aaaah nee essie wat balen zeg! knuffel! dan hoop je daar zo op en dan dit niet leuk! en nu? tot wanneer laten ze je doorlopen? hier tot 41 weken en dan naar de gyn
zeker balen maar goed nu heb ik.echt zoiets van t komt wel.. ik heb al wel afspraak staan voor dinsdag om.in te leiden als.t.niet zelf op gang komt.
Ow, balen Essie... Hopelijk komt het nog gewoon op gang. En anders heb je nog altijd die datum van volgende dinsdag, dzt je weet dat ze je gaan helpen! Misschien waren mijn cheerleadermoves niet cool genoeg... doorzetten, je kan het! Sanne, spannend dan! Ik heb sinds het begin 18 maart in gedachten... Vandaag dus. Bij nader inzien gaat het dat toch niet worden Ik had net een energie opstoot. Ik: stofzuigde hele huis, onder dweilen, overal stof af, grondige beurt van badkamer en toilet, stak een wasje in, afwas gedaan, vaatwasser leeggehaald en buitenkant van de ramen gelapt. Nu voetjes omhoog met restje macaroni van gisteren en een filmpje gehuurd.
Wat balen essie! Daar hoop je natuurlijk niet op En dat terwijl ze de vorige keer nog zei dat het niet lang meer ging duren. Ik las trouwens dat 90% van de vrouwen voor de 41ste week bevallen. Ik weet niet of het klopt, maar ik hou me daar maar aan vast. Oh en ja mijn banner of zo iets staat verkeerd. Het is dus morgen dat ik uitgerekend ben. Leuk dat je een meisje krijgt!!!
fijn essie dat je nu wel een datum hebt zul je zien begint het de nacht ervokr vanzelf artamesia klinkt als nesteldrang! lekker doen als je je goed voelt en miss js het een teken dat je snel bevallen gaat! maken jullie veel afspraken? hier gewoon voor deze weel afspraken gemaakt morgen de kapper en donderdag de kapper voor zl vrijdagochtend op kraam visite en eigenlijk een bruiloft van mijn neef ik wilde eerst wel gaan maar het is 40 min rijden en miss blijf ik net zo lief thuis. ml moet werken tot 20 dus zou sowieso niet meekunnen vind ik ook al minder gezellig en zaterdag een verjaardag maar daar twijfel ik ook nog over verder voel ik me prima beetje moe na vannacht maar goed het wordt straks niet veel beter
Ik maak beperkte afspraken, bij mensen thuis die ik vertrouw en 'veilig' genoeg bij voel mocht de bevalling spontaan beginnen. Verder elke dag naar het ziekenhuis. Maar meer ook niet ivm snelle bevallingen in de familielijn. Anders denk ik wel. Weer terug van het zh morgen weer terug en gaan ze kijken hoe nu verder, elke dag thuis ctg of inleiden.
wat veel zeg alelsofniets om elke dag naar het zh te moeten maar ja ... beter dat ze je goed id gaten houden woon je dichtbij het zh? hier 10 min rijden als het meezit 5 min en als het tegenzit 15 min ik kijk niet echt waar ik naartoe ga zie wel wanneer het gebeuren gaat miss wel net id super maar ja ... dan maar snel naar huis hoop voor je dat het niet tegen valt als de bevalling langer gaat duren dan verwacht
Goh, wij zijn zaterdag nog naar een evenement gereden in brussel (45min rijden). Heel stuk moeten wandelen voor parking enzo... Sommigen zullen het wat riskant vinden maarja, op max een uur konden we weer thuis zijn... Zo'n haast loopt het normaal niet Verder maak ik niet teveel afspraken. We gaan de familie pas iets laten weten als babyboy er is, dus ik wil niet dingen moeten afbellen omdat het begonnen is. Want als iemand het weet gaat het als een lopend vuurtje en het zou een echte nachtmerrie zijn moesten er al mensen aan de deur van het ziekenhuis staan als ik daar lig te persen... dus plan meestal de ochtend zelf/avond voordien. En enkel bij heel naaste familie/beste vriendinnen. Verder wat poetsen, kleine boodschappen en RELAXEN
Fijn zeg!! Essie wat ontzettend balen voor je. Probeer te blijven ontspannen, je hebt nu iig nog maar 1 week te gaan. Allesofniets, pittig hoor, elke dag naar zkh. Hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer. Ik spreek regelmatig wat af, maar heel ver weg ga ik niet. Schoonouders wonen op 2 uur rijden, dat trek ik bijvoorbeeld echt niet meer. Vorige bevalling ging op "normaal" tempo dus ik verwacht niet dat ik nu in ene met 4 uurtjes beval haha.
haha artamesia ik zie het al voor me ... een hele rij mensen voor de deur op de gang hier wilden we het ook geheim houden maar ja ik zou ingeleid worden dus beide opas en omas op de hoogte gesteld verder niemand en snachts begon het vanzelf ml heeft geen rijbewijs dus mijn moeder reed en sm hebben we ook verteld dat het begonnen was anders ook zo raar de ene wel en de andere niet mijn moeder heeft wel een paar keer gebeld naar het zh of ik al bevallen was maar ze geven echt geen informatie af had ik ook zeer zeker niet leuk gevonden om 11.33 bevallen en om 14 30 hebben we pas de opas en omas gebeld eerst even quality time met zn 3tjes nu ligt het eraan wanneer het begint of we mensen inseinen zl is 3x in 2 weken logeren dus wie weet begint het dan en anders hebben we buren die willen rijden en ouders die op zl gaan passen zl willen we eerst minimaal 15 min erbij hebben voor we opa's en oma's toelaten
Ik ben ook zoooo benieuwd naar de eerste ontmoeting tussen onze beide meisjes! Lijkt me erg speciaal. Heb eigenlijk nog niet nagedacht hoe we dat gaan doen want mijn ouders passen op en wil die ontmoeting wel echt met z'n 4en beleven... Nog maar even over nadenken. Sowieso lijken me die eerste momenten heel speciaal. Door de spoedkeizersnee en narcose met de eerste heb ik haar pas na anderhalf uur gezien omdat ik nog niet wakker was.
Helaas is het als het meezit een half uurtje rijden. Ik ben inderdaad wel blij dat ze er strak opzitten maar het maakt me ook weer onzeker.. Ik wilde snel bevallen, maar dit had ik niet gewild! Nu heb ik zoiets van liever nog 3 weken wachten, en alles was 'goed' Dan in deze onzekerheid. Ondertussen heb ik de kleine nog steeds niet gevoeld.. Al weet ik wel dat hij leeft, dat maakt het wel dragelijker. Wij willen het ook aan niemand laten weten, maar nu vind ik het wel lastig. Ik wil er natuurlijk over praten, maar ik ben dan z'n flapuit dat ik alles vertel.. Ook over het mogelijke inleiden.. Dus dan staan er inderdaad mensen in de rij bij het ziekenhuis. Daarom hebben we besloten het wel tegen mijn ouders te zeggen.. Niet tegen schoonvader, wilde mijn man niet. Oke prima zijn keuze. (Opa in spe toen zeer! Weinig interesse, maar loopt overal wel super trots te doen
ja hier ook Nancy sm voelde zich gepasseerd toen ik dat zei volgens mij maar boeien ... het is ons gezin en onze ontmoeting zo'n eerste keer kun je maar 1x beleven en dat wil ik echt eerst met zl erbij dat lijkt me zo bijzonder ♡♡♡
en je kunt ook vragen of je ouders en schoonouders op de gang wachten of beneden en dat ze mogen komen als ml ze ophaalt ...
essie herkenbaar dat de dagen lang duren je kijkt er erg naar uit en hoewel de weken eerst omvlogen lijken ze nu voorbij te kruipen
Jaa en dan al die mensen die vragen en en is het al zover? Dat maakt het wachten nog lastiger. mijn man is ook ongeduldig aan t worden..maar ja niks aan te doen.