@frummelk dan heeft de kleine wel een flinke spurt gemaakt! Wat noemt de gyn gigantisch? Hopelijk valt het mee en mag je nog steeds natuurlijk bevallen! @cc93: heel veel succes!!!
Bedankt! Ctg was goed, nu wachten op de weeën. Voel al wal wat maar ben nog in staat om op internet te komen dus valt nog mee De termijn waar ik nu zit is voor een tweeling zelfs iets boven gemiddeld. Met 38 wkn wordt er sowieso al actie ondernomen. Gelukkig maar bij mijn eerste dochter heb ik rondgelopen tot ruim 41 wkn,
@cc93 succes, spannend! Ik zit in de wachtkamer voor reguliere controle bij de gyn.... al een uur! Grrr
Cc93 spannend....succes!!! Ik ben even stil geweest...sorry druk ctg's en alles. Hoop donderdag meet te weten over wat er allemaal gaat gebeuren. Ik lees mee maar ben wat stiller / drukker.
Ik hoop t ook haha maar lijkt er niet op. Geen gerommel hier. Enkel wat pijnlijke steken en drukkend gevoel.
Gisteravond rond 23.00 bevallen van twee prachtige dochters Jolie en Esmee! Uiteindelijk een heuse stortbevalling, maar alles goed gegaan. Esmee wordt momenteel wel onderzocht op de intensive care dus helaas nog niet bij ons maar eerste berichten zijn positief
Cc93 en partner van harte met jullie dames!! Hopelijk zijn ze beide snel bij je.. waarop wordt ze onderzocht??
Gefeliciteerd cc93. Hopen dat ze beide snel bij elkaar zijn en bij jullie. Nu genieten van de meiden!!
Gefeliciteerd dames ! Geniet lekker van je kraamtijd. Vandaag alweer 38 weken..morgen ben ik jarig hoop dat ze dan komt.maar verwacht t niet haha. Heb nog nergens last van en ik loop nog heel veel.
gefeliciteerd CC! @de rugpijnen worden alleen maar erger.. 24/7 helse pijn.. Verder voel ik me heel de dag "ziek'. Vanaf week 37 wordt ik getoucheerd. Steeds even gluren hoe het met mijn baarmoeder mond gaat. ( wegens stortbevallingen in de familielijn) Dit maakt me extra bang. Nog uiterlijk 4 weken en ons mannetje is er! Hoe is het bij jullie?
hier alles goed voel me nog best fit alleen vandaag 30 a 45 min op een keukentrap gestaan om de ruiten boven de deuren op de overloop te schilderen en dat voel ik nu erg goed in mijn bekken helaas moet het nog een keer en kan mijn man niet schilderen dat wordt morgen of zondag en deze week nog even de ramen lappen beneden en meer ga ik niet doen ja kleine dingen ... zoals spul uitkoken vd kolf of een keer afstoffen of de stofzuiger erdoor halen maar ben nu bijna 37 weken dus vind dat ik hoogzwanger ben
haha ja he best hoogzwanger van een ander zeg ik het wel maar voel me niet zo naja alles is wel groots ... stukje wandelen lukt wel en thuis ook wel huishoudelijke taken als ik het maar doseer en dweilen absoluut niet dat is echt funest voor mn bekken helaas maar boodschappen doen we wekelijks samen met zl een stukje wandelen keuken afnemen etc dat wil allemaal nog prima gelukkig
Fijn hoor! Vind het maar niets zo hulpbehoevend te zijn.. Heb vandaag de keuken kastjes afgedaan. (11.00 u) een nu nog last van.... Ik kan 1 huishoudelijke taak per dag. En dat vreet, gelukkig helpt manlief wel mee.. Maar alles wat hij doet is toch nooit goed(voor mij dan) Verder word ik schijt ziek van mijn omgeving. die alles beter weten hoe ik me voel, moet voelen.. Wat zal ik blij zijn als ik bevallen ben! pff
allesofniets wat vermoeiend zeg van je omgeving! fijn dat ml zo begripvol is hier soms het idee dat ml denkt dat ik nog makkelijk meer kan terwijl sommige me al voor gek verklaren wat ik nog doe heb hem dat ook even duidelijk gemaakt vandaag dat ik deze week nog wat grote dingen doe en vanaf vlg week alleen wat normale hh taken
en ja als de baby er is zal iedereen het beter weten maar jij bent de mama en kent je kindje het beste samen met je man natuurlijk nu ook nog hormonaal dus miss zijn dingen anders bedoeld als ze overkomen? heb dat zelf er bij sm voor tijdens de eerste zw schap ik kon niks van dr hebben haha terwijl ze het alleen goed bedoelde