ooh okee is het dan ook echt een prop of veel afscheiding? Jaa ik heb heletijd al pijn in mn onderbuik en mn bmm doet ook zeer tenminste denk dat dat het is. En net had ik ook beetje bloedverlies.
Oei ... Wat aanwijzingen geven misschien? Vl doet dat hier elke avond sinds een tweetal maanden... Misschien ben ik wat verwend
heerlijk artamesia hier ook geen held in masseren helaas doe je dat zittend? ik neem aan op je buik niet erg fijn meer heeft het doorgezet meiden? hier heeft het helemaal niks gedaan dit keer afwachten maar weer ***pomtidom***
Hier ook nog steeds niks! Morgen is mijn schoonmoeder jarig en zij wil heel graag dat de baby dan geboren wordt. Ik juist niet. Zal je zien dat ie dan wel komt haha Straks eerst weer controle, ben zo benieuwd!
Goedemorgen dames! Helaas nog niet bevallen.. Ga zelf ongeveer uit van woensdag. Ballon zit er nog steeds in en heeft voor mij gevoel niet veel gedaan. (wel wat krampen maar zet niet door) Jammer dat het bij jullie ook niet door zet! zodadelijk bevallen we allemaal op woensdag hahaha. Succes met afwachten, of eigenlijk sterkte! Want wachten is verschrikkelijk.
Veel succes daar..is je vriend ook gewoon op de kamer of mag dat niet? Ik ben benieuwd wat ze bij mij gaan doen met inleiden want mijn bmm is al wel rijp alleen geen ontsluiting nog..krijg ik dan meteen een infuus of ballon om de ontsluiting op gang te laten komen?? Ik zit nog met een hoop vragen..
24 maart half 4 ben ik bevallen van een zoontje genaamd Codi. Zondag op maandag begonnen de weeën om 04:30 om de 7 minuten. 09:00 2 cm, 11 uur 6 cm en 1 uur 8 cm. 15:15 zat ik op 10 cm en 11 minuten later is Codi geboren. Helaas moeten we nog wel een nachtje blijven. Ik heb nog erg veel last van naweeën en codi zijn temperatuur is niet goed en er was een hartruis geconstateerd. Verder is alles goed gegaan. Zonder pijnstilling bevallen en geen knip gehad gelukkig. In ruil daarvoor een katheter en een pijnlijk j fuus maar goed, hopelijk mogen die morgenochtend meteen weg.
veel succes allesofniets! essie kun je je vragen nog stellen voor morgen? vandaag onderzoeken toch? spannend! morgen is DE dag voor jou! gek he hoe we er naar uit kijken terwijl ik er voorheen bijna niet mee bezig was nog maar sinds week 37 wel, en waarom? omdat het dan mag en een 2de vaak eerder komt ik zit nu op 99 procent zag ik op mijn app haha ik ben gewoon goed in het voldragen van de zw schap wie weet scoor ik 2x mijn UD! dat zou wel heel uitzonderlijk zijn! succes vandaag ... wat gaan jullie doen? hier helemaal niks haha
Gefeliciteerd lieverd wat een snelle bevalling! Hoeveel weken was je precies? Doe maar rustig aan en geniet van je kleine.. xx
Jaa ik heb straks uitgebreide controle dan ga ik het vragen ik hoop dat die tabletten en gel dan niet meer nodig is anders duurt t alleen nog langer haha kan niet meer wachten. iedereen vind me zo kalm maar ik ben gewoon zo blij dat ik eindelijk mn kleine baby kan zien dat ik niet zenuwachtig ben. ja klopt vanaf 37nweken kan het komen dan is de baby volmaakt en dan ga je erop wachten.. hoop echt voor je dat je wel op tijd bevalt..bij mij lijkt er geen bevalling op natuurlijke wijze te komen hoor denk dat ik dsn zelfs over de 42 weken zou gaan. Ik heb straks om.half 2 de afspraak staan en ik denk dat t lang gaat duren misschien daarna naar de bios en wat eten ofso.
Haha dat zou wel grappig zijn..maar belangrijkste is dat ze gezond ter wereld komt natuurlijk. . Succes bij de controle
Proficiat esstur!! Mooie naam! Ook best snel gegaan he... Hier niks. Enerzijds ook fijn om niet de hele tijd last te hebben van allerlei kwaaltjes, ik hoop dat het gewoon een keer begint en dadelijk doorzet...maar dat hopen we natuurlijk allemaal Ik doe vandaag ook niks denk ik. Even naar de winkel voor het avondeten maar verder niets op de planning... Voor de dames waar de baby toch nog besluit te komen vandaag: succes!
als we maar eens wisten wanneee ze geboren zouden worden he dat zou al een hoop schelen en zit je niet onnodig te wachten en hoef je je ook niet af te vragen of je over tijd gaat of niet aan de andere kant heeft het ook zn charmes niet te weten wanneer de baby zich aan dient ik hoop ook op een natuurlijke bevalling net als bij zl voel me ook veel beter dan toen op het einde dus heb meer energie ervoor en hopelijk knap ik net zo snel of sneller op als toen hoop wel voor zaterdag te bevallen anders ga ik over tijd ...
Inderdaad kwaaltjes doen ook niet altijd wat. Ik heb ook een verstreken bmm en zonder pijn terwijl op inet staat dat je krampen krijgt als je bmm verstrijkt. Nog een lekkere massage gehad gister?
Oh, ja! In het begin duurde die altijd lekker lang, maar VL krijgt er ook wat genoeg van om er eentje te geven haha maar 't is zo'n lieverd! Hij heeft trouwens met zijn moeder afgesproken dat ze geen onverwachte bezoekjes meer brengt en dat wij bellen als er iets nodig is of nieuws is. Moet eerlijk zeggen dat het me heel wat rust geeft. Ik verdraag momenteel eigenlijk alleen mijn vriend rondom me... Wat dan wel weer sneu is, zijn moeder heeft deze week vakantie genomen op het werk aangezien de kleine er nu wel zou zijn... Ik had haar nog gewaarschuwd dat hij ook later kon komen ' maar nee joh, dat zou zo toch niet zijn!!'