haha Nancy dat heb ik precies zo! heb al heel lang 38+5 in mn hoofd en dat is as woensdag maar hoe dichterbij we komen hoe meer ik denk dat het nog wel even gaat duren balen zeg essie ... de vk al gesproken? ben beniewd ..
Net terug van de dokter, gewoon wekelijkse controle urine en bloeddruk en dergelijke. Vertelde hem dat ik sinds zaterdag heel wat minder leven voelde. Ik voel hem nog wel maar heel zachtjes, ben bvb sinds 5u wakker en nu 7u later heb ik hem 2 keer wat voelen schuiven. Normaal hobbelt mijn buik de hele dag op en neer! Dus hij raadde aan om voor de zekerheid even aan de monitor te gaan, ook al was hartslag baby ok bij hem. Dus vanmiddag 14.30 monitor en de gyn wou me daarna ook nog even zien. Ben benieuwd... Ben er wel gerust in dat het oke is maar anderzijds ben je toch ook wat ongerust...
artamesia hopelijk is alles goed. wel eerder ad bel trekken hoor bij minder leven voelen beter een keer teveel ala te weinig wel altijd een ctg dan na zoveel weken maar goed .... dat hebben we er wel voor over toch
Ik dacht dat het zo rond de bevalling, je baby altijd veel rustiger is? Ik voel hem nu nog maar 5% van hoe hij normaal te keer ging. Vind het stiekem heerlijk! Normaal minimaal 15 uur per dag als het niet meer is! Nu nog 4x per dag 5 min.
geen idee allesofniets je moet hem net als altijd blijven voelen zodra dit afwijkt moet je bellen zeiden ze mij in elk geval wel als het veel verschild met normaal
Joepie ze deden helemaal niet moeilijk. Morgen word ik gestript tijdens de controle als ik tenminste 1 cm ontsluiting heb. Vind t wel spannend want dan kan ik morgen of overmorgen al bevallen..maargoed dat wil ik.ook heeeel graag
jaaah spannend Essie! gek idee hè als het ineens zo dichtbij is! goed zo Allesofniets idd even bellen ze nemen het erg serieus en terecht natuurlijk laat je even weten wat ze zeiden?
Hier ben ik weer. Eerst snel een echo gehad gyn had niemand zitten en moest daarna weg voor keizersnede. Zij zag de baby bewegen op het beeld maar ik voelde dit niet. Bloedstroom navelstreng ok, vruchtwater ok. Moest een blikje cola gaan kopen en dan aan ctg. Hartslag baby was ok, tussen 110 en 150. Voelde na de cola ook weer het vertrouwde gefriemel in de buik dus gelukkig naar huis zonder verder gevolg. Heb vrijdag met 39.5w sowieso weer controle die stond al gepland Ze was gelukkig erg lief en geruststellend, en vond het helemaal niet vervelend dat ik langs was geweest maar in mijn hoofd is dat dan vervelend omdat alles eigenlijk ok was maar voel me nu veel beter als deze ochtend dus toch geruststellend geweest. Zijn maar vast cola gaan kopen moest het een van de volgende dagen terug zo zijn, dan kan ik dat eerst even proberen. Ze zei dat je je kindje elke dag goed moet voelen bewegen. Zeker bij een beweeglijk kindje dat plots veel rustiger is raadt ze aan om te bellen...
@Essie: leuk dat ze het gaan proberen als je ontsluiting hebt! Ik duim! Vrijdag dan ook mijn stoute schoenen maar eens aantrekken en het vragen.
artamesia goed dat je gegaan bent! het is hun werk he .. je er niet naar onder voelen gelukkig was alles goed en reageerde de baby goed op de cola en idd wat zij zeggen zegt mijn vk en op het zh ook het ia erg belangrijk zeker mer dit termijn om de baby elke dag goed te voelen zeker als je gewent bent een drukke baby te hebben en als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor!
Artamesia ik had afgelopen donderdag ook minder leven gevoeld en ook 2 keer aan ctg gelukkig was t wel goed. Maar tis inderdaad beter om even te bellen dan ben je zelf ook gerustgesteld. Maar nuuu echt een megadruk kind in mn buik alsof ze eruit wil en dat zorgt voor harde buiken..dus helemaal vervelend gevoel in me buik heel raar. Ja ben wel blij dat ze morgen gaan strippen maar.nu nog hopen dat ik een cm ontsluiting heb anders kunnen ze toch niets doen.
Jaa zeker ik heb vandaag mn tas nog even gecheckt en evht raar maar ik.ben veel meer ontspannen nu. Hoe is et met jou eigenlijk voel je al iets..
essie hier gaat het goed hoor vanmorgen wat teveel gedaan dus een pijnlijk bekken vandaag maar verder voel ik me erg goed gelukkig geen gerommel nog maar vraag me wel bij elk pijntje af of het gaat beginnen haha stom he dat had ik bij zl helemaal niet en een beurs schaambot maar dat komt van het indalen denk ik
Dat bij elk pijntje denken'zou het of zou het niet' herken ik helemaal Fijn dat jullie je ook nog ok voelen!
essie toen ging ik snachts naar de wc en braken mijn bliezen bij het opstaan uit bed erna direct weeën om de 6 minuten na 45 min ml wakker gemaakt en het zh gebeld want ik zou worden ingeleid mn moeder gebeld om te rijden (ml geen rijbewijs) en hij heeft de honden uitgelaten ondertussen heb ik rustig gedoucht en nog wat gegeten eenmaal op t zh rond 6 uur een ruggeprik gehad en om 10.45 volledge ontsluiting 45 min pers weeën gehad maar ze eerst moeten tegenhouden omdat het te snel ging voor zl uiteindelijk is hij om 11.33 geboren ♡
Vk gebeld en moest gelijk komen.. ondertussen lig ik aan de ctg. tot nu toe zier het er goed uit...althans ik hoor zn hartje kloppen.