Artmesia en Allesofniets, fijn dat jullie gelijk konden komen en gehoord worden! Toch een geruststelling on te weten dat het hartje goed klopt. Sanne, spannend meid! En hopelijk kan essie morgen gestript worden. Ik heb vandaag een uberrelaxte dag gehad. Dochter op de creche dus lekker in huis aangerommeld en op de bank gehangen en gelezen. Donderdag weer naar de gyn, benieuwd of de beeb nu eigenlijk is ingedaald of niet. Vorige controle is dan ook al weer 2,5 week geleden. Vind ik best lang voor deze termijn, wat vinden jullie? Baal eigenlijk ook behoorlijk dat ik nu bij de gyn loop ipv mn eigen vertrouwde vk. Ben nu 2 x bij gyn geweest maar heb helemaal niet het idee dat hij nu zoveel meer controleert dan mn vk. Kan me er echt een beetje aan storen maargoed. Heb op 1 of andere manier veel vertrouwen in mn lijf en deze baby, dat geeft me wel rust.
nancy dat lijkt me inderdaad vrij lang hier vanaf 36 weken elke week controle bij de vk gek , ik dacht juist bij de gyn dat je caker controle hebt dan bij de vk? harde buiken zijn weer weg steken lijken ook minder afwachten dus weer
Het blijft komen en gaan he, die symptomen. Lastig inschatten wanneer iets nou een beetje doorzet Ik had ook meer van de gyn verwacht. Ben overgedragen omdat mijn eerste bevalling uiteindelijk een spoedkeizersnee is geworden. Nu willen ze het litteken op mijn baarmoeder goed in de gaten houden en dat kan de vk zelf niet. Maar heb eerlijk gezegd geen idee wat de gyn daar tot nu toe voor gedaan heeft :-s. Donderdag toch maar mn ergernissen bespreken...
Ik loop sowieso bij gyn (BE), had volgende controles: 8,12,20,30,36,38,40 weken. Op 37 en 39 naar de huisarts voor urine en bloeddruk enzo. Weet niet of dat fel verechilt met NL?
hier bij mijn vk is het gebruikelijk: 9 12 20 30 en dat is het 20 weken echo op het zh en 30 weken echo is de groei echo controles eerst om de 4 weken dan om de 3 weken, 2 weken en vanaf 36 weken elke week
Weer thuis.. De ctg was goed, echo was goed.. Dus hoe het komt dat ik hem niet voel?? Dat is een raadsel.. Morgen ochtend terug, ben benieuwd wat ze doen als ik hem niet voel, maar alles gewoon goed is met de kleine. Ik had een vrouw die nogal zenuwachtig was.. Ze maakte een paar zinnetjes, waar ik nu om kan lachen, maar op dat moment ook echt niet. Ze kwam binnen en zegt na zich voor gesteld te hebben. Dus je denkt hem minder te voelen? Ik zo nee ik voel hem niet daarom lig ik hier. (Als ik zenuwachtig ben reageer ik altijd extreem bot) en zo kwamen er meer misplaatste opmerkingen voorbij... Hopelijk kan ik slapen vanacht.. Wat is dit zenuwslopend zeg! Voor de rest veel succes! Sanne hopelijk zet het door!!
hier zet niks door hopelijk is alles morgen weer goed hier bij minder leven elke dag een ctg en de eerste keer ook een uitgebreide echo net zo lang tot ik hem weer goed voelde succes!
oh dat is toch behoorlijk snel.gegaan bij jou. geweldige bevalling hoop dat ik.ook zo een bevalling krijg. en hoe ver was je toen?
Gelukkig was alles.goed maak je niet teveel.zorgen ik heb ook.al.4 keer aan ctg gezeten en raar maar waar is ze dan ineens wel.druk en is alles.gewoon goed.
Jaa morgen uitgerekend maar ik weet niet wat ik kan verwachten hoop in ieder geval dat er gestript kan worden en dat ik morgen beval haha dan ben ik helemaaaal blij..
Ons beide dames zijn inmiddels thuis en het gaat goed met ze! Ik lees dat sommige van jullie minder leven voelen, is al gezegd maar gewoon elke keer opnieuw bellen! Desnoods iedere dag langskomen, dat zei mijn gyn ook tegen mij. Verder nog geen nieuwe bevalling zo te lezen
@essie28. Hoe laat heb je je afspraak bij de vk? Ik ben zo benieuwd! Ik ben ook morgen uitgerekend en ik ga morgen naar de vk. Ze ze mijn baarmoedermond gaan voelen dus als het kan vraag ik ook of ze me wil strippen. Ik zit nu al een week met voorweeen die natuurlijk niet regelmatig komen. Ik slaap heel slecht en ben er echt wel klaar mee. Krijg je trouwens een jongen of een meisje? Wij een jongen. Ik heb ook een dochter die nu al 10 jaar is. Dus ook voor haar heel erg bijzonder en leuk. ik kan niet wachten!
Ohh soo leukk op je ondertekening staat nog 2 dagen volgensmij klopt hij niet dan. ja ik zou het zeker even vragen hoor vooral als ze toch gaan voelen.. ik heb helaas geen voorweeen wel veeeel harde buiken en steken onderin. juist dat is bij mij ook grootste reden dat ik wil bevallen omdat ik zooo slecht slaap wordt er zo moe van. wij krijgen een meisje is mn eerste dus extra spannend. Superleuk dan heb je een meisje en jongen dat lijkt me gewoon perfect. hopen dat t bij jou ook doorzet! Oja ik heb 1 uur de afspraak
spannend dames ik duim voor jullie morgen! hier weer controle gehad alles was goed maandag weer een afspraak gepland afwachten of ik dat haal haha ik roep al heel lang 38+5 en dat is morgen maar ja ... je weet het maar nooit