Wauw wat mooi!!! Creatief hoor! Echt heel leuk! Ik krijg meteen zin om ook zoiets te maken, haha. Maar ik ben niet zo goed met stof helaas. En ook heb ik het idee dat het vandaag of morgen wel is zou kunnen gaan beginnen. Ik had gister voor mijn gevoel echt al beginnende weeën. Ik was bij een vriendin op de koffie, en toen de voorweeen die ik na het toucheren van gistermorgen erger en sneller kwamen, dacht ik echt van nu begint het! Dus ik naar huis. En je raad het al, niks meer! Wat een frustratie. Haha Vandaag heb ik de hele dag door pijnlijke voorweeen. Dus ik hoop dat als ik vanavond tot rust kom het door zet. Volgens mijn verloskundige begint het meestal s'avonds of s"nachts. Ik hoop het echt. Ze verwachte het ook wel dit weekend. Ik hou jullie wel op de hoogte.
Ik ook niet hoor! Enkel stof en lijm gebruikt, een stikmachine daar waag ik me niet aan Spannend bij jou dan seg! Benieuwd wanneer het goed doorzet. Stuur maar wat weeën deze richting uit als het zover is he
Mooi hoor!! Hier ook niets, hihi maandag hoor ik wanneer ik wordt ingeleid! Ze willen me niet tot het einde laten lopen. Het zou zelfs mogelijk kunnen zijn om het gelijk maandag te doen.. Vind het nu toch ook wel erg spannend worden! Hopelijk zijn we allemaal snel bevallen hahaha
Oo balen zeg! Ik heb al een tijdje last van 'onzinnige buikpijnen' zo noem ik ze Krampen die niets betekenen hahaha (zo voelt dat)
Wat jammer dat t is gestopt bij mij precies hetzelfde hoor. Nu lig ik.weer op.de bank en krijg ik af en toe wat krampjes. Maar ik denk niet dat t vanavond nog.komt Ben blij als t dit weekend nog komt.dan hoef ik dinsdag niey ingeleid te worden. Waarom verwachtte ze het bij jou dit weekend?
Wow maandag dat is echt super snel. Dan begin je m wel te knijpen haha ik ben ook best wel.zenuwachtig aan het worden.
Knijpen? Nee joh Ik stress hem nu erger denk ik (op een goede manier). Bij alles wat ik doe, eet drink, denk ik o dit is de laatste keer zonder mijn ventje.. Ik heb snel een zwangerschapsshoot geregeld, omdat ik nu toch wel mijn buik op foto wil hebben 10x het kamertje ( in m'n hoofd) doorgelopen.. Vluchttas weer gecontroleerd, hahaha Maar het komt vast allemaal goed.. Raar om te weten dat ik volgende week mijn kindje ga ontmoeten!!
Weet ik niet. Door hoe mijn buik en baarmoedermond voelde denk ik... Ze zei dat het die dag en vandaag niet zal komen maar daarna. En dat ze me bij de volgende afspraak niet verwacht te zien. (Die is maandagavond) Op dit moment heb ik met enige regelmaat die voorweeen. Ik ben zo benieuwd! En wie weet begint het bij jou ook vanavond. We lopen gelijk, 1dag overtijd. En het kan zo ineens beginnen hè
Jaa dat bedoel ik meer die gezonde stres haha is zeker apart ik zit ook af te tellen voor dinsdag maar toch hoop ik dat ze gewoon eerder komt. maar moet je nu nog steeds elke dag aan de ctg thuis? En ben je niet bang voor het inleiden? Ik hoor allemaal horror verhalen dat je dan weeenstorm krijgt enso dat maakt mij wel een beetje bang.
artamesia wauw wat mooi! erg crea bea hoor superleuk! spannend met al die voor weeën dames hier nog niks helaas ik zal maandag ook eens vragen of ze wat kan voelen aan mn buik hoop eigenlijk op dit weekend want zl is vanavond en zondag logeren en dan hebben we gewoon alles al geregeld ideaal lijkt me dat haha maar ben ook wel graag voorbereid
Want precies wat jij nu zegt zei ze ook tegen mij haha ze voelde mijn buik en ze zei deze week ga je nog bevallen hoor maar ik weet niet durf het niet te geloven. Wat goed dat er regelmaat in zit bij jou dan kan het echt niet meer lang duren hoor..probeer lekker te ontspannen misschien komt t vanavond wel op gang. Haha ik geloof t niet meer bij mezelf vandaag wel.meer voorweeen als normaal maar toch niet echt regelmatig of pijnlijk ofso. We hadden deal op 21 maart haha hopen dat we dan allemaal spontaan bevallen
dat zou best kunnen hoor dit weekend je weet maar nooit. meestal komt.de baby als moeder helemaal ontspannen is toch dus zou van t weekend lekker niks doen.
Oh, Vl heeft net mijn teennagels gelakt ( kan ik moeilijk bij, heb eens lief gekeken, hij keek wel wat raar ) en hij is nu lekker aant koken, dus ik ben ontspannen! Ik zei pas dat ik geduldig was he? Man, nu begin ik toch zo nieuwsgierig te worden!
Ja dat is tot ik bevallen ben, heb gelukkig een hele vriendelijke vrouw. Veel beter als het ziekenhuis waar je het 'nummertjes' gevoel hebt. Gezellig kletsen en alles heel goed en duidelijk uitleggen. En gelukkig is deze vrouw vandaag begonnen, en heeft ze weekenddienst
Wat lief van hem.. Heb je niet ook last van opgezette voeten? Ik vind mijn voeten vreselijk lelijk nu zo dik!
dikke voeten : check! dikke vinger : check! plofkop : check! leuk hè dat vocht lief vd teennagels las eerst dat de vk ze gelakt had en morgen?? deal .... hoewel ik nog niks voel hoor net nog rondje stad gelopen naja heel klein rondje toen wel een zeer bekken dus nu niks meer doen bruiloft en house warming sla ik over dit weekend dus idd een relaxt weekend
Goh,eigenlijk heb ik vooral vocht in de onderbenen hier. Enkels en voeten eigenlijk niet. Onderbenen voelen tegen de middag gespannen aan. Ik zie een vk al nagels lakken Plofkop, wat een leuk woord Hier ook niks hoor Sanne... Morgen controle gyn, ben benieuwd wat ze gaat kijken/doen... Met 36 weken had ik 1 cm... Loop ik dus al lekker 4 weken mee rond. Om 16u45 pas