of meneer nog in stuit ligt of niet...;)

12. ananas83

ananas83 Actief lid

13 jun 2011
    197
    0
    0
    Gefeliciteerd mamaze! Ook snel ineens zeg! Fijn dat alles goed gaat!
    En het lijkt inderdaad wel besmettelijk hier!
    Ben benieuwd wanneer de rest van de babies zich laten zien!

13. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Gefeliciteerd MamaZE en Ananas wat snel gegaan bij beide!!! Weet niet of ik veel bereik heb in t ziekenhuis morgen maar hou jullie op de hoogte. Ik denk zelf dat t dinsdag avond word (morgen baarmoedermond oorbereiden, dinsdag pas weeën maar wie weet ;) )

14. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Gefeliciteerd Wendy, Mamaze en Ananas!!! Wat fijn om jullie kleintjes nu lekker in de armen te kunnen hebben.:) Vlotte bevallingen ook!

@ Frietje; spannend, en heel veel success morgenochtend!

Doordat ML het huis babyproof aan het maken is, 2 dagen geen internet gehad:(. Dus moest aardig wat pagina´s bijlezen hier...
    ML heeft namelijk opeens besloten dat al die wifi-straling niet goed is en heeft daarvoor een server gemaakt en bekabeling getrokken door het hele huis.

Verder alles nog rustig hier. Hoewel het voor mij de eerste is, ben ik nog helemaal niet zenuwachtig en heb ik het gevoel dat het nog wel een paar weken gaat duren hier...

15. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Gefeliciteerd alle 3!!

16. ananas83

ananas83 Actief lid

13 jun 2011
    197
    0
    0
    Bedankt voor alle felicitaties!

Frietje succes morgen! En dit is het forum van de snelle bevallingen dus wie weet heb jij je kleintje ook morgen al in je armen! ;)

17. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dat het zo goed gegaan is mamaze!! Gefeliciteerd met jullie zoon!

Leuk al die baby's! !

Frietje succes morgen. We zullen aan je denken.

Na week 37 mag het van mij ook wel haha dus zeker nog twee weken blijven zitten hier hoor. Hahaha
    Al begin ik het wel zat te worden...het zwanger zijn niet maar alle ellende eromheen. Niet slapen..dus dood op zijn. Dat rotte maagzuur...waar niks meer tegen helpt en ik wordt er soms gewoon onpasselijk van en knetter misselijk.
    Maar goed als dat nou is minder zou zijn mag ze.lekker blijven zitten tot 4 april hahaha...klein weekje over tijd vind ik dan niet erg. Maar goed we gaan het afwachten. :)

18. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Gefeliciteerd dames wat is het snel gegaan bij jullie.
    Ik wil.nu ookkk

19. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    de baby-kamer is nu klaar, de vluchttas is ingepakt, kortom; ik ben er klaar voor.

Kom maar op!

20. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Even tijdje niet gereageerd en zie dat er al enkele zijn bevallen!
    Gefeliciteerd!!
    Fijn dat alles goed is gegaan.

Hier nog geen enkel teken, hoeft natuurlijk ook nog niet. Maar tussen 37-38 wkn mag het van mij wel:D

Deel Deze Pagina